Vaihtoehtoja S24 -palstalle

Niin. Olen jo läpeensä kyllästynyt tähän toimimattomuuteen että kyselen jo muita keskustelupalstoja teiltä.

Mitä niitä muita on kuin vauva?

77

658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene tinderiin sieltä seuraa saat

• En kaipaa treffiseuraa. Keskustelua toimivalla alustalla. Tämä alusta ei toimi enää. Aika etsiä toimiva.

• Anonyymi

rotten.com

• ???

• Pikku-pirpana kirjoitti:

???

😁 ei kannata katsoa ellei halua nähdä painajaisia, jos tuo on sama kuin joskus 15v sitten

• Ex-Lukka kirjoitti:

😁 ei kannata katsoa ellei halua nähdä painajaisia, jos tuo on sama kuin joskus 15v sitten

Ei avannut sivua mulla. Kaikkea nämä vilpertit keksiikin..

• Anonyymi

Ja jos tinderi ei kiinnosta niin mitä niitä kaikkea on irc kalleria facebook suomi24 treffit ei nyt muita tule mieleen mut tinderi on kuumin juttu sielt seuraa saa oot sit kikkelii tai pimppii vailla no rahaa se vaatii tai saat rahaa

• Juu, välis .. tinderi voi olla sun juttusi, mutta ei mun.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu, välis .. tinderi voi olla sun juttusi, mutta ei mun.

No kokeiles facebookkii tai irc kalleriaa tai swatshappii tai podcastia eli kirjoita nettiin että seuraa vailla niin antaa ehdotuksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kokeiles facebookkii tai irc kalleriaa tai swatshappii tai podcastia eli kirjoita nettiin että seuraa vailla niin antaa ehdotuksia

Kuullut et watsabbi on suosittu

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu, välis .. tinderi voi olla sun juttusi, mutta ei mun.

Tinderi siit hyvä et oikeasti pääsee treffeille ja saa live seuraa ja joko saa rahaa samalla ja ruuat juomat bileliput ym tai joutuu kustantamaan kaikki mut seuraa saa ja oikeita live treffejä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tinderi siit hyvä et oikeasti pääsee treffeille ja saa live seuraa ja joko saa rahaa samalla ja ruuat juomat bileliput ym tai joutuu kustantamaan kaikki mut seuraa saa ja oikeita live treffejä

Eli tapaa oikeita ihmisii livenä

• Anonyymi

Reddit

• En kuulu todistajiin.. en tarvitse suojeluohjelmaa..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

En kuulu todistajiin.. en tarvitse suojeluohjelmaa..

Mitä tuo tarkoittaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä tuo tarkoittaa?

Hain s24 haulla redditin ja tuli jotain jehovan todistajien shaibaa..

Googlehaulla ymmärsin erehtyneeni..

• Kirjoitin monta vuotta pöytälaatikkoon.
      Sitten ymmärsin, että eihän näitä kukaan lue.
      Eli kokemus oli samankaltainen kuin kirjoittaisi palstalle.

Näin unta, että joku vei kaikki päiväkirjani antikvariaattiin.
      Nolotti niin että heräsin.

• Kyllä minä sinua luen. Jopa mielelläni.

Kyllä minä sinua luen. Jopa mielelläni.

😊 Tuo kyllä lämmittää mieltäni ja yritän jatkossakin olla kiinnostava kirjoittaja, vaikka ei mulla mitään asiaa ole.

• Gattino kirjoitti:

😊 Tuo kyllä lämmittää mieltäni ja yritän jatkossakin olla kiinnostava kirjoittaja, vaikka ei mulla mitään asiaa ole.

Tarviiko kaikkien muka olla niin asiapitoista tuubaa?
        Sä olet keveän herkullinen kirjoittelija.

• Anonyymi

Se on juuri näin.
        Ainoa joka on sisäistänyt keskustelupalstojen idean on funeau. Hän täyttää tyhjää tilaa taiteella itselleen. :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on juuri näin.
        Ainoa joka on sisäistänyt keskustelupalstojen idean on funeau. Hän täyttää tyhjää tilaa taiteella itselleen. :)

-keinovaginamies-

Eikä unohdeta Periksen Liljalaakson tarinoita. Vähän harmi kun loppuivat, mutta kai se on niin että aikansa kaikkea.

xLiner

• Aika vähän taitaa olla sellasia missä voi keskustella kaikista aiheista

Futisforum kakkosta tulee aika useinkin seurailtua

• Niin.. en tiedä. Ottaa vaan pääpään tää palstan rikkonaisuus. Randea lainatakseni "kuin ajaisi risalla Ladalla".

Niin.. en tiedä. Ottaa vaan pääpään tää palstan rikkonaisuus. Randea lainatakseni "kuin ajaisi risalla Ladalla".

Kyl mie ainakin 10 vuotta viel sinkuissa sinnittelen, jos ei naimisiin mennä

• pujotteIija kirjoitti:

Kyl mie ainakin 10 vuotta viel sinkuissa sinnittelen, jos ei naimisiin mennä

No ei mennä. Sen lupaan. Ainakaan minun kanssani... :)

• Anonyymi

Mikä täällä nytveivtoimi? Are you insane? Nyt vaan kiltisti tuutvtänne päivä toisen perään ja kirjottelet juttujas!

• Vellikello ei toimi!
        Arrmph!!!

Vellikello ei toimi!
        Arrmph!!!

Kyllä se minulla näyttäisi toimivan.

• Vauva on tosiaan ikävä, kun kukaan ei viitti rekkautua. Ja ainakaan mä en ihan kirjoitustyylin perusteella tunnista kenen kanssa puhun. Tai puhunko yhden, kahden tai kolmen henkilön kanssa.

• Joo.. en mä vauvalle menisi..
        Just lueskelin jatkoaika.comin vapaata keskustelua.. ehkä.. maybe. Mut taitaa olla aika miesvoittoinen tuo.

• Anonyymi

Täällä taitaa olla loppuunmyynti. Tosin, ainahan joku jää paikalleen keräämään hämyseittiä. - cu-

• Juu. Kaikki pois -70%..

Täällä oli rekkuna hyvä olla, mut ei enää. Ihan shaissea.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu. Kaikki pois -70%..

Täällä oli rekkuna hyvä olla, mut ei enää. Ihan shaissea.

Taitaa anopalstat olla tämä ja vauva. Tuttu sanoo olevansa facen suljetussa ryhmässä. Tämän tuntien juoruaa kaikki paikkakunnan ihmisten asiat läpi. Varsinainen ämmä, vaikka mies onkin. Mitä pidät teollisuusliiton korotuksista? Mielestäni lähinnä säälittävä vitsi. - cu-

• Anonyymi

Huom. päiväys!

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa anopalstat olla tämä ja vauva. Tuttu sanoo olevansa facen suljetussa ryhmässä. Tämän tuntien juoruaa kaikki paikkakunnan ihmisten asiat läpi. Varsinainen ämmä, vaikka mies onkin. Mitä pidät teollisuusliiton korotuksista? Mielestäni lähinnä säälittävä vitsi. - cu-

No.. teollisuusliion korotus on 2.1 rossaa tänä vuonna eli aika kaukana haetusta. Liitto teki tutkimuksen jäseniensä lakkohalukkuudesta ja yllättäin si sopu löytyikin .. ylläri.

Ongelma on, ettei liitolla ole tarpeeksi jäsentensä kannatusta, jotta olisi voinut paukuttaa sen 10 prossaa. Kahteen vuoteen.

Mutta liitto sai monia hallituksen mokia kumottua. Kuten potkulain esmes. Mikä tosi hyvä juttu. Muten touhu olisi mennyt ihan villin lännen menoksi.

Mut juu.. palkankorotukset.. 6.4 % kolmeen vuoteen.. todella kaukana 10 rosentista kahteen vuoteen.

Maltillista, niin sanoisin. Tuota 1.6 % gäppiä en laske, sillä työnantajan jakamat erät menee yleensä ruskeakielisille tai hyvä veli kerholle.

Eli, ihan tavallinen normikorotus, samaa luokkaa mitä ollaan ennenkin saatu. En uskonut sekuntiakaan siihen kymmeneen prossaan.

• Anonyymi

Entä oletko kuullut sellsisesta amerikkalaisesta palvelusta kuin Facebook? Suomeksi ilmeisesti "naamakirja". Käsittääkseni sillä on ainakin jonkin verran suomalaisia käyttäjiä ja siellä voi keskustella monissakin eri ryhmissä(?). Ainut miinus on että sinne joutuu kirjautuun ja vissiin omalla nimellä vielä. Onhan se toki hyvä niin pysyy keskustelu siistimpänä. Googlella voi hakea lisätietoja jos se vaikka olisi sinulle uusi areena. Itse pysyn täällä!

• Juu.. naamakirja .. olen ehkä joskus kuullut siitä. Ei kiitos. Ei ole minun palani makkaraa.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu.. naamakirja .. olen ehkä joskus kuullut siitä. Ei kiitos. Ei ole minun palani makkaraa.

Entä sellainen kuin X-Entinen Twitter? Vähän kuin X-Files -Salaiset ansiot, mutta ei ihan kuiteskaan..hihihihi :D

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu.. naamakirja .. olen ehkä joskus kuullut siitä. Ei kiitos. Ei ole minun palani makkaraa.

Missään ei oikein pääse pakoon politiikkaa. Siis vihervasemmiston ja perussuomalaisten taistelua. Ei jaksaisi enää. En ole kiinnostunut kummastakaan. Aina nämä pöllähtävät jostain silmille, menee sitten faceen, twitteriin tai vauvalle. Ei ole oikein olemassa mitään hyvää keskustelupalstaa. Instassa ei niin keskustella. Ehkä tämä on hyvä merkki siitä, että pitäisi keskustella enemmän läheisten kanssa. Koska soitit viimeksi jollekin yksinäiselle sukulaiselle.. Vähemmän nettiä, enemmän oikeaa elämää..

• Anonyymi kirjoitti:

Missään ei oikein pääse pakoon politiikkaa. Siis vihervasemmiston ja perussuomalaisten taistelua. Ei jaksaisi enää. En ole kiinnostunut kummastakaan. Aina nämä pöllähtävät jostain silmille, menee sitten faceen, twitteriin tai vauvalle. Ei ole oikein olemassa mitään hyvää keskustelupalstaa. Instassa ei niin keskustella. Ehkä tämä on hyvä merkki siitä, että pitäisi keskustella enemmän läheisten kanssa. Koska soitit viimeksi jollekin yksinäiselle sukulaiselle.. Vähemmän nettiä, enemmän oikeaa elämää..

Juju on juurikin siinä, ainakin minulla, että saa uusia tuulia. En jaksa läheisiäni. Toki saatan jutella tunnin äitevainaan miehen kanssa, mutta en jaksa sitä samaa liirumlaarumia mitä kaikilta saa. Valitusmelodiaa.

Täällä keskustelupalstoilla saa jutella ja erilaisista lähtökohdista olevien kanssa anonyymisti. Tulee mielenkiintoisia keskusteluja aina välillä. Hyviä näkökulmia.

Joita ei tarvitse kunnioittaa samoin kuin läheisiäni. En kerro heille kaikkkea. Järkyttyisivät suotta. Eikä heitä kuitenkaan kiinnosta. Ei ketään kiinnosta täälläkään, mutta se on jo esiasetelmissa järjestetty juttu.

Voisin toki soittaa läheisilleni useammin, mutta en viitti. Sekaantua ja sotkeentua toisten elämään. Se on niin monimutkaista...

Tää on hyvä, pääsee heti eroon kun haluaa. Keskustelupalstasta siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selitäppä juntti nyt oikein juurta jaksain, miksi hoet möhköfantti Soinin keksimää vihervasemmisto haukkumasanaa?
        Vain ääliöt ja vammanaama persut hokee sitä, eikä tajua poliittisista suuntauksista yhtään mitään!
        PELLE, PELLE, KRHARIJUNTTIHOMOTRSNSUPERSU! PERKÖKKÄREHUOR... IDIOOTTII PASKANAAMA PERSKÄRPÄMEN. TAPA ITSESI KRPÄIDSRI PERSLSHKOLAINEN!

No niin, kuulostiko vammanaamasi korvaan kivalta. Tuollaista teidän hallapurra lahkolaisten kielenkäyttö on. Miksi ette seuraa idoleitanne js ryhdy kasvissyöjiksi?

• Vähissä taitavat olla kunnolliset vaihtoehdot tälle alustalle. En keksi yhtäkään samankaltaista kuin tämä. Ja todella sääli että tää on nyt rikki, eikä mitään edistystä näytä tapahtuvan korjauksen kanssa.

