Siksi kai tännekin eksyin. En vaan jaksaisi nyt mitään, oikeastaan. Väsyttää ja tylsistyttää.
Pitäisikö ottaa ja repäistä..? Täällä oli aikanaan ihan kivoja aloituksia.. pussauskoppia ja kysykää palstalaiselta esmes.. tarinoita ja hauskoja visailuita.
Syvällisempiä ja vähemmän syvällisiä keskusteluja. Kaikki tuntuu olevan palstatauolla tämän hajoamisen takia.
Minun on ikävä palstaa. Ja sen ihmisiä, juttuja ja yhteisöllisyyttä.
Onkohan tämä lopun alkua? Siis palstan.
Lomalla on tylsää..
81
511
Vastaukset
- Anonyymi
jaeltu jslkoväliä miljoonillwe hewh noniin..mtts kun uutididds oli lääkekorvsdudjutuidftdkin niiin
jub' pöös pöe,sdds kpteo loåit dood åerid åoööereot' kpd dsttii kptrsom--- Toivottavasti ei ole lopun alkua, vaan alku jollekin uudelle ja hyvälle. Hyvää lomaa!
- Anonyymi
Mä oon bipolaarinen persoona. Silloin kun olen pohjamudissa (kuten nyt) niin olen lepotilassa, tylsimys. Sitten kun koittaa se lyhytkestoinen mania niin olen tulessa. Huumorini uppoaa vain harvoihin. Keskimäärin kommentteja kertyy ittelleni vain niukasti kun kirjoittelen oikeastaan eri asioista kuin mitä aihealue antaisi olettaa. Repäistä mitkä? Repäistä kännit? Yritän kituutella perjantaihin asti ja sitten huuhdon itseni viinalla. * Puhdistaa elimistön :). Se on keinoni tylsyyttä vastaan.
Repäistä palstalla.
Mulla on toki viinaa muutamiinkin överikänneihin, mutta ei juomakaveria. Mulka maksa-arvot korkealla, niin välttelen alkoholia .. pidän sen seurustelujuomana.
Pikkusysterini on bibo, joten tiedän mitä suunilleen tarkoitat. Lowit on todella matalia ja päin vastoin. Se on rankkaa. Vuoristorataa.
Tsemiä sulle.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Repäistä palstalla.
Mulla on toki viinaa muutamiinkin överikänneihin, mutta ei juomakaveria. Mulka maksa-arvot korkealla, niin välttelen alkoholia .. pidän sen seurustelujuomana.
Pikkusysterini on bibo, joten tiedän mitä suunilleen tarkoitat. Lowit on todella matalia ja päin vastoin. Se on rankkaa. Vuoristorataa.
Tsemiä sulle.Niin, niiden kesto EI ole 50-50% vaan ennemminkin 80-20% tai enemmänkin. Olen itse arvioinut että mulla olisi se. Yksinäisyys leimaa tätä taivaltani ja onhan se rasite. Täytyy keskittyä älyllisiin harrastuksiin kuten jonkin kielen opiskeluun jotta aivotoimintani pysyy yllä. Yksinäisyys häiritsee älyllistä elämää. Lähtökohtaisesti olen kuitenkin kirjaviisas ja hyvämuistinen.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, niiden kesto EI ole 50-50% vaan ennemminkin 80-20% tai enemmänkin. Olen itse arvioinut että mulla olisi se. Yksinäisyys leimaa tätä taivaltani ja onhan se rasite. Täytyy keskittyä älyllisiin harrastuksiin kuten jonkin kielen opiskeluun jotta aivotoimintani pysyy yllä. Yksinäisyys häiritsee älyllistä elämää. Lähtökohtaisesti olen kuitenkin kirjaviisas ja hyvämuistinen.
Uskon että olet ihan viisas, eihän bibo tyhmäksi tee. Yksinäisyys on ihan perseestä jos sitä tuntee. Harvoin olen kokenut yksinäisyyttä, mutta se ei ole kiva tunne.
Olen itsekin paljon yksin, mutta en kärsi siitä. Se on useimmiten minulle nautinto.
Ja minä olen kaikkea muuta kuin viisas, kirjaviisas vähiten.
Mitäs kaikkia kieliä olet opiskellut?- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Repäistä palstalla.
Tsemiä sulle.Hah. Kobolttitehtaassa seurattiin maksa-arvokakin tarkasti, koska koboltti tuhoaa ihmispolon elimistön.
Kuuden päivän pitkävapaan jälkeen lompsein vuosittaiseen terveystarkastukseen.
Hieman jännitti, mutta elimet oli noin niin kuin suurinpiirtein kunnossa.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah. Kobolttitehtaassa seurattiin maksa-arvokakin tarkasti, koska koboltti tuhoaa ihmispolon elimistön.
>simiti<Hah, olet varmaan jalostunut vahvaksi, kuten ne kalat joessa Tsernabylin liepeillä. Solusi uudistuvat puolittumistahdissa.
Pikkupirpanalle pystypipoa tuuleen. On harmi jos viihdeselin arvot piippaavat tyhjistä.
-sivutse Anonyymi kirjoitti:
Hah, olet varmaan jalostunut vahvaksi, kuten ne kalat joessa Tsernabylin liepeillä. Solusi uudistuvat puolittumistahdissa.
Pikkupirpanalle pystypipoa tuuleen. On harmi jos viihdeselin arvot piippaavat tyhjistä.
-sivutseTanks. Näillä mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, niiden kesto EI ole 50-50% vaan ennemminkin 80-20% tai enemmänkin. Olen itse arvioinut että mulla olisi se. Yksinäisyys leimaa tätä taivaltani ja onhan se rasite. Täytyy keskittyä älyllisiin harrastuksiin kuten jonkin kielen opiskeluun jotta aivotoimintani pysyy yllä. Yksinäisyys häiritsee älyllistä elämää. Lähtökohtaisesti olen kuitenkin kirjaviisas ja hyvämuistinen.
Ihmettelin tänään mihin intoni kielten opiskeluun tal tutkiaan on kadonnut. Oma 20% inno taitaa olla haihtunut. Tasaisen tylsää on ilman matalapainetta periaatteessa ihan tyydyttävää.
- sivutse - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Uskon että olet ihan viisas, eihän bibo tyhmäksi tee. Yksinäisyys on ihan perseestä jos sitä tuntee. Harvoin olen kokenut yksinäisyyttä, mutta se ei ole kiva tunne.
Olen itsekin paljon yksin, mutta en kärsi siitä. Se on useimmiten minulle nautinto.
Ja minä olen kaikkea muuta kuin viisas, kirjaviisas vähiten.
Mitäs kaikkia kieliä olet opiskellut?Vastataan nyt kun satuin näkemään vastauksesi. Kieleni rajoittuvat Eurooppaan eli niitä silti piisaa. Oikeasti kannattaa opiskella vain yhtä kieltä kerrallaan. Objektiivisesti katsottuna espanjan ja venäjän kieli voisivat olla hyödyllisiä maailmanlaajuisesti. Ukrainan pakolaiset varmasti ymmärtäisivät venäjää. Venäjä ja ukraina on vähän niinkuin suomi ja viro tai norja vs. ruotsi. Arabian kieli olisi myös hyödyllinen mutta ne kirjaimet ovat vaikeita. Samoin itä-aasialaiset kielet ovat aivan siansaksaa eurooppalaisille. Englantiakin on syytä harjoitella sillä sanavarastoa ei voi olla koskaan liikaa. - Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah. Kobolttitehtaassa seurattiin maksa-arvokakin tarkasti, koska koboltti tuhoaa ihmispolon elimistön.
>simiti<Mun kämmenistä löydettiin säteilyä kun käväisin Olkiluodon ydinvoimalassa. Tämä tapahtui sen jälkeen kun porukkani vietiin maan alle. Se näytti samanlaiselta avoimelta hallilta kuin missä olisi käytössä olevia polttoainesauvoja. Lattian alla oli kuulemma mietoa ja keskivahvaa tavaraa. Pesin kädet. - Ap.
Voit eksyä myös tänne, siis tähän taloon missä nyt olen :D
pujotteIija kirjoitti:
Mie voin vipata
Ei käy. Huomenna ja perjantaina menoa naapureiden kanssa. Alkaako palleja kiristää kun tuollain vonkaat..? :D
Juu.. huomenna mulla lekuri aamulla ja päivästä lähdetään perheen kanssa syömään. Sovittu juttu. Sama perjantaina. Perhemenoja.Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei käy. Huomenna ja perjantaina menoa naapureiden kanssa. Alkaako palleja kiristää kun tuollain vonkaat..? :D
Juu.. huomenna mulla lekuri aamulla ja päivästä lähdetään perheen kanssa syömään. Sovittu juttu. Sama perjantaina. Perhemenoja.Ei nyt vielä ala palleja, muuten vaan kaipuuta. Mennään sitten aiemman suunnitelman mukaan
pujotteIija kirjoitti:
Ei nyt vielä ala palleja, muuten vaan kaipuuta. Mennään sitten aiemman suunnitelman mukaan
Juu, pakko karsia menoja rankalla kädellä. Olen lähes vararikossa.
Vai kaipaat sie minnuu? Sepä mukavaa kuulla.Pikku-pirpana kirjoitti:
Vai kaipaat sie minnuu? Sepä mukavaa kuulla.Kaipaan toki, olenhan kaipaillut monet kerrat
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Vai kaipaat sie minnuu? Sepä mukavaa kuulla.Nyt pakko kysyä. Onko minnuu Helsinkiä, vai Kainuuta?
,>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Nyt pakko kysyä. Onko minnuu Helsinkiä, vai Kainuuta?
,>simiti<Varmaankin Kainuuta. Äiteeni suku on Pohjois-Karjalasta.
- Anonyymi
Niin. Palsta hiljeni, kun äärioikeisto ja hybridikeskuksen trollit tulivat mölisemään.
Mutta kyllä tämä tästä, kun vain aikaa kuluu. Tokikin se vaatii meiltä oikeilta ihmisiltä kirjoituksia. Äärioikeisto ja hybridikeskuksen trollit ovat nyt tosiaan voimiensa tunnossa, mutta uppoavat omaan idiotismiinsa.
Ja pikkuisena knoppitietona todettakoon, että Venäjä rahoittaa Euroopan äärioikeistoa, myös persuja saadakseen hajaannusta ja kahtiajakoa aikaan.
Kaikki oikeistoa äänestävät ovat Venäjän äärioikeiston trolleja.
>simiti<Vai politisoimaan aloit? Suat tokkiinsa olla tuota mieltä, mutta ei se Äiti-Venäjä niin mahtava ole.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Vai politisoimaan aloit? Suat tokkiinsa olla tuota mieltä, mutta ei se Äiti-Venäjä niin mahtava ole.
