Meinasin laittaa tänne..

Anonyymi-ap

Biisiketjun...

Mutta miksi? Ei mua kiinnosta teidän biisinne...työntäisin vaan omiani ja te omianne.

Minulla voi olla jokin oma fiilis ja tarina biisivslinnoissa, mutta etthän te sitä tajuaisi...elätte omaa elämää.

Sellaista...

62

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinhän sä tekisit nicillä ja ilman, vaan niin teen minäkin. Harvoin kuuntelen sultakaan kuin ne Kurkelat. 😅

Jasu

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ne tietysti. Tykkään sinusta, mutta musiikkimakumme on kovin erilainen pääosin. 🤗

Jasu

Mulle käy liki mikä vaan... mä vaan fiiliksen mukaan kuuntelen.. sulla on aikakausittaisia teemoja....tai olla joku viikinkiteema viimeks? 😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle käy liki mikä vaan... mä vaan fiiliksen mukaan kuuntelen.. sulla on aikakausittaisia teemoja....tai olla joku viikinkiteema viimeks? 😬

Hyvä tietää. 😊👍

On mulla joo vähän teemoja ja genrejä mitkä milloinkin viehättää korvaa. Nojoo, viikingit on mun jonkinlainen mystinen "intohimo", kai mä pääsen sitä kautta kiinni omaan villi ihmiseeni ja vähän barbaarimaiseenkin taistelija puoleeni käsiksi. Mussa on on sellaista alkukantaista tuolla sisimmässä mikä tihkuu esiin juuri vaikka metallimusan ja viikinkien kautta. Ja se tuntuu hyvältä pyöritellä sekin luonnepuoli itsessään ja sisimmässään.

Etten ole ihan kesy, vaikka kesysti käyttäytyä osaankin. Se on jotain sellaista oman minän tutkimista ja löytämistä. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tietää. 😊👍

On mulla joo vähän teemoja ja genrejä mitkä milloinkin viehättää korvaa. Nojoo, viikingit on mun jonkinlainen mystinen "intohimo", kai mä pääsen sitä kautta kiinni omaan villi ihmiseeni ja vähän barbaarimaiseenkin taistelija puoleeni käsiksi. Mussa on on sellaista alkukantaista tuolla sisimmässä mikä tihkuu esiin juuri vaikka metallimusan ja viikinkien kautta. Ja se tuntuu hyvältä pyöritellä sekin luonnepuoli itsessään ja sisimmässään.

Etten ole ihan kesy, vaikka kesysti käyttäytyä osaankin. Se on jotain sellaista oman minän tutkimista ja löytämistä. 😅

Jasu

Voi kuulostaa karseelta, mutta tässä on jotain vahvaa ja kaunista. Tunnen sisimmässäni voimaa.

https://youtu.be/kKAY7YaBVWM?si=bRV-ZMQ4f2rLetlJ

Jasu

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun haluan nauraa sarkastisuus toimii. Trumppi Muppettina.

https://youtu.be/vZnlz-b2NnY?si=Y37BZDbTPV-uAT8j

Jasu

Sulla ei tartte nykyään olla muita keskustelijoita...pärjäät hyvin itsekin. Vastaat vaan itselle. 😀

Mutta näinpä se maailma muuttuu...😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei tartte nykyään olla muita keskustelijoita...pärjäät hyvin itsekin. Vastaat vaan itselle. 😀

Mutta näinpä se maailma muuttuu...😀

Se on just se erakoille tarpeellinen ominaisuus, osaa pitää ihtelleen seuraa ja nauraa yhressä, ittensä kanssa. Vaan lähren nukkumaan, näkyy taas leposyke olevan 111 ja alapaine 105 yläpaine 119, vaikka otettuna 3 verenpaineläökettä, kahta eri laatua. Onneksi saan reilun 3 viikon päästä CPAPin josko sitten piristyisi ja paineetkin normalisoituisi. Hyvät yöt. 😊

