Sub 3h ei ole siis niinku mitään

Anonyymi-ap

On juostava alle 2.40, jos haluaa voorumilla etukenossa päteä juoksijana. Sub 3h on samaa kategoriaa kuin 3.03, hölkkääjiä, en arvosta.

31

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harmittaahan se jos ei sub3 koskaan toteutunut,,niinku sillee. Kyllähän se 3 tuntia on se haamuraja tavan kuntojuoksijalle jota tavoitellaan.

• Anonyymi

Sub 3 on sama kuin sub 3.30. Ei siis niinku mitään. Oikeat juoksijat juoksevat sm-maratonilla.

• Anonyymi

Oikeat kilpa maratonjuoksijat juoksevat alle 2:10, minne Suomi pojalla ei ole asiaa, joten se siitä ylpeydestä nääs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeat kilpa maratonjuoksijat juoksevat alle 2:10, minne Suomi pojalla ei ole asiaa, joten se siitä ylpeydestä nääs.

Harrastehölkkääjätasolla sub 2.40 kovaa valuuttaa. Ammattijuoksijoilla sitten sub 2.10. Turha keulia etukenossa 3h alituksilla, joka ei ole siis niinku mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harrastehölkkääjätasolla sub 2.40 kovaa valuuttaa. Ammattijuoksijoilla sitten sub 2.10. Turha keulia etukenossa 3h alituksilla, joka ei ole siis niinku mitään.

On se silti parempi kuin 3.03 niinku tällee,,kun kerrot juokseneesi 3.03 niin porukka aattelee että eikö mennyt sub 3 tota varmaan harmittaa kun ei mennyt alle,yrittääköhän alitusta vielä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se silti parempi kuin 3.03 niinku tällee,,kun kerrot juokseneesi 3.03 niin porukka aattelee että eikö mennyt sub 3 tota varmaan harmittaa kun ei mennyt alle,yrittääköhän alitusta vielä?

2.59 ja 3.03 on käytännössä samat, varsinkin kun 3.03 juostu hesan raskaalla reitillä eikä vantaalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2.59 ja 3.03 on käytännössä samat, varsinkin kun 3.03 juostu hesan raskaalla reitillä eikä vantaalla.

3 tuntia on haamuraja,,,,vähän niinkuin 40min,35min tai 30min kympillä sen alle kun pääsee niin kuuluu tiettyyn porukkaan niinku tälleen ja 3.03 ei kuuluu sub 3 tunnin porukkaan vaikka ajallisesti ero on pieni,,niin kyllähän se harmittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytännössä sama mutta kumminkin niin eri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytännössä sama mutta kumminkin niin eri.

Minun papereissani Bati on yhtä paljon sub3 ukko kuin vantaalaiset sub3 alittajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun papereissani Bati on yhtä paljon sub3 ukko kuin vantaalaiset sub3 alittajat.

Juu ei tarvitse kuin muuttaa numeroiden merkityksen niinkuin Bati teki,3.20min/km on helppoa kun päättää niin.

• Anonyymi

En minäkään sinun älyäsi.

• Anonyymi

Kyllähän se sub3 oli liian kova aika hänelle. 3.03 tulos jäi kirjoihin. Pistäähän tuo harmittamaan ukkoa. Ei pidä ahnehtia.

• Anonyymi

Ukko nimenomaan ei ahnehtinut tarpeeksi. Ei juossut nimeksikään tehokasta kynnystreeniä, ainoastaan suuret määrät ylikovaa perushölkkää ja silloin tällöin ylikovan rimpuilun. Ukko sluibaili mukavuusalueella, ei ahnehtinut laskelmoiden.

• Anonyymi

Bati kova ukko. Alle kolme mänöö noilla määrillä helposti noin monen vuoden reenin jälkeen.

• Anonyymi

Baltsu oli armoton reenaaja ja urheilumies henkeen ja vereen. On myös näitä ei-niin-kovia urheilijoita jotka ehkä juoksivat alle kolme tuntia mutta eivät pystyneet yhtä kovaan reeniin kun Bati.

