Hei!
Tietääkö kukaan mistä saan hankittua jugurtin valmistusastian ja muut tykötarpeet? (Fitline)
Onko työlästä? Säilyykö jugsa kauan?
Itsetehty jogurtti
5
7725
Vastaukset
- löytyy
tältä samalta palstalta lasten ruoka-osiosta. Itse valmistin ekan kerran kyseisellä ohjeella tänään jogurttia eikä se ole vielä valmista. Uskoisin kuitenkin sen olevan hyvää. Valmistukseen et tarvitse pikku purnukoita vaan voit valmistaa koko satsin isoon kannelliseen muoviastiaan.
- hyvää ja sopivan sakeaa
Ja ennen kaikkea helppo ja nopea valmistaa. Edullista myös, jos vertaa kaupan hintoihin, mitä litran tölkki maustamatonta jogurttia maksaa. Lapsetkin tykkäsivät. Maustaa voi oman maun mukaan.
- jogua
lahjaksi tuon fitlinen jugurttiastian ja hyvä on käytössä.
Tosin teen "tavallista" jugurttia sinisestä kevytmaidosta. eli 1 dl bulgarianjugurttia ja litra maitoa. Tosin kiehautan ensin maidon ja jäähdytän huoneenlämpöiseksi (ei siis liian lämmintä)ja sit vispaan jugurtin sekaan. ´Sitten kipon ohjeen mukaan pidän sen puolivuorokautta hautumassa.
Ja juuresta tulee parikin kertaa uudestaan.
Tästä tulee kiinteetä jugurttia josta hera sit erottuu, jonka käytän mm. leivän leipomiseen.
(Uht:sta en tiedä. En ole kokeillut, sehän on heidän suositustus omalle jugurtilleen.)
Mutta se kippo on hyvä, koska onnistuu aina. Olen kokeillut eri metodeilla ja mulla ei ole aina ollut lopputulos toivottu vaan on tehty piimäkakkuja sen jälkeen...- Stsippeli
... jatketaan uusi jogurtti? En ole löytänyt siihen ohjetta.
Sen tiedän, että yhdestä pussista saa 1-4 l jogurttia, jos puolittaa pussin ja tekee jatkamalla lisää.
- ssapruska
Hei, viitsisikö joku laittaa tähän ketjuun itsetehdyn jogurtin ohjeen, en löytänyt sitä mistään. Kiitti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417