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on just se erakoille tarpeellinen ominaisuus, osaa pitää ihtelleen seuraa ja nauraa yhressä, ittensä kanssa. Vaan lähren nukkumaan, näkyy taas leposyke olevan 111 ja alapaine 105 yläpaine 119, vaikka otettuna 3 verenpaineläökettä, kahta eri laatua. Onneksi saan reilun 3 viikon päästä CPAPin josko sitten piristyisi ja paineetkin normalisoituisi. Hyvät yöt. 😊

Jasu

Nice... hyviä öitä. 🙂😴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nice... hyviä öitä. 🙂😴

Näin outoja unia. Toinen löi minua huulipunalla joka oli miekan mittainen ja minä löin häntä kirveellä päähän, niin että pää halkesi kissankupeiksi. Huh... 😄

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin outoja unia. Toinen löi minua huulipunalla joka oli miekan mittainen ja minä löin häntä kirveellä päähän, niin että pää halkesi kissankupeiksi. Huh... 😄

Jasu

Psykologi sanoisi, että patoumia ja traumoja naisrooliin pakottamisesta. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ja se huulipuna teki viillonkin kuten miekka ja haavasta pulppusi verta solkenaan.

Jasu

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä aasinsiltana Kate Meluan biisi tuli just mielerni, asap. Murenee lärvi..

https://youtu.be/OGnNcLi5SmY?si=qTrF-f9SBX2GDioc

Jasu

Dodii... välillä näyttelee ihmeunia.

Mä kävin teutaroimassa taas puita maalla. Ois voinut jäädä yöksikin, mutta lupauduin naapuripitäjään säbätoimariks huomiselle. Sit vois käydä kaupoilla illasta ja pakata, sekä tuupata varaaja lämpöä täyteen, sekä aamulla lämmöt pienelle kämpästä ja lähtee maalle muutamaks päiväks. Sais vielä riehuttua muutama puu kasaan ja mutsille/siskolle ohuempia nakerrettavaksi.

Teen taas metrihalkoja liiteriin kuivamaan, sitten niistä saa mitä tarvitsee. Pääsiäisenä vois ehkä ruheltaa poikki, halki ja pinoon. Saattaa sisko ja mutsikin lähteä kaveriks.

Pojalle jo tuumin, että mun elämä pyörii nyt vaan halkojen ympärillä. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dodii... välillä näyttelee ihmeunia.

Mä kävin teutaroimassa taas puita maalla. Ois voinut jäädä yöksikin, mutta lupauduin naapuripitäjään säbätoimariks huomiselle. Sit vois käydä kaupoilla illasta ja pakata, sekä tuupata varaaja lämpöä täyteen, sekä aamulla lämmöt pienelle kämpästä ja lähtee maalle muutamaks päiväks. Sais vielä riehuttua muutama puu kasaan ja mutsille/siskolle ohuempia nakerrettavaksi.

Teen taas metrihalkoja liiteriin kuivamaan, sitten niistä saa mitä tarvitsee. Pääsiäisenä vois ehkä ruheltaa poikki, halki ja pinoon. Saattaa sisko ja mutsikin lähteä kaveriks.

Pojalle jo tuumin, että mun elämä pyörii nyt vaan halkojen ympärillä. 🤣

Taitaa viime päivien keskustelut ja nuo musiikkivideot tulla uniin ja sekoittua keskenään. Mutta aika raju uni. Kai se oli sillä selvä ja asia loppuun käsitelty, kun kirves halkoi pään.

Sinä olet halkoholisti. Mutta tarpeeseenhan ne tulee. Käy hyvin hyötyliikunnastakin sinun puu puhteet. 👍

Jasu

• Anonyymi

Minä en ole koskaan kuunnellut muiden biisejä, vaan laittanut vain omia miettimättä kuunteleeko niitä kukaan. :D

Nyt aloin kuuntelemaan vanhoja biisejä youtubelta, joihin liittyy muistoja. Nyt soi tämä:
      A-ha - Stay On These Roads

https://youtu.be/nWey1DBAchM

• Anonyymi

No tämä on jees. Tämän kuuntelen. 🙂👍

Jasu

• Anonyymi

Niinpä... Oikeesti jokainen liitelee ihan omissa maailmoissaan. 😀

Eiä se väärin ole...