• Eivät ymmärtääkseni aio edes korjata.. sepä tässä vituttaakin.

Eivät ymmärtääkseni aio edes korjata.. sepä tässä vituttaakin.

Aivan. Minusta tuntuu tahalliselle koko tää homma. Alkoi sen jälkeen kun hehkutin miten kätevää seurata vanhoja keskusteluita yms.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Aivan. Minusta tuntuu tahalliselle koko tää homma. Alkoi sen jälkeen kun hehkutin miten kätevää seurata vanhoja keskusteluita yms.

Haa, salaliittoteoriaa.. 😃 Juu, pelkäävät varmaan käräjöintejä. Kaikki mennyt kirjoittelu hautautuu ja katoaa muistista. Täähän on helpoin keino hoitaa asiattomat "poistot". Ei tarvitse tehdä enää mitään...

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Haa, salaliittoteoriaa.. 😃 Juu, pelkäävät varmaan käräjöintejä. Kaikki mennyt kirjoittelu hautautuu ja katoaa muistista. Täähän on helpoin keino hoitaa asiattomat "poistot". Ei tarvitse tehdä enää mitään...

xLiner

No nimenomaan näin. Muu ei enää auttanut ilmeisesti, kuin sotkea koko palsta. Itsepähän siihen sotaan lähti.

• Anonyymi

Jos rekisteröitynä ketuttaa, niin kirjoittakaa anoina. Tää on oikein kivaa! 😄

Mulla oli hetken sininen nikki, mutta sitten yhden palstatauon jälkeen järjestelmä alkoi tivaamaan liian tarkkoja henkilötietoja ja se ei sopinut mulle. Vai oliko niin etten päässyt salasanallani enää kirjautumaan.. taisi olla molemmat.

Lopettakaa valittaminen, se vellikello on niin mitätön juttu kun sen suhteuttaa... 😊

xLiner

• No kun on hyvään ja helppoon tottunut.. sitä kaipaa kun sen menettää. Vellikello oli kätsy.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No kun on hyvään ja helppoon tottunut.. sitä kaipaa kun sen menettää. Vellikello oli kätsy.

Aikoinaan kun mulla oli rek. nimimerkki, niin en koskaan jaksanut lukea kaikkia viestejä mitä sinne tuli. Ne jäi muistaakseni jotenkin erivärisiksi tai jotain, jos niitä ei avannut.
        Lopulta siellä oli satoja avaamattomia, ja huono omatuntohan siitä vaan tuli, kun ei jaksanut kaikkia edes lukea, saati vastata. Tuo oli siis aikoja jolloin miehen logiikka/sinkut oli oikeasti aktiivisia palstoja.

Lisäksi sama kuin xlinerillä. Siis, palstoille taas kerran palaillessani koetin rekisteröityä jollain merkillä, niin alkoivat kysellä puhelinnumeroa. Vetäkööt käteen muutkin kuin minä, sanon minä!
        En ihan tällaista tarkoitusta varten ala mitään prepaidia hommata ja oikeasti omaani ei heru.

Siispä ano voittaa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Aikoinaan kun mulla oli rek. nimimerkki, niin en koskaan jaksanut lukea kaikkia viestejä mitä sinne tuli. Ne jäi muistaakseni jotenkin erivärisiksi tai jotain, jos niitä ei avannut.
        Lopulta siellä oli satoja avaamattomia, ja huono omatuntohan siitä vaan tuli, kun ei jaksanut kaikkia edes lukea, saati vastata. Tuo oli siis aikoja jolloin miehen logiikka/sinkut oli oikeasti aktiivisia palstoja.

Lisäksi sama kuin xlinerillä. Siis, palstoille taas kerran palaillessani koetin rekisteröityä jollain merkillä, niin alkoivat kysellä puhelinnumeroa. Vetäkööt käteen muutkin kuin minä, sanon minä!
        En ihan tällaista tarkoitusta varten ala mitään prepaidia hommata ja oikeasti omaani ei heru.

Siispä ano voittaa.

-keinovaginamies-

kvm:lle ja linerille muillekin jotka on pohtineet tota puhelinnumerohommaa.... ei sitä tarvitse antaa. Olen vuosia klikkaillut muistuttamaan myöhemmin. En pysty kuitenkaan enää rekisteröitymään tänne jos kadotan tunnukseni. Mulla ei ole voimassaolevaa sähköpostia ja taitaa muutkin tietoni olla hölynpölyä.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

kvm:lle ja linerille muillekin jotka on pohtineet tota puhelinnumerohommaa.... ei sitä tarvitse antaa. Olen vuosia klikkaillut muistuttamaan myöhemmin. En pysty kuitenkaan enää rekisteröitymään tänne jos kadotan tunnukseni. Mulla ei ole voimassaolevaa sähköpostia ja taitaa muutkin tietoni olla hölynpölyä.

Juu, se toimii noin. Niin minäkin tein silloin, kun vielä rekkasin. Muistuta myöhemmin, enkä antanu numeroani.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, se toimii noin. Niin minäkin tein silloin, kun vielä rekkasin. Muistuta myöhemmin, enkä antanu numeroani.

Jasu

Et kirjoita rekun takaa? Mie jotenkin oletin niin.

• Anonyymi kirjoitti:

Siispä ano voittaa.

-keinovaginamies-

Eihän sitä puhelinnumeroa tarvitse antaa. Siinä alla on sellainen täppi kuin Ei kiitos, muistuta myöhemmin!

En tietääkseni ole antanut puhelinnumeroani tälle sivustolle.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Et kirjoita rekun takaa? Mie jotenkin oletin niin.

En, poistin nimimerkkini jo viime vuonna. Enkä uutta rekkaa, näin on hyvä. 🙂

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En, poistin nimimerkkini jo viime vuonna. Enkä uutta rekkaa, näin on hyvä. 🙂

Jasu

Mä kirjoitan tällä nimellä täällä mitä käytän myös irl nimenäni. 😊

Itsenäni. En hahmona.

Jasu

• Anonyymi

Ala lähettää telefakseja pujikselle.

• Minäpä faxaan häntä kunnolla tänäiltana treffeillämme. ;D

Minäpä faxaan häntä kunnolla tänäiltana treffeillämme. ;D

Mukavaa treffi-iltaa teille :) *lentosuukkoja*

• Anonyymi

Yks hyvä vaihtoehto on kans alkaa lukea Maaseudun Tulevaisuutta eli Jyväjemmarin Tietolaaria pujottelijan kanssa.

• Juu. Pujis ehkä nauttii moisesta. Se hänelle suotakoon.

• Keskustelupalstat ovat kaiken kaikkiaan aika hiljaisia nykyään. Jo ehdotettu Reddit taitaa olla viimeisiä elossa olevia paikkoja, mikäli englanti sujuu. Nykyään ihmiset ovat jossain instagramissa, mutta minulla ei ole hajuakaan siitä mikä se edes on.

• Anonyymi

Jään notkumaan tähän kuulolle, jos joku vaikka innostuisi selittämään tuota Instagramia...

xLiner

• Instangram on hyvä jos aikoo jakaa kuvia. Mä oon tekstissä kömpelö, kuvallinen ilmaisu sopii mulle paremmin. Mä vaan en osaa laittaa häshtägejä, niin en saa uusia seuraajia. Ja ne kaikki tykkäykseyt on samoilta. Kommentteja on siis siinä kuvan alla jos viriää. Yleensä yksittäisiä kommentteja kuten you tulessa. Se ei siis oo keskustelupalsta.

• Anonyymi

Mikä on discord, sitä jotkut käyttää. Itelläni taasen ei ole muuta missä lörpöttelisin, kun tää ja facessa. Molemmissa ittenäni kuten olen ja ajattelen.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on discord, sitä jotkut käyttää. Itelläni taasen ei ole muuta missä lörpöttelisin, kun tää ja facessa. Molemmissa ittenäni kuten olen ja ajattelen.

Jasu

Mulla on facessa vain kavereita, joihin koen voivani luottaa ollen itseni ja jos en johkun voi niin hän lähtee sieltä kaverilistaltani pois. Surutta.

Jasu

• Ei tule kyllä mieleen oikein vastaavaa, missä voisi anonyymisti käydä edes jollain tasolla järkevää keskustelua. Todella kurjaa, kun tätä ei pysty käyttämään enää samaan tapaan. Hukkuu kommentit ties minne..

• Anonyymi

Täällä käydään jollain tasolla järkevää anonyymikeskustelua noin kerran vuodessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä käydään jollain tasolla järkevää anonyymikeskustelua noin kerran vuodessa.