• Anonyymi

Montako kynnystreeniä Bati teki ammattijuoksijan urallaan? Olisiko youtubevideota aiheesta? Itse en muista ensimmäistäkään. Sellainen kova treenaaja. Never easy.

• Anonyymi

Juu, mutta kilpailuissa bati katseli näiden loittonevia selkiä ja kantapäitä. Ooaaee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako kynnystreeniä Bati teki ammattijuoksijan urallaan? Olisiko youtubevideota aiheesta? Itse en muista ensimmäistäkään. Sellainen kova treenaaja. Never easy.

Ei Baltsu varmaan edes tiedä mitä kynnys treeni tarkoittaa,niin ei varmaan osannut niitä tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Baltsu varmaan edes tiedä mitä kynnys treeni tarkoittaa,niin ei varmaan osannut niitä tehdä.

Kerran yritti pohjoisbaanalla vetoja, oli ihan köysissä jo ensimmäisen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäpä kun ei tiedä mitään noista kynnysrajoista niin käy juuri tuollatavalla. Ja kun ei ollut tehnyt tuommoisia harjoituksia ulkona niin mieluummin eka kerta vähän liian hiljaa kuin kovaa.Sitten taas seuraavalla kerralla vähän kovempaa.Tuossahan juoksi vain jalat alta itseltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin käy kun manipuloi numeroiden merkityksiä. Kunto ei vastannut luuloja. Mukavampi on aloittaa hieman rauhallisemmin, ja sitten vauhti kiihtyy paremmaksi kuin viime kerralla.

• Anonyymi

Se on kaks sanaa on niinku punainen vaate liikunta ja harrastaminen, mä en halua olla niissä mukana ollenkaan olen kilpaurheilija. Ai sä urheilet kilpaa. Joo,.. ooaaee

• Anonyymi

Batistini on 110% kilpaurheilija. granfondo vain välitavoite. Sitten ranskan ympäriajo ilman satulaa. oooaaaeee vain kuuluu kun poljetaan ylös alas.

• Anonyymi

Minua ottaa ohimoon kun juoksijoita arvostetaan tulosten perusteella. Itse en ole koskaan juossut sub3, mutta tiedän juoksemisesta kaiken.

• Anonyymi

Sama täällä. En juokse ollenkaan, makaan vain sohvalla ja katson telkkaria. Inhoan kaikkea liikuntaa silti tedän teoreettisella tasolla aivan kaiken kaikista lajeista. Voisin lähteä valmentamaan ketä tahansa huippua lajiin katsomatta vaikka tältä istumalta.

• Anonyymi

Juu. Ihan amatöörivirheitä tekevät kokeneetkin kilpaurheilijat, kun eivät kuuntele sohva eksperttejä.

• Anonyymi

Leikki sikseen, mutta eipä siitäkään mitään tule, kun lahjakas helpolla kohtuu kuntoon päässyt yrittää valmentaa lahjattomia taviksia. Moni haluaa nimekkään valmentajan luullen sillä tulevan tulosta. Sitten petytään kun laitetaan sauvakävelemään pk-lenkkejä ja kunto huononee entisestään

• Anonyymi

Maralla sub 2.10 ei ole niinku mitään. Pitää mennä alle 2.01.

• Anonyymi

Sub 2.10 on suomalaiselle persjalalle ihan hyvä, jos sub 2.20 menee vaikka ei tekisi hitaita pitkiksiä koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sub 2.10 on suomalaiselle persjalalle ihan hyvä, jos sub 2.20 menee vaikka ei tekisi hitaita pitkiksiä koskaan.

Juu. Ei voi odottaa sub 2.10 tulosta ellei vedä 3.45 määrää.

• Anonyymi

Liikunnan harrastajalle sub 3h ihan hyvä tulos. Ammattilaiset vetää sub 2.10.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1269
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1057
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1020
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      969
    5. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      943
    6. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      154
      939
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      846
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      771
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      705
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      704
    Aihe