Lopetin herkkujen syömisen,MIKSI

Anonyymi-ap

Siihen on muutamia hyviä syitä MIKSI herkkujen syöminen kannattaa lopettaa.

1 kalorimäärät nousee liian suureksi karkeilla ja muilla herkuilla.
2 hormonaaliset syyt,tavallinen ruoka tukee hyvää hormoonitoimintaan.
3 saa syödä kaksi lämmintä ateriaa päivässä kunnon ruokaa mahan täydeltä 😧.SIIS
ei pikkulautasellisia.😳
4 herkkujen syömisellä on se vaikutus että niitä haluaa syödä koko ajan lisää ja tästä johtuu että kalorit nousee erittäin suureksi.

Tavallisella ruualla pystyy korvaamaan herkut ja kalorit jää noin 1000 kaloria pienemmäksi.
Eli noin 2400 kal kun ne herkuilla nousee helposti noin 3400 kal pv

Kyllä herkkuja saa yleensä syödä,mutta jos on tavoitteena laihtua ja lisätä lihaspainoa ne kannattaa jättää KOKONAAN pois.Eli niitä ei kannata silloin yhtään edes maistaa.😳

18

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Siis eikö terveellinen ruoka ole herkkua? Minun mielestäni on! Terveellinen ruoka on parasta. Sokeri ja rasva on ällöä, yök!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis eikö terveellinen ruoka ole herkkua? Minun mielestäni on! Terveellinen ruoka on parasta. Sokeri ja rasva on ällöä, yök!

On se herkkua,se kannattaa herkutella ennemmin niillä.
        Hyvältä tuntuu,nyt ensimmäinen päivä menossa.
        Kävin kaupassa enkä ostanut yhtään ainoaa karkkia,eikä tehnyt edes mieli.Se johtuu varmasti siitä että päätin syödä TOISENKIN kunnon aterian toista hyvää ruokaa.Eli herkuista luopuminen on tavallaan pää sisäinen asia.
        Se ei yksinkertaisesti voi toimia että kieltää kaiken syömisen.Sekin auttaa kun voi syödä kuitenkin terveellistä ruokaa.

Täytyy vielä aloittaa juoksumatolla juokseminen.
        Minulla on huippuhyvä matto mutta en ole sitä vielä yhtään käyttänyt.Nyt olen sitä vähän kokeillut ja tuntuu todella hyvältä.Sillä on hyvä tehdä toinenkin pikkureeni joskus iltapäivällä.

• Anonyymi

Tässä ei saa puhua kehitysvammaisten oikeuksista.

• Anonyymi

Toimii hyvin,kalorit putosi 1000 kal ja proteenit nousi
      70 grammasta 110 grammaan.
      Kalorit oli vain 2600 ja ennen 3600

Tämä tarkoittaa käytännössä sitä että karkin tilalle pitää syödä kananmunia ja raejuustoa lisätäkseen proteenimäärää.Lihaa olen ennestään syönyt jo puolet liikaa yli suositusten.Proteenit kannattaa ottaa aina vain luonnollisista lähteistä.Ei niitä pitkälle prosessoituja proteenijauheita kannata käyttää ollenkaan.

Ja todellakin SAA syödä huomattavasti enemmän oikeaa ruokaa kun ei syö yhtään karkkia.😧
      Huomaan selvästi että hormoonitoimintakin on kasvanut.
      Hyvä se on ollut ennenkin.Sokerilla on päinvastainen vaikutus hormoonitoimintaan.
      Tämä proteenin lisäys todellakin lisää seksuaalista aktiivisuutta.

• Anonyymi

Oletko yrittänyt vaihtaa proteesit tampooniin?

• Anonyymi

Olen samaa mieltä.50gr. suklaalevy ostan kaupassa käydessäni ja syön sen puolleksi.välipalarahka makeutettu.
      Jos herkkuja hyväksyy, niin niitä alkaa syödä hervottomasti.Koko kevyt ruokavalio menee pilalle.