Harmi, jollei kohdallesi satu järkeviä keskusteluja useammin.

• Nää muutokset on tosiaan merkittäviä mitä on tapahtunut esim tässä 14-15 vuoden aikana.

En silti keksi toista paikkaa, missä voin murjoa juttujani niin etteikö kenenkään tarvitsisi loukkaantua. Facessa se on aika vaikeaa. Ja joutuu muutenkin vähän pohtimaan, mitä itsestään haluaa ilmaista.

Surukseni huomaan melkoista katoa käyneen kirjoittelijoissa. Puolisoni kanssa pohdittiin, että palataan vanhalle alustalle, olisi muutama juttu mistä tekisi mieli kirjoitella, mutta äää.... mullahan on vähän se vika että kiinnyn kirjoittajiin ja mulle on mielekkäämpää kirjoitella ihmisille joita "tunnistan" jollain lailla. Tosin on tuo omakin aktiivisuus ollut vähäistä viime vuosina.

• elisakettu kirjoitti:

Nää muutokset on tosiaan merkittäviä mitä on tapahtunut esim tässä 14-15 vuoden aikana.

En silti keksi toista paikkaa, missä voin murjoa juttujani niin etteikö kenenkään tarvitsisi loukkaantua. Facessa se on aika vaikeaa. Ja joutuu muutenkin vähän pohtimaan, mitä itsestään haluaa ilmaista.

Surukseni huomaan melkoista katoa käyneen kirjoittelijoissa. Puolisoni kanssa pohdittiin, että palataan vanhalle alustalle, olisi muutama juttu mistä tekisi mieli kirjoitella, mutta äää.... mullahan on vähän se vika että kiinnyn kirjoittajiin ja mulle on mielekkäämpää kirjoitella ihmisille joita "tunnistan" jollain lailla. Tosin on tuo omakin aktiivisuus ollut vähäistä viime vuosina.

Korvaavaa on tosiaan vaikea löytää. Pidän siitä, että täällä voin keskustella anonyymisti, olen vähän kuin "ei kukaan". Facebookissa kaikki on kaikkien nähtävillä (omien rajoitusten mukaan toki) ja täällä olen keskustellut paljon sellaisista asioista, joista en halua kaikkien fb-tuttujeni tietävän. Insta on taas nimensä mukaisesti vähän sellainen "nyt ja tässä"-alusta. Se ei ole kovin mielekäs keskustelualusta, vaikka siellä kommentoida voikin. Threads on myös vähän kuin kävisi keskustelua jonkun fb-profiilissa, en innostunut siitäkään.

Minulla on vähän samaa "vikaa", kiinnyn keskustelijoihin ja pidän mielekkäänä keskustella sellaisten kanssa, jotka tunnistan. Voi heittää minkälaista läppää tahansa tietäen, että toinen ymmärtää. Ei minulla mitään anonyymejä vastaan tietty ole, hyviä keskusteluja heidänkin kanssaan olen käynyt, mutta se on vähän erilaista 😊

• Let's make the pa(l)sta great again?

• Trumpin teeseillä.. valehtelulla ja populismilla..
        🤣

Trumpin teeseillä.. valehtelulla ja populismilla..
        🤣

No joo, oli vähän huono, mutta se nyt tuli vaan ekana mieleen. 🤣

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Peukku tuolle suluissa olevalle ällälle 😂

xLiner

• Mu5tasydän kirjoitti:

Ei.. oli ihan hyvä veto. Kai tänne tarvii valovoimaisuutta. Aika nihkeää ollu.

Mutta selvästikään tälle saitille ei ole muita kuin vauva.. ja sinne en mene. Jotakin rajaa.

• En tiedä muita keskusteluforumeja kuin tämän S24:sen ja vauva.fi/ Aihe vapaan. Joskus saatan kommentoida IS:n ja IL:n kommenttikenttään. Siellä ei anneta kommentoida kaikkia juttuja, vai jotain valikoituja. MTV:n ja Yle;n keskusteluforumeille en ole viitsinyt rekisteröityä, eikä niitä pääse kommentoimaan ilman rekkautumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2191
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      99
      2191
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      48
      2033
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      213
      1462
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1376
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1356
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1141
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1056
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1006
    Aihe