IS; "Omalta lautaseltani löytyy usein tomaattia, paprikaa, porkkanaa, sipuleita, parsakaalia, mustikkaa, mustaherukkaa ja sitrushedelmiä, sanoo ravitsemusterapeutti"
Minun lautaselta ei löydy koskaan mitään, itse joudun kaiken hakemaan kaupasta, jos sattuu olemaan rahaa. Usein syön suurimman osan kävellessäni kaupasta kotiin, kun en nälkäisenä muuten jaksa kävellä. Ja ne ostkset ei todellakaan ole vihanneksia, parhaana päivänä voi olla punalaputettu lenkkimakkara, harvoin sattuu, koska hallitus on leikannut pienituloisilta kaikesta. Loppukuusta saa oloa tyytyväinen että löytyy se lautanen, seuraavan leikkauksen jälkeen on myytävä se viimeinenkin lautanen. Haaveilen kyllä että joku aamu löytyisi lautaselta esim. kaurapuuroa, ja niin paljon että siitä riittäisi illaksikin.
Pääministeri kehui taas, että rahaa on, nyt ostetaan aseita, Purra varmaankin teroittelee saksiaan, toivottavasti ei leikkaa enää meidän köyhien elannosta, vaan meistä köyhistä, ja syöttävät toisillemme.
Itsellä ei riitä rohkeus mennä junan alle.
Olisi se kyllä kiva nähdä ennen kuolemaansa se ravitsemusterapeuttin lautanen täynnä vihanneksia, en ole nähnyt aikoihin.
Mitä sinulta löytyy lautaselta
Anonyymi-ap
5
134
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyy jatkettu hernekeitto,siellä ne 2 hernettä ehtii toisiaan.....
- Anonyymi
Löytyy makkaraa,kalaa,eli makkarakalakeittoa.
- Anonyymi
Minä jonotan aamuisin kaupan ovella, että ehdin napata 2€ hävikkilaatikon, ennen kuin tulee mitään käsirysyä. Nytkin lautasellani on nahistunut palsternakka, sipuli, päärynä , fenkoli ja pari tuoretta kurkumaakin.
- Anonyymi
Uuno Turhapuro: Minähän syön ihan mitä vaan - mitä nyt eteen kannetaan.
Sinula on huonompi palvelu. - Anonyymi
Sipulit on kyllä halpoja, mutta kun niitä jyrsii niin alkaa helposti närästää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174