Oletko sinäkin harhautunut perusjuntteiluun sahaamaan omaa oksaasi?
Tämä ei ole mikään mielipide, vaan säälittävä totuus. Historian kirjat kertoo tämän ajan natsien noususta, jota kokoomuskin nykyään edustaa.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinäkin harhautunut perusjuntteiluun sahaamaan omaa oksaasi?
Tämä ei ole mikään mielipide, vaan säälittävä totuus. Historian kirjat kertoo tämän ajan natsien noususta, jota kokoomuskin nykyään edustaa.
>simiti<En ole poliittisesti suuntautunut. Jos jotakin kannatan, niin se on maalaisjärkeä ja sitä nykyisellä hallituksellamme ei ole.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
En ole poliittisesti suuntautunut. Jos jotakin kannatan, niin se on maalaisjärkeä ja sitä nykyisellä hallituksellamme ei ole.
Harvinaisen osaa ottava mielipide ihmiseltä, joka ei äänestä. Ehkä sinun kannattaisi harkita äänestystä.
Se on yksi pikkuinen mielipide, mutta se lasketaan. Palstan kirjoituksia ei lasketa.
Harvinaisen osaa ottava mielipide ihmiseltä, joka ei äänestä. Ehkä sinun kannattaisi harkita äänestystä.
Se on yksi pikkuinen mielipide, mutta se lasketaan. Palstan kirjoituksia ei lasketa.
>simiti<Jätin äänestämättä viime eduskuntavaaleissa ja kadun sitä. Lupasin itselleni, etten enää koskaan jätä äänestämättä. Joten haukut väärää puuta.
- Anonyymi
Sun ois pitänyt ilmoittaa lomasta. Olisin ottanut sut mukaan maalle. Täys ylläpito, kunhan olisit vähän kokkaillut jotain ja keitellyt kahvia. Ehkä lämmittänyt mökkiä . Ois ollut touhua ja ois ollut tutkittavaa ja pällistelyävää. 😃
Mä saisin sit keskittyä mehtähommiin, eikä tarttis sinkoills hommasta toiseen. 🙄
Rnnen täällä sai paremmin tehtyä vaikka mitä, kun mutsi kokkas eväät. Iskäkin saattoi jotain touhottaa kaverina. Nyt ei oo ketään kaverina...poikakin asuu muualla.
Palstalle vissiin jääneet vaan sellaiset, jotka haluaa tuutsta jonninjoutavaa...
Hommaa Treads puhelimeen...siellä on paljon asiallisempaa ja hauskempaa läppää kuin täällä. Siellä porukka ei sikaile niin omalla naamallaan. 🙂Ihan kiva ajatus, mutta mitäpä minä citykani olisin tehnyt siellä kahvinkeiton lomassa. No.. tylsistynyt. Sitähän mä voin tehdä kotonakin.
Kuis sulla vielä lomaa?- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ihan kiva ajatus, mutta mitäpä minä citykani olisin tehnyt siellä kahvinkeiton lomassa. No.. tylsistynyt. Sitähän mä voin tehdä kotonakin.
Kuis sulla vielä lomaa?No oisit kuin västäräkki seurannut mitä mä teen. 😃
Sormi pystyssä selittäisit, että eikös jos noin ja näin. 😃
Kyllä sä oisit ollu mukana ainakin katselemassa. Tänäänkin arska paistoi kivasti. 🙃
Tää viikko kai? Piti ainakin ens viikolla jo lähtee vaihtelee vehkeitä työmaalle. Siks otin maaseutuloman tähän väliin. 🙂 Anonyymi kirjoitti:
No oisit kuin västäräkki seurannut mitä mä teen. 😃
Sormi pystyssä selittäisit, että eikös jos noin ja näin. 😃
Kyllä sä oisit ollu mukana ainakin katselemassa. Tänäänkin arska paistoi kivasti. 🙃
Tää viikko kai? Piti ainakin ens viikolla jo lähtee vaihtelee vehkeitä työmaalle. Siks otin maaseutuloman tähän väliin. 🙂Vai että oikein västäräkki.. heh. Hauskaksi rupesit.
Mulla on huomenna lekuri joka ripittää elintavoistani. Maksa-arvot persiillään ja sokerit.. ja kolesterolit..
En oota innolla. Mutta paree hoitaa poies.
Jos olisin västäräkkinäsi ollut niin olisi jäänyt koko ihanuus huomenna välistä.
Metrisiä halkojako teet?- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Vai että oikein västäräkki.. heh. Hauskaksi rupesit.
Mulla on huomenna lekuri joka ripittää elintavoistani. Maksa-arvot persiillään ja sokerit.. ja kolesterolit..
En oota innolla. Mutta paree hoitaa poies.
Jos olisin västäräkkinäsi ollut niin olisi jäänyt koko ihanuus huomenna välistä.
Metrisiä halkojako teet?No lrkurit saa kiukutella arvoista, se on niitten duuni. 😄
Mä tekisin miten tekisin ja vastaräkki vieressä kyselemässä ois kiva vaan. Selittäisin tekiessä miksi niin...😀
Ei jäis hommat tekrmättä.
Metrisiä teen noista isoista... huomenna käyn kaataa ohuempia siskolle ja mutsille, jos ne haluu touhuta. Pääsevät fiilikseen...😄
Jos päästäisenä pätkis ja halkois...🙂 Anonyymi kirjoitti:
No lrkurit saa kiukutella arvoista, se on niitten duuni. 😄
Mä tekisin miten tekisin ja vastaräkki vieressä kyselemässä ois kiva vaan. Selittäisin tekiessä miksi niin...😀
Ei jäis hommat tekrmättä.
Metrisiä teen noista isoista... huomenna käyn kaataa ohuempia siskolle ja mutsille, jos ne haluu touhuta. Pääsevät fiilikseen...😄
Jos päästäisenä pätkis ja halkois...🙂Ja mä alkaisin pikkupiruksi ja kiehauttaisin kahvit porolle ja kirveenkin nakkaisin kaivoon.
Moottorisahasta katkoisin ketjut ja .. ja..
Sit hölisisisin ihan turhanpäiväisiä ja raivostuttavasti en edes kuuntelisi sinua.
Mut hei, harvoin mä piruilen. Olen liian kiltti semmoiseen. Mut sähän et arvosta liian kilttejä. Eli ei musta olisi sulle västäräkiksi.. hippiäiseksi ehkä.. tai harmaavarpuseksi parhaimmillaan. :)- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja mä alkaisin pikkupiruksi ja kiehauttaisin kahvit porolle ja kirveenkin nakkaisin kaivoon.
Moottorisahasta katkoisin ketjut ja .. ja..
Sit hölisisisin ihan turhanpäiväisiä ja raivostuttavasti en edes kuuntelisi sinua.
Mut hei, harvoin mä piruilen. Olen liian kiltti semmoiseen. Mut sähän et arvosta liian kilttejä. Eli ei musta olisi sulle västäräkiksi.. hippiäiseksi ehkä.. tai harmaavarpuseksi parhaimmillaan. :)Ei sinusta tosiaan oo pikkupiruks... saattaisit minusta just olla sellainen ihmettelijä taustalla just...😄
Mikä hippiäinen sit vaan.. mutta utelijaana siellä huudeilla kompastelisit. 😄 Anonyymi kirjoitti:
Ei sinusta tosiaan oo pikkupiruks... saattaisit minusta just olla sellainen ihmettelijä taustalla just...😄
Mikä hippiäinen sit vaan.. mutta utelijaana siellä huudeilla kompastelisit. 😄Niin siinä varmaankin kävisi. Olisin ihan et mikä toi ja tää on ja vaan pällistelisin.
Osaan olla inhottava ihminen, jopa kamala, mutta en tee sitä juurikaan tarkoituksellisesti. Joskus piru on merrassa ja kärjistelen asioita. En tosin tee sitä kovinkaan usein.
Olet oikeassa - ei musta ole pikkupiruksi. Ei tosin västäräkiksikään.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin siinä varmaankin kävisi. Olisin ihan et mikä toi ja tää on ja vaan pällistelisin.
Osaan olla inhottava ihminen, jopa kamala, mutta en tee sitä juurikaan tarkoituksellisesti. Joskus piru on merrassa ja kärjistelen asioita. En tosin tee sitä kovinkaan usein.
Olet oikeassa - ei musta ole pikkupiruksi. Ei tosin västäräkiksikään.Niinhän mä sanoin... minusta sellainen on västäräkki.... ne kesälläkin viipottaa pyrstöään ja kääntelevät päätään sivussa kun touhuun jotain. Selitän niille mitä teen ja ne hyppelee siinä....
Luultavasti kyllä houkuttelen mäkäröitä ja muita öttiäisiä hiilidioksiidillani ja niitä ne tarkastelee...ri mua... mutta kiva niille on selittää. Ja be on niin tohkeissaan. 😃
- Anonyymi
Osta koiran pentu tai kaks niin on sinulla vipinää ja äksönii tai hanki vauva
- Anonyymi
Jaa prsettä ja hanki vauva
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei helvattu. Ei kuunaan tai siis ikuna.
Kuinka tyhmänä pidät minua?Sit voit sanoa kuten youtuben tik tok videossa vitsin laitat vahingon kiertämään kun karuselliin lapsesi laitat
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei helvattu. Ei kuunaan tai siis ikuna.
Kuinka tyhmänä pidät minua?Mutta saisit elämääsi äksönii ja uusii kavereita eikä olis tekemisen puutetta
Onhan täällä palstalla hieman aneeminen meno ollut viime aikoina. Itsekään täällä kauheasti viihtynyt, kun ollut muuta elämässä eikä profiili ilmoituksineen toimi niin tuntuu kovin työläältä keskustella. Eikä edes Randea ole näkynyt viime aikoina, se tekee heti palstasta tylsemmän, kun ei ole ketä ärsyttää 😁
- Anonyymi
Olisit pyytänyt randea ulos eli treffeille kanssasi
Juu. Broidi ollu kateissa. Ei ole näkynyt tutkassakaan. Olisikos että sillä on joku nainen kiikarissa? Tai vaan paljon töitä.
Anonyymi kirjoitti:
Olisit pyytänyt randea ulos eli treffeille kanssasi
Olisi ehkä pitänyt pyytää 😄
Aletheias kirjoitti:
Teille se voisi molemmille olla hyvä juttu. Kipinöitä sinkoili puolin jos toisin...
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Niin olis ja nyt sinua harmittaa no toivotaan että tulee vielä takaisin ja sit voit pyytää häntä kanssasi ulos ja otat siitä miehen itsellesi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu. Broidi ollu kateissa. Ei ole näkynyt tutkassakaan. Olisikos että sillä on joku nainen kiikarissa? Tai vaan paljon töitä.
