Paikallisessa kaupunkilehdessä oli ilmoitus. Hautuumaalle haetaan kesätyötekijöitä.
Mulla tuli heti mieleen, että hakisi ja menisi mahdolliseen haastatteluun saatanpalvojaksi pukeutuneena.
Haastatettelussa sitten örisisi käheällä äänellä: "Joo, olen aina tykännyt hautuumaista." 🤘
>simiti<
No nyt on tavoiteltava työpaikka eläkeläisellekin.
15
220
Vastaukset
- Anonyymi
Älä höpise. On hyvä työpaikka, kauniita kukkaistutuksia ja mikä tärkeintä, asiakkaat ei valita. Ja sitten sitä asiaa, on oikeasti hyvä työpaikka, mukava ulkoilmatyö kesäisin, eräs kolleega ottaa joka vuosi palkatonta lomaa ja menee hautausmaalle töihin. Tehnyt tuota jo kauan.
- Anonyymi
Onko palkka alle 4.000 euroa/kk? Vai meneekö yli lisien kanssa?
- Anonyymi
Voi kaivaa oman hautansa. Sehän on vähintä mitä kukin ihminen voi tehdä. Käytännössä samoihin hautoihin upotetaan useampia arkkuja silloin kun tila loppuu kesken. Jos saa sairauskohtauksen niin siinähän on kätevää kierähtää avonaiseen monttuun. Muistan kun better call saulissa Mike ja kumppanit ottivat jonkin ruhon kiinni käsistä ja jaloista ja heittivät johonkin pimeään monttuun mistä sitä ei löydettäisi. Mutta missä piileskelee Waltteri Walkoinen? Walkoisesta puheen ollen, täähän on itse asiassa maailman ainoa walkoinen räppäri, ainoa legitti. Muut on vaan hiphoppareita ja usein kaupallisia sellaisia: https://www.youtube.com/watch?v=YtUEUDqxc88 . Eminemiä. Toi oli hyvä joskus aikoinaan mtv top 20:ssä. Muistan sen vaikka olin silloin jonne. Haudankaivajan urasta tuo musavideo pulpahti mieleeni.
- Anonyymi
Noh joo. Oikeasti voisin varovasti kysyä, kuinka pitkiä päiviä. Toki olette oikeassa, että jos voimani loppuvat, olen jo valmiiksi paikan päällä.
Muut ihmispolot pääsevät helpommalla, kunhan tönäisevät avoimeen monttuun ja jatkavat hommiaan.
Toinen vaihtoehto on, että istun koko kesän ongella. Koukkua en laita siiman päähän, ettei kalat häiritse onkimistani.
Vain ongella mietiskelevät tajuavat pointin.
>simiti< - Anonyymi
Nyt! Ei hemmetti. Menin ja laitoin sinne kyselyä, en vielä hakemusta. Onneksi.
Mitä jos ne ottaa yhteyttä! 😳
En minä mihinkään töihin halua! Tai noh, voihan se mieli muuttua, kun kesä ja lämpö, sekä valo lisäntyy.
>simiti< - Anonyymi
Briljantti idis
Oma duunini on täysin päinvastainen tällaiseen letkeään hautuumaalla tapahtuvaan rapsutteluun verrattuna, niin että lähden tähän vaihtoehtoon mukaan ihan kuumiltani.
Eikä se nyt ketään haittaa onko eläkkeellä vai ei.
Haluan myös kaivaa kuoppia kaivinkoneella ja komennella öisin työpaikallani hiippailevia nilkkejä osoitellen heitä varjoista luisella sormella.
(onttoa kalmistonaurua)- Anonyymi
Haluan vapauksia
En tiedä millaisissa työasuissa hautausmaalla hommia paiskitaan, mutta oli niin tai ei, niin haluan mustan t-paidan, jossa lukee:
Born to dig
(hirn)
On se hyvä työpaikka. Mä oon ollu. 18 vuotiaana pääsin sinne. Ja se oli hyvä sinne pääsi lähes viideksi kuukaudeksi ja palkkakin oli parempi kuin muissa kesätöissä, tai oikeestaan tää olikin ns kausityö. Tietenkin seurakunnalla se oma hierarkiansa, mutta kun keskittyy siihen omaan työhön ja ulkotyö, niin mukavahan se. Ja rahaahan heillä näyttää olevan, huomasin just niiden ostaneen uuden kaivurinkin ja sille trailerin kaikki ihan viimeisen päälle.
