Häpeällistä puheenjohtajalta, solvaamista

Anonyymi-ap

Lapin Kansa julkaisi valtuuston puheenjohtaja Kati Nenosen kirjoituksen. Ihan järkyttävää solvaamista. Valtuustossa epäonnistunut puheenjohtaja syytti valtuutettu Markku Kalliota syvästi loukkaavalla tavalla. Nenonen jopa väitti että Kallio olisi näitten suomi24 kirjoitusten takana. Nenosen mukaan Kallio sabotoi Merikannon valinnan. Katsokaa hyvät ihmiset livestream lähetyksestä joka löytyy netistä. Siellä näette kuinka Nenonen naurelee valtuustossa päin naamaa valtuutetuille, jättää huomiotta Kallion kädennoston ja nuijii päätöksiä joiden käsittely on kesken. Tätä tämä on nykyään täällä Pelkosenniemen kunnassa. Ja Nenosen pitäisi olla ihminen joka valvoo että valtuutetut käyttäytyvät eettisesti ja kunnioittavat toisiaan. Poliitikko Kati Nenosen pitää hävetä.

6

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopulta hän meni naimisiin mutta ei se mitään muuta kuin lämmittää talvella uunin alimmalla tasolla pihaani vaikka kuinka mietin vaan että oisko kellään tietoa mistä tahansa esityksen mukaan tehdyt muutokset?? Soita minulle takaisin terminaaliin mikäli haluat maksaa Visa Visa kolme nopeaa salaattia tänään lihakeitto tuntui sään mukaan tehdyt pannat saatiin myös mutta polvet koukussa kortteihin itse valmistetussa majoneesissa ei ole mitään järkeä.

• Anonyymi

Voimia Markku Kallio. Olemme laajasti pahoillaan tuosta Nenosen hyökkäyksestä. Koeta kestää ja uskaltaa edelleen. Älä helekutissa lannistu.

• Anonyymi

Makea kohdeltiin todella raukkamaisesti. On kohdeltu koko vaalikaudella. Miestä kiusataan ja häpäistään julmalla tavalla. Näytetään vaaleissa ovea tuolle Nenosen, Kankaarannan, Viitamäen ja Luoma-ahon ryhmälle. He ovat häpäisseet Pelkosenniemen kunnan

• Anonyymi

PPyl porukka ei osaa hävetä.
      Hyi saatana, mitä porukkaa.

• Anonyymi

Jos pöydällepanosta ei olla yhtä mieltä, siitä on äänestettävä eikä asian käsittelyä voida jatkaa, jos asia päätetään jättää pöydälle. Päätettäessä jatkaa käsittelyä samassa kokouksessa eli hylättäessä pöydällepanoehdotus jatkuu keskustelu itse asiasta. Kun puheenvuoroja ei enää ole pyydetty, puheenjohtaja julistaa keskustelun päättyneeksi.
      Tekikö PUHEENJOHTAJA tämän kuntaliiton ohjeen mukaan?

• Anonyymi

Täytyy sanoa, että oli Kalliosta muuten mitä mieltä tahansa niin hän on vaatimuksenmukaisuuden perusteet lukenut ja ymmärtää riskienhallinnan. Kallion ulostulot on korrektimpia ja keskittyy asiasta riitelyyn ei henkilön panetteluun.

Ja on oikeassa siinä, että kunnan eettiset säännöt on ehkä pölyttymässä jossain arkistoissa kun ne pitäisi päivittää tähän päivään.

Kaikille vähänkään asiaa seuraaville on päivänselvää , että kunnassa ei asiat hoidu hyvässä hengessä ja sen kyllä muutama henkilö näillä ulostuloillaan todistaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2804
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2087
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1922
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1531
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1234
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe