Jos muuttaisitte puolison perässä?

Anonyymi-ap

Ei Suomessa, vaan pitäisi lähteä ihan ulkomaille. Mihin lähtisitte mielellään?
Itse lähtisin tosi mielelläni naisen perässä Islantiin.
En osaa perustella sen kummemmin. Se nyt vain tuli jostain mielen alitajuisista syövereistä.

>simiti<

34

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruotsi, Norja, Islanti. Skotlanti. Ehkä Viro...

      xLiner

      • Anonyymi

        Puoliso voisi myös tulla mun perässäni.

        xLiner


    • Anonyymi

      No tähän äkkiä vielä, että euroopan maihin ehkä helpoiten. Maailmamme ei ole ihan perin vastakohtia täynnä, siksi. Vaikka isojakin eroja on mutta.. Pystyy sopeutumaan helpommin maassa maan tyyliin ja tapoihin hoitaa asiansa. Ja surkeena matikkapäänä euro! 😛 Hyvä ymmärtää rahastakin jotain.

      Jasu

      • Anonyymi

        No tuo euro. Nykyisin kun ei enää tarvitse edes muutella markoiksi päässänsä.

        >simiti<


      • Anonyymi

        Muutetaan Pulkkilaan. :)

        Iaskin..väärin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutetaan Pulkkilaan. :)

        Iaskin..väärin

        Muuta vaan. Minä en muuta. 😊

        Jos mä jäusin yksin, sinkuksi luultavasti muuttaisin takas kotikylille. Tai Heinolaan.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta vaan. Minä en muuta. 😊

        Jos mä jäusin yksin, sinkuksi luultavasti muuttaisin takas kotikylille. Tai Heinolaan.

        Jasu

        Lahti ei ole kovin kiinnosta paikka ja uudellemaalle ei enää huvittaisi muuttaa, kallista. En mä oikein kaipaa kun pikku kylien palveluita ja rauhaa.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahti ei ole kovin kiinnosta paikka ja uudellemaalle ei enää huvittaisi muuttaa, kallista. En mä oikein kaipaa kun pikku kylien palveluita ja rauhaa.

        Jasu

        Joskus mietin Järvenpää, Kerava akselia mutta Jäke on vitun ruma paikka ja täynnä hörhöjä ja Keravalla ei sen hienompaa. Ja Mäntsälä, nääh... Nähty.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta vaan. Minä en muuta. 😊

        Jos mä jäusin yksin, sinkuksi luultavasti muuttaisin takas kotikylille. Tai Heinolaan.

        Jasu

        Lusin suoralle niin voit päristellä uuden karheella tojotallasi lämä tiskissä 🏎️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus mietin Järvenpää, Kerava akselia mutta Jäke on vitun ruma paikka ja täynnä hörhöjä ja Keravalla ei sen hienompaa. Ja Mäntsälä, nääh... Nähty.

        Jasu

        Kaikki toi johtaa lopulta.. Heppikseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lusin suoralle niin voit päristellä uuden karheella tojotallasi lämä tiskissä 🏎️

        Heh, kohta 20 vuotta uudella. 😜

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki toi johtaa lopulta.. Heppikseen!

        Se on ihan jees paikka mulle. Jollekin toiselle taas liian vähän. Mä olen vaatimaton mitä tulee kuluttamiseen. Mutta vaativa mitä tulee omaan rauhaan ja luonnonläheisyyteen. Mikään puistikko ei riitä.

        Jasu


    • Anonyymi

      Mihin vaan

    • Anonyymi

      En yhtään mihinkään mutta en estäisi toista lähtemästä ettei myöhemmin olisi aihetta olla katkera ainakaan minulle

    • Anonyymi

      Honoluluun tai sinne, missä pippurit kasvavat.
      Vilma

    • Anonyymi

      Australia

    • Anonyymi

      En minnekään. Laitanpa uudestaan, kun edellinen viesti poistettiin sääntöjen vastaisena.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Väärät vastaukset poistetaan.


    • Anonyymi

      No periaatteessa ihan mihin tahansa, jossa minulla on normaalit ihmisoikeudet.

      • Anonyymi

        Ja hassua, mutta Suomen sisällä mulla olis paljon suurempi kynnys alkaa muuttamaan. En näkis siihen mitään varsinaista tarvetta, koska kyllähän täällä nyt voi toisen luokse kulkea, vaikka vähän välimatkaa olisikin.


    • Anonyymi

      Italiaan, Saksaan, Norjaan, Hollantiin... onhan noita :D N

      • Anonyymi

        Ja siis vain vähäksi aikaa. Oon niin "perhetyttö" et en halua viettää erossa lapsuudenperheestä liikaa aikaa. Aika tällä pallolla on rajallista ja se pitää viettää rakkaiden kanssa <3 N


    • Anonyymi

      En lähde mihinkään, sillä koko elämäni on Suomessa.

    • Anonyymi

      Tarpeen vaatiessa, parisängyssä, olen valmiina kierrähtämään omalta puolelta puolison päälle.
      Pidemmälle en jaksaisi.
      😴

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣👍👌


    • En osaa sanoa. Olen niin Suomen tyttö, etten osaa oikein kuvitella itseäni asumaan jossain eri maassa. Just joku Ruotsi, Norja tai Viro korkeintaan.

    • Maailmassa on muutamia maita, joihin en lähtisi missään tapauksessa, mutta muutoin olisin aika avoin monenlaiselle. Mieluisia maita olisivat esim. Kanada, Alankomaat, Norja, Tanska, Italia, Portugali, Sveitsi.. Riippuu myös siitä, mitä ulkomaille menisi tekemään. Viljelisikö viiniä maaseudulla vai tekisi it-hommia suurkaupungissa, se vaikuttaisi merkittävästi siihen, millaiseksi arki uudessa maassa muodostuisi.

      • Anonyymi

        En halua muuttaa pois Suomesta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        En halua muuttaa pois Suomesta!

        Ei ole pakko. Sinulla on oikeus valita itse asuinpaikkakuntasi.


    • Anonyymi

      niinmitähän ihmeen pewlottavaa jossain ryrössäkin on js kun vcsesinkin monis jurrujs höpörellyr hänwen ksnssds jotsin pelottsvaa on.

    • Oikeastaan mikä tahansa maa, jossa kukkii muukin kuin kateuden kukkanen.

    • Anonyymi

      isoja jäätelöpskettejs litrsnkokoisis js erimskuisdis niin voi leiksrstrs itrselle msun mukssn sopivsn pslsn dittern..

    • Anonyymi

      Tästä kysyisin vastapainoksi; jos menettäisit eläkkeesi ja muut tulosi, eikä naisella olisi Islannissa varaa kustantaa sinun elämistäsi, niin lähtisitkö edelleen mielelläsi messiin?

      - Sheena

    • Anonyymi

      airfrfen jos on mashas räynnä jorsain jäärelöjurrujas, hweekullisia nukkumaanmwnnwssä maha räynnä lireoirrsain jäärwlöä hö

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe