Fazer riemuitsee hallituksen u-käännöksestä – lupaa uuden tehtaan menevän nyt eteenpäin, siis Ruotsiin.
Fazer ja hallitus sopuun.
5
141
Vastaukset
- Anonyymi
Yritykset painostaa koko ajan lisää etuja itselleen, perintöverokin pois vaikka ulkomailta varoiteltu ettei kannata.
- Anonyymi
Nostaneet karkkien hinnat valmiiksi paljon enemmän kuin vero olisi tehnyt, mutta eivät laske hintoja ja olisivat nostaneet lisää jos vcero olisi tullut. En ainakaan itse muutenkaan paljon ollenkaan ja parikymppiä kilo on vähintään tuplasti liikaa.
- Anonyymi
Lahti tästä riemuitsee, koska oli jo tehnyt satojen miljoonien työn kyseistä tonttia varten. Valtavat kallioalueet on murskattu sepeliksi ja tasoiteltu tontin alueelle, samoin tiepohjat kunnostettu kestäväksi ja liittymät valmiit. Asvaltointi tehdään loppuvaiheessa.samaan aikaan kun pihanalueet asvaltoidaan.
Alueella vielä suuria sepelikasoja jotka ilmeisemmin tasoitetaan aluuen pellolle jonne samaan aikaan tulee lisää rakenteita ja varastoja logistiikan tarpeisiin jne.
Esim. Kärkkäinen on halunnut kyseiselle alueelle omat varastonsa.- Anonyymi
Olisi ne siihen jonkun muun teollisuushallin saaneet.
- Anonyymi
Hallitus ei korota makeisten verotusta, koska Fazer.
Hallitus alensi oluen verotusta, koska Panimoliitto.
Hallitus korotti lääkkeiden verotusta, koska mitä välii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174