Juu luultavasti hän on kateissa hyvästä syystä, mieluummin silti naisen kiikaroinnista kuin liiallisesta työkuormasta. Kevättä rinnassa ehkä 🤗 🌞
Aletheias kirjoitti:
Juu luultavasti hän on kateissa hyvästä syystä, mieluummin silti naisen kiikaroinnista kuin liiallisesta työkuormasta. Kevättä rinnassa ehkä 🤗 🌞
Toivoin, että hän olisi kiikaroinut sinua..
Teillä kun synkkasi niin hyvin. Mutta juu, ymmärrän jos sulla on toisenlaiset kuviot mielessä.
Eipä olla mekään nähty.. marraskuussa piipahti asentamassa töllön tuohon makkarin seinään. Muuten ollut aika pintapuolista tuo yhteydenpito.
Mut meidän välillä se ei haittaa. Ku ollaan siinä asiassa niin samanlaisia. Oma tila ja niin pois päin...Pikku-pirpana kirjoitti:
Toivoin, että hän olisi kiikaroinut sinua..
Teillä kun synkkasi niin hyvin. Mutta juu, ymmärrän jos sulla on toisenlaiset kuviot mielessä.
Eipä olla mekään nähty.. marraskuussa piipahti asentamassa töllön tuohon makkarin seinään. Muuten ollut aika pintapuolista tuo yhteydenpito.
Mut meidän välillä se ei haittaa. Ku ollaan siinä asiassa niin samanlaisia. Oma tila ja niin pois päin...Randen kanssa kyllä synkkasi, mutta kiikarissa on tosiaan joku muu. Hänhän on ihana persoona, niin en ihmettele jos synkkaa monen muunkin kanssa 😊
Kun on yhteys kunnossa, niin ei se vaadikaan jatkuvaa yhteydenpitoa. Molemmat osaa antaa tilaa toiselle ottamatta heti itseensä, jos toisella on elämässä paljon meneillään. Minulla oli muutama päivä sitten ihana puhelinkeskustelu lapsuudenystäväni kanssa, jota en ole nähnyt useampaan vuoteen, sillä asumme eri puolilla Suomea ja meidän on vaikea sovittaa aikataulujamme yksiin. Yhteys on silti edelleen sama kuin lapsena ja jatkamme aina siltä mihin viimeksi jäätiin 🤗Anonyymi kirjoitti:
Niin olis ja nyt sinua harmittaa no toivotaan että tulee vielä takaisin ja sit voit pyytää häntä kanssasi ulos ja otat siitä miehen itsellesi
Luulenpa, ettei Randea niin vain oteta. On hän sen verran omapäinen tapaus 😄
Aletheias kirjoitti:
Randen kanssa kyllä synkkasi, mutta kiikarissa on tosiaan joku muu. Hänhän on ihana persoona, niin en ihmettele jos synkkaa monen muunkin kanssa 😊
Kun on yhteys kunnossa, niin ei se vaadikaan jatkuvaa yhteydenpitoa. Molemmat osaa antaa tilaa toiselle ottamatta heti itseensä, jos toisella on elämässä paljon meneillään. Minulla oli muutama päivä sitten ihana puhelinkeskustelu lapsuudenystäväni kanssa, jota en ole nähnyt useampaan vuoteen, sillä asumme eri puolilla Suomea ja meidän on vaikea sovittaa aikataulujamme yksiin. Yhteys on silti edelleen sama kuin lapsena ja jatkamme aina siltä mihin viimeksi jäätiin 🤗Toi tuollainen yhteys on ihan just parasta.
Jaa sä kiikaroit jotakuta? Sepä hyvä.Aletheias kirjoitti:
Luulenpa, ettei Randea niin vain oteta. On hän sen verran omapäinen tapaus 😄
Juurikin noin. Varsinainen jukuripää. Mutta niin valloittava sellaisenaan.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Toi tuollainen yhteys on ihan just parasta.
Jaa sä kiikaroit jotakuta? Sepä hyvä.Kirjoitinpa huonosti tai sitten automaattinen korjaus teki tepposet. Tarkoitin, että Randen kiikarissa on joku muu 😊 Jos siis on, en toki tiedä asiasta. Omassa elämässä suruaika meneillään läheisen poismenon vuoksi eikä ole oikein energiaa ollut edes miettiä mitään miesasioita..
Aletheias kirjoitti:
Kirjoitinpa huonosti tai sitten automaattinen korjaus teki tepposet. Tarkoitin, että Randen kiikarissa on joku muu 😊 Jos siis on, en toki tiedä asiasta. Omassa elämässä suruaika meneillään läheisen poismenon vuoksi eikä ole oikein energiaa ollut edes miettiä mitään miesasioita..
Voi. Olen pahoillani. Suruaika. Todella valitettavaa.
En mä tiedä Randen kiikaroinneista mitään. Luulen ettei hän nyt ole kiinnostunut kenenkään kiikaroinnista, mutta mistäpä minä moisia tietäisin. Teillä vaan on synkannu niin mahtavasti täällä, niin arvelin .. nooh...
Se mies on hullu tekemään duunia. Voipi siis olla ihan työkiireitäkin. Ite oon samanlainen.. joskus ennen vanhaan tein yli 16- tuntisia työpäiviä..Pikku-pirpana kirjoitti:
Voi. Olen pahoillani. Suruaika. Todella valitettavaa.
En mä tiedä Randen kiikaroinneista mitään. Luulen ettei hän nyt ole kiinnostunut kenenkään kiikaroinnista, mutta mistäpä minä moisia tietäisin. Teillä vaan on synkannu niin mahtavasti täällä, niin arvelin .. nooh...
Se mies on hullu tekemään duunia. Voipi siis olla ihan työkiireitäkin. Ite oon samanlainen.. joskus ennen vanhaan tein yli 16- tuntisia työpäiviä..Kiitos ❤️ Ottaa aikansa päästä tästä taas jaloilleen mutta se on osa ihmisen elämää..
Sillä Randea vähän ikävä onkin, kun hänen kanssaan on aina niin kiva jutella. Hän hiffaa typerimmätkin juttuni ja se vaatii jo paljon 😄
Töitä hän tosiaan tuntuu tekevän välillä hurjalla tahdilla ja muistelen hänen kertoneen, miten on siirtänyt lomiaankin töiden takia. Toivottavasti hänen työnantajansa osaa arvostaa tuollaista omistautumista.
- Anonyymi
Oletko saanut asiat työpaikalla järjestykseen? Eikö siellä ollut jokin ongelma?
- SheenaNo en mä nyt tiedä sitä ongelmaksi sanoa.
Just viimeviikolla vanha työkaveri kuiskasi ohimennen kuinka hän säälii minua.. epätasaisesti jakautuvan työkuorman takia.
Ei ole mikään uusi juttu minulle. Olen tunnollinen ja sitä käytetään hyväksi, ei sen kummempi juttu.
Itsellä huomenna alkaa työvuoro joten pääsee sinne tylsistymään- ja hyvä niin.
Vaalit on otaneet oman aikansa kun piti yrittää houkutella porukkaa ehdokkaaksi. Onneksi aikanaan tuli yritettyä deittailua niin eri tyyliset kieltävät vastaukset olivat ne mihin sai tottua eli sinänsä ei mitään uutta länsirintamalla.
Nyt sitten vaalityöt painottuu mainontaan ja tapahtumiin joten siinä menee tämä kuukausi mutta huhtikuussa helpottaa.
Lisäksi teknologian tes on neuvoteltu joten siitä olen nyt pikkasen yrittänyt saada käsitystä että mikä muuttuu ja mitenkä jotkut asiat tulkitaan.
Lapsilla on tullut käytyä ja tutustuttu yhden kaverin uuteen harrastukseen. Kaveri oli sitä mieltä että hänen pitää löytää liikunnallinen harrastus joten osti sitten muutaman metsäpalstan. Vaikka kartalta näyttää pieneltä niin kyllä tuolainen 20 hehtaaria maastossa on ihan liikunnasta käyvä palsta kävellä läpi.
Onneksi salitreenissäkin kevyt viikko niin voi ihan vaan ottaa happea muutama päivän.Haasteita kerrakseen sinulla. Taas kerran.
Ihan hyvä, että tuo teknologian tessi tuli sopuun. Ite työskentelen sen alla ja ylenmääräinen lakkoilukaan ei olisi kiinnostanut.. ja sitä kymmentä prossaa ei olisi koskaan saatu kuitenkaan. Hyvä että sopu syntyi.Pikku-pirpana kirjoitti:
Haasteita kerrakseen sinulla. Taas kerran.
Ihan hyvä, että tuo teknologian tessi tuli sopuun. Ite työskentelen sen alla ja ylenmääräinen lakkoilukaan ei olisi kiinnostanut.. ja sitä kymmentä prossaa ei olisi koskaan saatu kuitenkaan. Hyvä että sopu syntyi.Sopu on aina hyvä asia.
Tylsyys ilman yksinäisyyden tunnetta on laatuaikaa itselle.
Kannattaa nauttia.
Älä yliajattele ylimääräistä luppoaikaa lomailuna. Repäise ja tee irtiotto. Käy vaikka kirjastossa ja hae joku hyvä kirja. Sekin käy seikkailusta.
Virkistäviä lomapäiviä sinne.- Anonyymi
Jaa, siis puhutaan työntekijän lomasta ei siis esim. meikäläisen, joka ei ole missään työssä ja jatkuvasti "lomalla"
Ajatteles, jos olisit meikäläisen tilanteessa, loputon loma, sä et varmaan kestäis montaa viikkoa, kun muutaman viikon lomalla olosta tunnet tylsistyväsi.
Kai se on työelämään suuntautuneiden asenne, että ilman töitä tylsistyisivät ja menettäisivät järkensä, kun eivät itse keksi mitään ajankulua ja tekemistä.
Vai onko se niin, että se tekeminen pitää olla sellaista, että siitä saa palkkaa, muuten sitä ei tee.
Silloihan pyöräileminenkin tuntuisi työnteolta, jos siitä saisi palkkaa, mutta kun ei saa, niin se on silloin tylsää.
Silloin, jos pyöräilystä saisi palkkaa, niin sehän olisi työntekoa, eikä tylsää, kuten palkaton pyöräileminen.
Sama se on kaikessa tekmisessä, jos siitä saa palkkaa, niin se ei ole tylsää ja on työpaikka, mutta jos ei saa palkkaa, niin se on tylsää eli työntekijän asenne asioihin!
Useinhan työntekijät tuntevat vapaa-ajallaan tylsistymistä, kun ei ole mitään vapaa ajan tekemistä, kun työntekijä satsaa siihen työn tekemiseen, eikä töiden jälkeen enää mitään muuta jaksa tehdä, joten työntekijällä on vähän orpo olo lomalla, kun ei ole sitä työpaikan tekemistä, johon on kasvanut kiinni.