Nyt myöhemmin aina välillä oikeen kaipaiskin takas niihin hommiin, vaikka vaan yhdeks kaudeksi. Se ei niin hirveesti ajatustoimintaa vaadi, niin sais vähän ajatuksia tasata. Nyt kun ne sen vuorotteluvapaan poisti, niin tässähän ois hyvä vaihtoehto. Palautumista, mutta ei kuitenkaan työttömänä. Joo ymmärrän että säästöjä pitää tehdä, mutta niitä kun voi tehdä myös niin ettei siitä tulisi ihmisille henkistä kärsimystä. Toihan ei lisäisi valtion menoja ollenkaan, päin vastoin, kun sais sen seurauksena lisää voimaa työhön.- Anonyymi
Mjoo
Tässä on nyt ollut vähän kaikenlaista, mutta hautaamisen (idean) äidit ja isät ovat kaukana tunnetusta historiastamme.
Mutta jos logiikka (ja talon järki elää),niin kyllä olisi kamalaa katseltavaa se että jokin lentolisko nokkii sukulaisesi silmiä, ennen kuin et ehtinyt väliin.
Mitä pikaisemmin, niin sitä parempi.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Tässä on nyt ollut vähän kaikenlaista, mutta hautaamisen (idean) äidit ja isät ovat kaukana tunnetusta historiastamme.
Mutta jos logiikka (ja talon järki elää),niin kyllä olisi kamalaa katseltavaa se että jokin lentolisko nokkii sukulaisesi silmiä, ennen kuin et ehtinyt väliin.
Mitä pikaisemmin, niin sitä parempi.
(naurua)Kansanterveydellisiä näkökantoja
Kuolema on ongelma. Kuolema korjataan pois kaduilta, toimistoista ja kotoa.
Kuoleman viikate niittää, mutta sokeana.
Kun kuolema valitsee, niin se on totta.
Tämän vuoksi me maksamme veroja, noudatamme yhteisesti sovittuja sääntöjä . Ja elämme sovussa itsemme kanssa.
Millainen paratiisi, sellaiset ovat me.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansanterveydellisiä näkökantoja
Kuolema on ongelma. Kuolema korjataan pois kaduilta, toimistoista ja kotoa.
Kuoleman viikate niittää, mutta sokeana.
Kun kuolema valitsee, niin se on totta.
Tämän vuoksi me maksamme veroja, noudatamme yhteisesti sovittuja sääntöjä . Ja elämme sovussa itsemme kanssa.
Millainen paratiisi, sellaiset ovat me.
(reps)Korpit
Piipahtaessani landella, bongaan korpit.
En tiedä mistä ne tietävät mutta aina sama: Kun toimitan omia matkajätöksiäni (McD) paikalliseen pönttöön, niin yksi niistä on jo katolla.
Se jos mikä on kevään merkki.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korpit
Piipahtaessani landella, bongaan korpit.
En tiedä mistä ne tietävät mutta aina sama: Kun toimitan omia matkajätöksiäni (McD) paikalliseen pönttöön, niin yksi niistä on jo katolla.
Se jos mikä on kevään merkki.
(hihitystä)Musiikki on kummallista
Kun kaiken hälyn, elämän & kuoleman jälkeen ei ole missään tässä, niin tämä tulee mieleen.
(hihitystä)
https://youtu.be/PSQWUZ8a2Ho?si=W58JVVnEJ520uT7y - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musiikki on kummallista
Kun kaiken hälyn, elämän & kuoleman jälkeen ei ole missään tässä, niin tämä tulee mieleen.
(hihitystä)
https://youtu.be/PSQWUZ8a2Ho?si=W58JVVnEJ520uT7yMjoo
Maailmassa nyt on kaikenlaista.
Hyvänä esimerkkinä voidaan muodostella korvakuuntelijoille ja muille linjalla oleville mitä remix tekee biisille.
En itse enää kuule juuri mitään, joten heivaan homman muille.
(hihitystä)
https://youtu.be/LHmMEP1gXhQ?si=btIA7ZpJuyPKzSo4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Maailmassa nyt on kaikenlaista.
Hyvänä esimerkkinä voidaan muodostella korvakuuntelijoille ja muille linjalla oleville mitä remix tekee biisille.
En itse enää kuule juuri mitään, joten heivaan homman muille.
(hihitystä)
https://youtu.be/LHmMEP1gXhQ?si=btIA7ZpJuyPKzSo4Koppi!
Tämä biisi niin kaukana hautausmaasta kuin biisi olla.
(reps)
https://youtu.be/3vft_z7Mml0?si=K96HdeKeRHIRztcR
- Anonyymi
Tää oli tosi hyvä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131