• Anonyymi

Näin on asia 🙁 itse ostin jonkin aikaa sitten suklaarusinoita,ajattelin että syön niitä arviolta vain 50 grammaa.
        Siinä kävikin niin että söinkin niitä 100 g ja söin vielä lisääkin 50 g.Punnitukset tein sitten kotona.
        Sama juttu se on kaikessa muussakin herkussa.
        Silloin kun ei syö niitä ollenkaan niitä ylimääräisiä kaloreita EI TULE OLLENKAAN 😲

Se on siis AINUT konsti ettei niitä syö ollenkaan.
        Mitään muuta toista mahdollisuutta ei ole🫤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on asia 🙁 itse ostin jonkin aikaa sitten suklaarusinoita,ajattelin että syön niitä arviolta vain 50 grammaa.
        Siinä kävikin niin että söinkin niitä 100 g ja söin vielä lisääkin 50 g.Punnitukset tein sitten kotona.
        Sama juttu se on kaikessa muussakin herkussa.
        Silloin kun ei syö niitä ollenkaan niitä ylimääräisiä kaloreita EI TULE OLLENKAAN 😲

Se on siis AINUT konsti ettei niitä syö ollenkaan.
        Mitään muuta toista mahdollisuutta ei ole🫤

Siinä on vielä sellainenkin asia,jos osaa kehitellä hyviä ruokia,niistä saa hyvinkin herkullisia ruokia ja niissä on paljon proteenia.
        Alan nyt kehittelemään hyviä proteenipitoista ruokia.
        Tein nyt kananmunista ja raejuustosta HERKULLISIA proteenilettuja johon päälle hieman sokeroitua mansikkahilloa jossa mansikka pitoisuus 90%
        Mansikka pitoisuus kaupan hilloissa on
        VAIN 30 %.Samasta reseptistä saa pitsan makuisen kun lisää siihen voimakkaampia mausteita.

Pääruokahan minulla jo onkin erittäin herkullista eli uunijuurekset + lihaa ja siihen monipuolinen salatti johon laitan paprikamajoneesia.
        On muuten monin kerroin kertaa paremman makuista ruokaa kuin lihottava roskaruoka 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on vielä sellainenkin asia,jos osaa kehitellä hyviä ruokia,niistä saa hyvinkin herkullisia ruokia ja niissä on paljon proteenia.
        Alan nyt kehittelemään hyviä proteenipitoista ruokia.
        Tein nyt kananmunista ja raejuustosta HERKULLISIA proteenilettuja johon päälle hieman sokeroitua mansikkahilloa jossa mansikka pitoisuus 90%
        Mansikka pitoisuus kaupan hilloissa on
        VAIN 30 %.Samasta reseptistä saa pitsan makuisen kun lisää siihen voimakkaampia mausteita.

Pääruokahan minulla jo onkin erittäin herkullista eli uunijuurekset lihaa ja siihen monipuolinen salatti johon laitan paprikamajoneesia.
        On muuten monin kerroin kertaa paremman makuista ruokaa kuin lihottava roskaruoka 😳

Kokeilepa jättää sokeri ruokavaliostasi kokonaan tai lähes kokonaan.

• Anonyymi

Sain syövän.
      Nyt elämä on yhtä herkuttelua.

• Anonyymi

Jukka Virtanen antoi aikoinaan syövälle ja juovalle kasvot.

• Anonyymi

Mikä syöpä? Sokeri on ruokaa syövälle.

• Anonyymi

Nyt on ihan parasta kun karkkien ja suklaan hinta pysyy entisenä.Hinta ei nouse 10lä prosentilla ja saan syödä hyvää ja oikeaa herkkua.Sieltä saa kaikki proteenit 100g.

• Anonyymi

Voihan niitä sitten syödä kun on laihtunut.Ei onnistu laihdutuksen aikana 🙁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan niitä sitten syödä kun on laihtunut.Ei onnistu laihdutuksen aikana 🙁

No paljonko proteeseja itse olet nauttinut nyt?

• Anonyymi

Karkin lopettamisen hyödyt nyt

1 Nyt parantui verenpainekkin kun LOPETIN KOKONAAN karkin syömisen ja aloin uudestaan harrastamaan liikuntaa.

2 kalorit pienentynyt 1000-1500 kal
      Ne nyt 2000

3 proteenit isontunut 70 grammasta 100 grammaan päivä

Painoa en ole vielä punninnut enkä tehnyt mittauksia,mutta tiedän jo nyt että ne pienentyy.😏

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4487
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1243
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1052
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1032
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      85
      921
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      901
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      856
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      852
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      826
    Aihe