Pirpanalla taitaa olla paha työriippuvuus, kun vapaa ajalla tuntee olonsa tylsistyneeksi.
Meikäläisellä ei vaapaa-aika tylsistytä, eikä sitä voi kutsua lomaksi, koska se ei ole lomaa.
Loma on vain työntekijöillä.
Aika kuluu niin nopeasti, ettei perässä pysy, viiikkokin hurahtaa ohi hetkessä ja joka perjantai tuntuu, että TAASKO on perjnatai, tuntuu, etä se oli juuri pari päivää sitten.
Mitä tulee sitte palkkoihin, jos jollakin on 2000-5000€/kk palkka, niin se on aivan liian suuri palkka, kun aika kuluu nopeasti, niin se palkka on muutaman pivän työllä hankittu ajankulullisesti, kun aika mene niin nopeasti.
Ehdottaisin Pirpanalle pelikonsolin/pelitietokoneen hankintaa ja pelaamista, mut ei taida sellaset Pirpanaa kiinnostaa.
Pelatessa ei ole tylsää ja aika menee nopeasti.
Jos alkaa pelaan illalla, niin äkkiä huomaa, että jaa, kello on jo 00 ja pitäs lähteä nukkumaan, mut ei millään malttaisi ja pelin parissa on mennyt useampi tunti.- Anonyymi
Mitä peliä suosittelisit Pirpamalle, jossa olisi yhteisöllisyyttä, jonka olettaisin olevan hänelle tärkeä tunne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä peliä suosittelisit Pirpamalle, jossa olisi yhteisöllisyyttä, jonka olettaisin olevan hänelle tärkeä tunne?
Jokuhan voisi kehitellä pelin, missä asuttaisiin sinkkulassa. Palstalaiset olisivat siinä hahmoja, sekä se voittaisi, kuka onnistuu pariutumaan ensimmäisenä.
Anonyymit olisivat hahmoja, jotka yrittävät kaikin tavoin estää moista.
>simiti< Mulla tosiaan ollut töissä aika tohinaa muutaman kuukauden ajan, siksipä juurikin kun ei tarvitse tehdä mitään, tuntuu aika pitkäveteiseltä lomalla. Kyllä se tästä.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mulla tosiaan ollut töissä aika tohinaa muutaman kuukauden ajan, siksipä juurikin kun ei tarvitse tehdä mitään, tuntuu aika pitkäveteiseltä lomalla. Kyllä se tästä.
Kantsii harkita eläkettä. Silloin on mahdottoman kiire koko ajan. 😉
Kantsii harkita eläkettä. Silloin on mahdottoman kiire koko ajan. 😉
>simiti<Juu.. mistäs moisia saa..? :)
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu.. mistäs moisia saa..? :)
Eläkevarmalta saa ainakin osaeläkkeitä. Kun tulee todelliseen vanhuuseläke ikään, se kaksinkertaistaan.
Sehän on 100%:n korotus! 😳
Eläkevarmalta saa ainakin osaeläkkeitä. Kun tulee todelliseen vanhuuseläke ikään, se kaksinkertaistaan.
Sehän on 100%:n korotus! 😳
>simiti<Sulla siis reilu eläkkeen korotus tiedossa . Ööh.. parinkymmenen vuoden päästä tai jotain.
Mä en pääse eläkkeelle, ellei terveydessä tapahdu todella dramaattista käännettä huonompaan. Joten se siitä suunitelmasta.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sulla siis reilu eläkkeen korotus tiedossa . Ööh.. parinkymmenen vuoden päästä tai jotain.
Mä en pääse eläkkeelle, ellei terveydessä tapahdu todella dramaattista käännettä huonompaan. Joten se siitä suunitelmasta.Katsii ostaa mönkijä. Ottaa siitä rajoittimet pois ja törmätä voltteja heitellen kiveen.
Pääsee täysin työkyvyttömänä osaeläkkeelle.
Terkkuja vaan sille eläkevarman valelääkärille. Oikea poppamies ja risto paska murtolla seisoo onnesta.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juu, ensiksi tulee mieleen pelisarja Simms, joka on sosiaalinen ja yhteisöllinen peli, jota voi pelata onlinena eli muiden pelaajien kanssa.
En ole Simms peliä pelanut, mutta käsittääkseni se on sosiaalinen ja yhteisöllinen peli. jossa tavataan pelaajia ja rakennetaan omaa maailmaa, kuten hankitaan asunto, sisustetaan asuntoa ja puutarhaa..
Sitten on rauhallisia rauhalisia pelejä, kuten Fishing Planet, jota voi pelata myös yhteisölllisesti, kun pelaa kavereiden ja ystävien kanssa ja siinä kalastetaan.
Se vaatii Game Pass lisäosan, että voi pelata kavereiden kanssa omassa pelihuoneessa.
Sitten on GTA5, joka ei varmaan Pirpanalle sovi, kun se on sellainen väkivaltaisempi peli ja siinä tehdään ryöstöjä ja ammutaan.
Siinäkin on online pelitila, jossa on muita eplaajia ja se vaatii Game Pass lisäosan.
Tuossa pelissä vaan online muiden pelaajien kanssa ei ole oiken mielekäs, koska aina siellä on joku hyyppä, jonk tarkoitus on vaan pilata toisten pelaajien tehtävien tekeminne tuhoamalla pelaaja, joten kannatta pelata "Invite only session" osiota, jossa ei ole muita pelaajia, vaan sitä voi pelata siten kavereiden kanssa ja suorittaa tehtäviä. - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu.. mistäs moisia saa..? :)
Jos vaan on taloudellisesti mahdollista, niin kannattaa jäädä pois työelämästä ja kortistosta.
Sen jälkeen vasta kiire onkin, tekemistä ja puuhaa on niin, ettei aika meinaa millään riittää, on kokemusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsii ostaa mönkijä. Ottaa siitä rajoittimet pois ja törmätä voltteja heitellen kiveen.
Pääsee täysin työkyvyttömänä osaeläkkeelle.
Terkkuja vaan sille eläkevarman valelääkärille. Oikea poppamies ja risto paska murtolla seisoo onnesta.
>simiti<Eikös ryyppäämällä pääse eläkkeelle, ainakin alkoholistit pääsee työkyvyttömyys eläkkelle, kun ei niistä töihin ole.
Kerran oli kaupungin puutarhalla työkkärin määräämällä työjaksolla, niin sinne tuotiin sitten sellainen parakki, johon kuulin, että muutama alkoholisti majoittuu sinne, kun ne oli laitettu varmaan kuntouttavaan työtoimintaan.
Ne mitään töitä siellä tehneet, vaan kököttivät siellä parakissa.
Yhden kerran alkoholisti tuli sieltä ulos ja viinapullosta joi siinä viinaa ja meni sitten takaisin parakkiiin kököttämään.
Oli siellä yhden kerran yksi alkoholisti ruohonleikkurin kanssa puiston nurmikkoa leikkasi, mutta välillä ryppäsi viinaa ja sitten taas leikkasi nurmikkoa. Anonyymi kirjoitti:
No juu, ensiksi tulee mieleen pelisarja Simms, joka on sosiaalinen ja yhteisöllinen peli, jota voi pelata onlinena eli muiden pelaajien kanssa.
En ole Simms peliä pelanut, mutta käsittääkseni se on sosiaalinen ja yhteisöllinen peli. jossa tavataan pelaajia ja rakennetaan omaa maailmaa, kuten hankitaan asunto, sisustetaan asuntoa ja puutarhaa..
Sitten on rauhallisia rauhalisia pelejä, kuten Fishing Planet, jota voi pelata myös yhteisölllisesti, kun pelaa kavereiden ja ystävien kanssa ja siinä kalastetaan.
Se vaatii Game Pass lisäosan, että voi pelata kavereiden kanssa omassa pelihuoneessa.
Sitten on GTA5, joka ei varmaan Pirpanalle sovi, kun se on sellainen väkivaltaisempi peli ja siinä tehdään ryöstöjä ja ammutaan.
Siinäkin on online pelitila, jossa on muita eplaajia ja se vaatii Game Pass lisäosan.
Tuossa pelissä vaan online muiden pelaajien kanssa ei ole oiken mielekäs, koska aina siellä on joku hyyppä, jonk tarkoitus on vaan pilata toisten pelaajien tehtävien tekeminne tuhoamalla pelaaja, joten kannatta pelata "Invite only session" osiota, jossa ei ole muita pelaajia, vaan sitä voi pelata siten kavereiden kanssa ja suorittaa tehtäviä.Höh.. kuka sanoi, että minä haluan olla sosiaalinen..? En, en ja en.
Mörököllinä itekseni maatuen, niin minä haluan olla. Tässä palstassa on ihan tarpeeksi sosiaalisuutta ja yhteisöllisyyttä minulle. Enempiä en tarvitse.
Enkä ole peli-ihminen. Vasen käteni on kankea eikä toimi ohjaimilla kuten pitäisi. Hankaloittaa ihan pirusti pelaamista. Sellainen peli jota voi pelata yhdellä kädellä sopii minulle. Eli vaikkapa se karkkipeli tai joku viljelysimulaatio.Anonyymi kirjoitti:
Jos vaan on taloudellisesti mahdollista, niin kannattaa jäädä pois työelämästä ja kortistosta.
Sen jälkeen vasta kiire onkin, tekemistä ja puuhaa on niin, ettei aika meinaa millään riittää, on kokemusta.Voi, olen veloissani ja lähes vararikossa. En pääse vielä vuosikausiin irti oravanpyörästä.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Höh.. kuka sanoi, että minä haluan olla sosiaalinen..? En, en ja en.
Mörököllinä itekseni maatuen, niin minä haluan olla. Tässä palstassa on ihan tarpeeksi sosiaalisuutta ja yhteisöllisyyttä minulle. Enempiä en tarvitse.
Enkä ole peli-ihminen. Vasen käteni on kankea eikä toimi ohjaimilla kuten pitäisi. Hankaloittaa ihan pirusti pelaamista. Sellainen peli jota voi pelata yhdellä kädellä sopii minulle. Eli vaikkapa se karkkipeli tai joku viljelysimulaatio.Toi on just samanlainen asenne, "en ole peli-ihminen" kuin sellaisilla keski-ikäisillä, jotka suhtautuu skeptisesti pelaamiseen, kun eivät ole koskaan edes pelaneet mitään.
Heille pelaaminen on joku lautapeli, ei mikään videopeli.
Samanlainen asenne, kuin serkun äidillä, kun tietokoneista tulee puhe, niin toteaa, ettei koskaan tietokonetta tule hankkimaan, pelkää, että heti tyhjenee pankkitili ja pelkää, että painaa väärää näppäintä, niin tietokone menee rikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662368Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822048Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452007Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301718Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1151682Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1671381Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1911312Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251186En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9992- 80991