Tiedätte keitä olette. Voitte onnitella itseänne hyvästä suorituksesta.
Ja näin te tapoitte tämänkin palstan
27
621
Vastaukset
Kiitos. Imartelet minua aivan suotta.
- Anonyymi
Mistä tappamisesta nyt on kyse?
- Anonyymi
Oisko ihan vaikka hänki_ricollisuudesta? Jossakin niitä on rikoksia sun muuta raflaavaa on vissiin nuuskittava. Sivusta
- Anonyymi
Eipä kestä kiittää, pyrin aina tekemään kaiken hyvin 😁
- Anonyymi
Turina Team asialla?
- Anonyymi
Kyllä. Sillä tiimillä on käänteinen Midaksen kosketus. Mitä tahansa koskevatkin, se muuttuu paskaksi.
- Anonyymi
Siis tämä yhden palstaäijän show vai joku tutkapari jankuttamassa jonnin joutavia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tämä yhden palstaäijän show vai joku tutkapari jankuttamassa jonnin joutavia
Kyllä sinä kumiankka-alve kuulut siihen turinatiimiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kumpa tietäisi kuka kommentin takana on...
Vois olla juteltavaa paljon... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anzzy kumiankka alve tuli kuuluisaksi kun purjehti ankkoineen kylpyammeella Kolera-altaassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kumpa tietäisi kuka kommentin takana on...
Vois olla juteltavaa paljon...Veikkaan, että se oli genion kommentti anzzylle. Toki saattoi olla myös jazulin kommentti anzzylle. Nuohan täällä vielä on. Samoin xena.
harmaasusi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että pelaan tässä tiimissä, ehdota joku muu😏
- Anonyymi
Miten tämä on mielestäsi tapettu etkö saa enään ruikuttamalla sääliä osaksesi
- Anonyymi
Poistatit sitten viestini, kun kerroin sun käytöksestä totuuden. Olet junttipelle. Oikea perusjuntti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistatit sitten viestini, kun kerroin sun käytöksestä totuuden. Olet junttipelle. Oikea perusjuntti.
Eipä kuulu mun tapoihi kannattaa sun juntin seurata tarkemmin mitä kirjottelet ettet niitä omia kirjotuksiasi poistata mu hellanduudelis mukavaa päivänjatkoa sinullekin vieläkö sulla on äiti elossa lellimässä sua
- Anonyymi
Ei tästä ketjusta mitään sääntöjen vastaisia viestejä ole poistettu.
Vain epämiellyttävä totuus perusjunteista.
>simiti< Syvimmät pahoitteluni. Puolestasi, koska uskot noin.
- Anonyymi
No mutta sehän sopii vai mitä pedosebbo
- Anonyymi
Jee! Hyvä me!
- Anonyymi
Menehän kyselemään, että oisko mammalla vielä makaroonilootaa niin jaksat taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menehän kyselemään, että oisko mammalla vielä makaroonilootaa niin jaksat taas
Ei mamma ollu elossa enään kohta kolmeenkymmeneen vuoteen äiti on toki ja voi melko hyvin vie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mamma ollu elossa enään kohta kolmeenkymmeneen vuoteen äiti on toki ja voi melko hyvin vie
Niin ei sitä aleta hiertämään sieltä mihin osuu, vaikka toinen kävis kauppaa toisen isän poismenolla saasta ku on
- Anonyymi
Juokaa viinaa baareissa ja etsikää kumppani baarista koska sitä ei löydy sinkut palstalta.
T: viinamies - Anonyymi
NÄIN ON!
- Anonyymi
Voi tätä Perussuomalaista riemua
- Anonyymi
Tosi raflaava aloitusotsikko.
Tämmöinenhän tämä palsta on ollut kuukausia.
Mitä sitten?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702950Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672849On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli331841- 601627
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181609- 351575
- 591526
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,151430