Mutta me luullaan, että joku muu pääsee siitä fiiliksestä osalliseksi...

Ja muuallakin elämässä...ja varsinkin jossais ihmissuhteissa..😬

Hölynpölyä...😀

Siksi soitatan tätä usein...

https://youtu.be/x2E7kVYrD2s?si=s0BqX46_z8zp7LfC

Rakkautta pidetään yhteytenä toiseen...hah...luulottrlua ja sana vaan. 😀

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Sopii...

https://youtu.be/AkFqg5wAuFk?si=IIusA93HnmJ20cV0

Tätä oon tykännyt täällä viljellä...😬

Hmm. Aika aggressiivista, vaikka toki vaikuttavaa. - Ei siis ihan minun genreäni. - Kolmen minuutin kohdalla aloin jo katsella kelloa, mutta pienensin vähän volumea ja kuuntelin sitkeästi loppuun. 🙂

No, laitanpa tähän ei_musaketjuun vielä toisen linkin yhteen biisiin, mikä tuosta äskeisestä tuli mieleeni. Ja tietenkin hyvän illan toivotukset. 👍

https://youtu.be/A134hShx_gw?si=cXx54IRxamvDsibm

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Hmm. Aika aggressiivista, vaikka toki vaikuttavaa. - Ei siis ihan minun genreäni. - Kolmen minuutin kohdalla aloin jo katsella kelloa, mutta pienensin vähän volumea ja kuuntelin sitkeästi loppuun. 🙂

No, laitanpa tähän ei_musaketjuun vielä toisen linkin yhteen biisiin, mikä tuosta äskeisestä tuli mieleeni. Ja tietenkin hyvän illan toivotukset. 👍

https://youtu.be/A134hShx_gw?si=cXx54IRxamvDsibm

Niin, mutta se oli vastaisku sun biisille...

En mäkään sitä jaksanut kuunnella...se tuntuin kuin koitettaisiin hyvällä idealla lyödä purkkiin...😬

Siksi toi "walk on home, boy"-biisi...😀

https://youtu.be/Vet6AHmq3_s?si=KHgNWc4DzPuy3fOP

Mutta toisesta tykkäsin..

• Anonyymi
      • Anonyymi

Oikeastaan tällaista oli 2010-luvun alun musiikki. Rufus - You were right. https://www.youtube.com/watch?v=-iveEQB8PQc . - 🍄. Sanoisin että noin vuodesta 2007 vuoteen 2012 tapahtui selvä muutos kaupallisessa musiikissa, ja suoraan sanottuna huonompaan suuntaan.

• Anonyymi

POISTOON!

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa. Toisinaan tutkin biisin ylhäältä, alhaalta ja päältä ja mietin sitä, jos mitä siitä kerrot.
      Voiko sen ajatella myös niin, et jos keskustelee, niin kaksi elämää häiriintyy? :)

• Anonyymi

Olen joskus kokeillut keskustella musalinkeinkin. 😅

Se onkin jännää.

Jasu

• Anonyymi

Biisit kertoo aina ja jokaiselle ihan erilaisia juttuja. Mielentilat missä toinen kuulee jonkun on erilaisia...varsinkin täällä. Toinen on kotona yksin, toinen bileissä, kolmas töissä. Joku iloinrn, joku toiveikas, joku pettynyt.....

Äkkiä on miljoonia yhtälöitä samasta biisistä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen joskus kokeillut keskustella musalinkeinkin. 😅

Se onkin jännää.

Jasu

Siinä tulee eteen jossain vaiheessa tulkinnanvaikeus, että keskustellaanko tässä nyt pelkästään kipaleitten nimillä vai onko kyse myös sisällöstä???...jopa tunnelmasta. On kokeiltu :)
        -sivusta

• Anonyymi

Charice — "Note to God"

https://youtu.be/ju_A-T4ZjUo

Kannanotto Jumalalle tästä kaikesta mitä nyt on meneillään. Jos Jumalaa olisi olemassa, niin näitä kaikkia hirveitä asioita ei tapahtuisi.

• Anonyymi

• Anonyymi

Mulle tuli joskus flunssa heti sen jälkeen kun olin linkittänyt tämän. Olin tavallista katkerammalla päällä silloin. https://www.youtube.com/watch?v=o3EAzf5fDpY . Sairastun todella harvoin. Joskus kerran vuodessa, yleensä harvemmin. Blasphemy tarkoittaa jumalanpilkkaa. Uskokoon kukin Jumalaan tai ei, mutta se on varmaa että on olemassa oikea ja väärä / hyvä ja paha.

Raamattu voi olla pitkälti symboliikkaa mutta totuudensiemen siinä piilee. Uskontoja voidaan pitää vallan välineinä joten ohjeeni onkin kuunnella itseään ja moraaliaan. Joillakin sitä ei kuitenkaan taida olla, sillä muuten sellaiset eivät kykenisi todelliseen pahuuteen. Mikäli Jumala on olemassa ja niin kaikkivoipa mitä väitetään niin tällöin käsillä on selvästikin Jumalan ihmiskunnalle asettama testi tai haaste mikä ihmisten tulisi selättää. Suunta pitäisi saada ylöspäin, niin vertauskuvallisessa kuin Taivaan ja sen vastakohdan välisessä taistelussa. En ole uskovainen enkä käy kirkossa btw. Kuulun sentään kirkkoon. - 🍄.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle tuli joskus flunssa heti sen jälkeen kun olin linkittänyt tämän. Olin tavallista katkerammalla päällä silloin. https://www.youtube.com/watch?v=o3EAzf5fDpY . Sairastun todella harvoin. Joskus kerran vuodessa, yleensä harvemmin. Blasphemy tarkoittaa jumalanpilkkaa. Uskokoon kukin Jumalaan tai ei, mutta se on varmaa että on olemassa oikea ja väärä / hyvä ja paha.

Raamattu voi olla pitkälti symboliikkaa mutta totuudensiemen siinä piilee. Uskontoja voidaan pitää vallan välineinä joten ohjeeni onkin kuunnella itseään ja moraaliaan. Joillakin sitä ei kuitenkaan taida olla, sillä muuten sellaiset eivät kykenisi todelliseen pahuuteen. Mikäli Jumala on olemassa ja niin kaikkivoipa mitä väitetään niin tällöin käsillä on selvästikin Jumalan ihmiskunnalle asettama testi tai haaste mikä ihmisten tulisi selättää. Suunta pitäisi saada ylöspäin, niin vertauskuvallisessa kuin Taivaan ja sen vastakohdan välisessä taistelussa. En ole uskovainen enkä käy kirkossa btw. Kuulun sentään kirkkoon. - 🍄.

Melkoinen yhteensattuma. Miten uskalsit linkittää se nyt?

Minä en uskalla syödä hunajamuroja. Olen saanut kerran vesirokon lapsena ja toisen kerran vihurirokon vanhenpana, kun söin hunajalla maustettuja aamiasmuroja.

Katsoin tänään Kurjen kirouksen ensimmäisen jakson ja mietin omaa taikauskoisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkoinen yhteensattuma. Miten uskalsit linkittää se nyt?

Minä en uskalla syödä hunajamuroja. Olen saanut kerran vesirokon lapsena ja toisen kerran vihurirokon vanhenpana, kun söin hunajalla maustettuja aamiasmuroja.

Katsoin tänään Kurjen kirouksen ensimmäisen jakson ja mietin omaa taikauskoisuutta.

Tällä kertaa linkittäessäni en ollut vihainen Jumalalle toisin kuin v. -23 linkittäessäni joten ehkä pääsen nyt vähemmällä. Jäin tavallaan koukkuun hunajaan silloin kun aloin syömään sitä vakavan flunssan aikana. Vuonna -22 minulla oli 2 vk flunssa, samoin vuonna -23 kahden viikon flunssa. V. -24 ei ollut mitään ja tämän vuoden puolella ei ole ollut myöskään mitään. Vietän vain vähän aikaa ihmisten keskuudessa niin ehkä se selittää harvat sairastelut.

Flunssa voi olla myös hyväksi. Ainakin se aktivoi ja vahvistaa immuniteettia, kunhan jää henkiin sen jäljiltä. Jos on ollut ensin stressiä niin sitten kun se laukeaa tuntuu siltä että flunssa saattaa iskeä päälle. Stressi alentaa vastustuskykyä niin siksi näin. Vesirokko oli melko ilkeä vaiva lapsena. Alussa en edes tiennyt vanhempieni kanssa mistä oli kyse, kun niitä paukamia oli vain vähän. Myöhemmin niitä oli aivan kaikkialla kehossani.

Vihurirokko kuulostaa vakavammalta. Luulisi sen olevan harvinainen tänä päivänä. Taikausko voi toimia niin kauan kuin uskoo taian kohteeseen kyseenalaistamatta sitä. Henkimaailma voi olla olemassa ja kiroukset kanssa. Sitähän ei kukaan tiedä. Joidenkin väitteiden mukaan henkimaailma, alienit ja eri ulottuvuudet ovat oikeastaan sama asia. Siis että henkiolennot olisivat alieneita. - 🍄.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä kertaa linkittäessäni en ollut vihainen Jumalalle toisin kuin v. -23 linkittäessäni joten ehkä pääsen nyt vähemmällä. Jäin tavallaan koukkuun hunajaan silloin kun aloin syömään sitä vakavan flunssan aikana. Vuonna -22 minulla oli 2 vk flunssa, samoin vuonna -23 kahden viikon flunssa. V. -24 ei ollut mitään ja tämän vuoden puolella ei ole ollut myöskään mitään. Vietän vain vähän aikaa ihmisten keskuudessa niin ehkä se selittää harvat sairastelut.

Flunssa voi olla myös hyväksi. Ainakin se aktivoi ja vahvistaa immuniteettia, kunhan jää henkiin sen jäljiltä. Jos on ollut ensin stressiä niin sitten kun se laukeaa tuntuu siltä että flunssa saattaa iskeä päälle. Stressi alentaa vastustuskykyä niin siksi näin. Vesirokko oli melko ilkeä vaiva lapsena. Alussa en edes tiennyt vanhempieni kanssa mistä oli kyse, kun niitä paukamia oli vain vähän. Myöhemmin niitä oli aivan kaikkialla kehossani.

Vihurirokko kuulostaa vakavammalta. Luulisi sen olevan harvinainen tänä päivänä. Taikausko voi toimia niin kauan kuin uskoo taian kohteeseen kyseenalaistamatta sitä. Henkimaailma voi olla olemassa ja kiroukset kanssa. Sitähän ei kukaan tiedä. Joidenkin väitteiden mukaan henkimaailma, alienit ja eri ulottuvuudet ovat oikeastaan sama asia. Siis että henkiolennot olisivat alieneita. - 🍄.

Kreikkalainen jugurtti on tosi herkullinen vaahterasiirapilla, eikä kaipaa hunajaa.

Hunaja sopii kuumien juomien lisäksi pienten haavojen parantamiseen. Se toimii jo yhdessä yössä. Se on erityisen hyvä niihin haavoihin, jotka eivät tahdo parantua. Käytän ihan tavallista hunajaa, vaikka sitä voisi ostaa myös apteekista.

Aloitko käyttämään hunajaa kuumissa juomissa? Uskotko, että siitä oli apua flunssan voittamiseen?

Vihurirokossa oli tosi lievät oireet, vaikka nykyisinhän sitä vastaan tosiaan rokotetaan. Pieniä punaisia pisteitä iholla, jos oikein muistan. Parasta oli, että sain olla luvalla poissa koulusta. Ja se hunaja oli muuten paahdettua. Väitän itselleni, että se on juuri se laukaiseva tekijä :)

Taikauskoni on luonteeltaan neuroottista ja yritän varoa keksimästä uusia. Periaatteessa uskon ihan kaikkeen, mutten niin hirveän vakavasti, että välittäisin niiden todenperäisyydestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kreikkalainen jugurtti on tosi herkullinen vaahterasiirapilla, eikä kaipaa hunajaa.

Hunaja sopii kuumien juomien lisäksi pienten haavojen parantamiseen. Se toimii jo yhdessä yössä. Se on erityisen hyvä niihin haavoihin, jotka eivät tahdo parantua. Käytän ihan tavallista hunajaa, vaikka sitä voisi ostaa myös apteekista.

Aloitko käyttämään hunajaa kuumissa juomissa? Uskotko, että siitä oli apua flunssan voittamiseen?

Vihurirokossa oli tosi lievät oireet, vaikka nykyisinhän sitä vastaan tosiaan rokotetaan. Pieniä punaisia pisteitä iholla, jos oikein muistan. Parasta oli, että sain olla luvalla poissa koulusta. Ja se hunaja oli muuten paahdettua. Väitän itselleni, että se on juuri se laukaiseva tekijä :)

Taikauskoni on luonteeltaan neuroottista ja yritän varoa keksimästä uusia. Periaatteessa uskon ihan kaikkeen, mutten niin hirveän vakavasti, että välittäisin niiden todenperäisyydestä.

Söin hunajaa sellaisenaan suoraan purkista. Taisin pistää sitä myös kuuman juoman sekaan silloin. Inkivääriäkin olen joskus kokeillut. Siinä on vain se että vaikka mitä yrittäisin niin flunssat kestävät minulla joka tapauksessa kauan. Tulehdusreaktioni on siis luontaisesti ärhäkkä. Tai ehkä se ei ole vaan jos se olisi hyvin voimakas niin nousisi mahdollisesti kova kuume ja tauti olisi selätetty ajallisesti nopeammin. Flunssa jää ikään kuin roikkumaan minuun aina muutaman päivän ajaksi.

En tiedä voiko hunajaan olla vain pikkuisen allerginen. Toisinaan se tuntuu hieman karhealta kurkussani. Ehkä se on vain hunajan normaalia vaikutusta. Allergioille altistuminen lisää kehon fysiologista stressiä eli tällä tavalla aasinsillalla yhdisteltynä hunaja voisi olla osatekijä flunssan syntymisessä, jos sille on siis allerginen. Voisin huvin vuoksi pistää tämän linkin muuten vaan. Lazerhawk - The Fixx. https://www.youtube.com/watch?v=m-Xj4VsSzOs . Koneelta löytyy tallennettuja biisejä joita on kätevää selailla. - 🍄.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Söin hunajaa sellaisenaan suoraan purkista. Taisin pistää sitä myös kuuman juoman sekaan silloin. Inkivääriäkin olen joskus kokeillut. Siinä on vain se että vaikka mitä yrittäisin niin flunssat kestävät minulla joka tapauksessa kauan. Tulehdusreaktioni on siis luontaisesti ärhäkkä. Tai ehkä se ei ole vaan jos se olisi hyvin voimakas niin nousisi mahdollisesti kova kuume ja tauti olisi selätetty ajallisesti nopeammin. Flunssa jää ikään kuin roikkumaan minuun aina muutaman päivän ajaksi.

En tiedä voiko hunajaan olla vain pikkuisen allerginen. Toisinaan se tuntuu hieman karhealta kurkussani. Ehkä se on vain hunajan normaalia vaikutusta. Allergioille altistuminen lisää kehon fysiologista stressiä eli tällä tavalla aasinsillalla yhdisteltynä hunaja voisi olla osatekijä flunssan syntymisessä, jos sille on siis allerginen. Voisin huvin vuoksi pistää tämän linkin muuten vaan. Lazerhawk - The Fixx. https://www.youtube.com/watch?v=m-Xj4VsSzOs . Koneelta löytyy tallennettuja biisejä joita on kätevää selailla. - 🍄.

En enää meinannut löytää tätä. Miten tämä edes biisiin liittyi. Mukavan kepeää kuitenkin tuo, minkä edelliseen linkitit :)

Voi hunajassa olla vähän jotain siitepölyjä, mutta tuskin se mitenkään flunssia silti vetää puoleensa. Minusta tuntuu, että kaikki kuumat mehut tuntuvat happaman karheilta kurkussa, niin en yleensä välitä juoda niitä flunssaan, vaan keitän mieluummin teetä.

Hyvä vastustuskyky voi olla joskus huono asia, niin kuin koronassa, mutta heikko vastustuskyky saattaa aiheuttaa flunssien kierteen. Nyt on pahin flunssakausi meneillään ja olisi kiva pysyä kaukana kaikista ihmisistä, mutta onnistuuhan ne flunssat tulemaan vaikka mistä. Valitettavasti.

• Anonyymi

Jotain Tähkää ehkä?

• Anonyymi

Jokainen on kaivanut itselleen oman musiikillisen poteronsa ja ne on syviä. Ei ihminen voi ymmärtää toista ihmistä.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

En voi laittaa biisiä. Just nyt tuntuu paremmalta kuunnella hiljaisuutta.

• Minä kuuntelen muiden laittamia biisejä, vaikka harvoin postaan biisejä itse. Minusta on kiva löytää uutta musiikkia, onpa kyseessä vanhat klassikot tai ihan mitä vain.

• Anonyymi

jatsiub ayti.igheknaa -ryitsub oikuusub ayti tahaaahit,,, jyb buub ahaa jivaa bioeytta sajsakausukkajub tautaa ikka sekkaubeb bioeysrahiutub ayissa eu oööse jivenoaa jyub 230km/h mutta amerikkalaisten ei ole joku Corvette voi vetäää 275km/h ..ja varmaankaan Ferrari F40 324km(h ehkä ei rajoitinta.

• Anonyymi

Minä pidän hyvistä kappaleista 😎

• Anonyymi

joka kallia kuin ylikomiawiollwqkin kqllp ik kuueiomqeqwi auineilAAA jolloin xqaaNPÖEEÖKIN ON AÄNRYAAÄ NUKKUQA winnNPÄÄLLÄ JO kKKHÄWQÄ Ik

• Anonyymi

moom rjel' yipööaomem åorodt'' kpli jäåätteöe,omem miprtem mosrwem lamssa kptaom åaeamrqqa ka åoeosr''-- wo ,qwqmmis osalw liom aöwfge,a,,we å''j'm--

• Anonyymi

Suomi jänniydelokuvs olidi bvoidi olls kuinks dlsmurhsdsin Slekssngterin eli Srubbin heh

• Meistä varmaan aika moni kuuntelee musiikkia sen hetkisen fiiliksen mukaan. Mutta joo, eipä kaikkien tarvitse biisejä linkittää tai osallistua ketjuihin. Kiinnostaako kanssaeläjät noin muuten?

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä... mutta enempi sellaiset, jotka ovat hetkessä läsnä...

https://youtu.be/ezo-RHMPawo?si=mCki_1Ptj4e5u53s

Kauheaa vouhotusta nykyään jokaisella vaikka mihin....🙄

Läsnäolemisen taito on jalo taito. Olipa kaunis tuo Suvin kappale.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Läsnäolemisen taito on jalo taito. Olipa kaunis tuo Suvin kappale.

Joo... kauniita kappsleits löytyy...

Vaikka tämä...

Vilpitön ja kaunis kun kyse on jostain lädnäolosta....hetkestä.

Tuntuu, että tuollaiset vaan hautsutuu kaikkeen...huttuun nykyään... pitäisi osata sanoa juuri oikea sana joka kohtaan, aikaan ja paikkaan...🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Joo... kauniita kappsleits löytyy...

Vaikka tämä...

Vilpitön ja kaunis kun kyse on jostain lädnäolosta....hetkestä.

Tuntuu, että tuollaiset vaan hautsutuu kaikkeen...huttuun nykyään... pitäisi osata sanoa juuri oikea sana joka kohtaan, aikaan ja paikkaan...🙄

Totta. Tuiliko vahingossa sama linkki toistamiseen vai oliko tarkoitus laittaa jokin eri kappale?

• Anonyymi

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      34
      8544
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4703
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      36
      4664
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      190
      3611
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2953
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2716
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      39
      2696
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2393
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      167
      2082
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      65
      2056
    Aihe