Kyseiset karkit on nyt poistettu myynnistä ennen kuin ehdin maistaa. Olivatko ne hyviä?
Persu's Makeis Sekoomus
4
162
Vastaukset
- Anonyymi
On ne vielä tämän kuukauden myynnissä.
- Anonyymi
Minkäs firman tuote tällainen on? Tosin karkit eivät kuulu ruokavaliooni.
- Anonyymi
No ei kai oikein minkään. Muovipussiin sekoitettu erilaisia ulkomailta tuotuja irtokarkkeja. Mahtaako alkuperääkään tietää kukaan.
- Anonyymi
Persu’s Makeis Sekoomus on Urjalan Makeistukun karkkipussi. https://urjalanmakeistukku.fi/persu-s-makeis-sekoomus-255g.html
URJALAN Makeistukku lopettaa Persu’s Makeis Sekoomus -karkkipussin myynnin, koska hallitus on päättänyt luopua suunnitellusta makeisten ja suklaan arvonlisäveron korotuksesta, yhtiö kertoo verkkosivuillaan. Protestipussin myynti päättyy maaliskuun lopussa.
Urjalan Makeistukun somesta otettu teksti:
Muistatko vielä, kun Persu's Makeis Sekoomus -karkkipussimme näki päivänvalon ja sai koko Suomen sekaisin? 😲🍬 Se ei ollut pelkkä karkkipussi – se oli ilmiö ja manifesti yhdessä makeassa paketissa, joka valtasi lehtien kansien lisäksi myös some-feedit ja päätyi YLE:n Kovan Viikon Iltaan 📺. Se yhdisti rohkeuden, huumorin ja makeuden tavalla, joka jakoi mielipiteet – mutta ei jättänyt ketään kylmäksi ❄️. Tämä pussi ei pyytänyt lupaa, eikä se jäänyt keneltäkään huomaamatta 👀 – ja juuri siksi siitä tuli legenda 👑.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191