Hevosmiesten tietotoimistolla ja huoltoasemaparlamentilla on kuulemma luotettavat tiijot yhtä sallalaista kuntapoliitikkoa kohtaan nostetuista oikeustoimista ja kielloista. Varmahan kaikki tietävät hepun, eli sen joka hästää ja huseeraa suuna päänä valtuuston kokouksissa, valittaa kaikista ja kirjoittelee lehtiin. Nyt on kuulemma tehty useita valiuksia kaverin epäasiallisesta käytöksestä kunnan viranhaltijoita kohtaan. On kuulemma tehty päätöksiä jotta ko henkilöä ei päästetä seuraamaan opetusta koulussa. On ainua henkilö sallassa, joka on saannu porttikiellon koululle. Jos tämä on totta, niin nyt kannattaa asia nostaa reilusti tikun nokkaan ja julkisuuteen. Jois tämmönen henkilö on eholla valtuustoon, niin se on täysin väärä paikka hänelle.
Sallan kunnallispolitikko tikun nokkaan
8
930
Vastaukset
- Anonyymi
Hevosmiesten parlamentti ei taida pystyä estämään ehdokkaaksi pääsyä. Vaikka joku puolue kieltäytyisi ottamasta listoille voihan perustaa oman puolueen. Äänestäjät päättää jatkosta.
Näin ainakin luulisin. - Anonyymi
Kyllä vain, kyllä vain
- Anonyymi
On sama kaveri ku on vaatinut avoimuutta ja demokratiaa? Ny kannattaisi olla avoin ja tulla esiin puolustamaan tekemisiääån. Ei taija kantti riittää. Eholla on taas kuntavaaleissa. Ihme on jos jouku äänestää.
- Anonyymi
Monesti ollaan etsimässä virheitä toisten tekemisistä ja vaaditaan avoimuutta.
- Anonyymi
Kuntalaiset äänestäkää hepolaisia parlamenttiin
/
- Anonyymi
Kyllä se parlamentti tietää jos kuka.
- Anonyymi
Sallan terveyskeskuksen vuodeosasto on suljettu, eikös se ole vasta remontoitu.
- Anonyymi
Aluevaaleissa saa äänestä koko Lapista ehdokkaita mm. Henttunen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2122878Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2131279Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1161241Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3491138- 1111053
- 891007
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa402991- 66904
- 46894
- 53881