Naistenpäivän lahjasi tinderistä
Nainen oletko jo hankkinut
12
240
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sais vielä rahaakin siitä eli pääsis vielä tänään ostelemaan jotakin itsellesi
- Anonyymi
Joo…oli aika ihana lahja😌
- Anonyymi
Uskon mutta kumpi oli mieluisampi lahja raha vai patukka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon mutta kumpi oli mieluisampi lahja raha vai patukka
En saanut kumpaakaan
- Anonyymi
Lahjoitan 10 euroa, että naisille hankitaan koulutusta ja luodaan oikeita työpaikkoja ja että saadaan ajettua tyhjää riekkuva aloittaja sukupuuttoon.
- Anonyymi
👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
- Anonyymi
Lahjoitan 500 euroa välittömästi.
-mies
- Anonyymi
No mitäpä veikkaat oonko hankkinut?
Ootko ite antanut mulle naistenpäivä lahjan?
Aivan, et ole antanut.....
<3 Tinder ei kiinnosta.
- Anonyymi
Tinder on täynnä pettäjiä ja henkisesti sairaita.
Ehkä ap itse on siellä? - Anonyymi
Juu, tai en sieltä mutta toiselta deittisaitilta :) N33
Ostin litukasta tulppaaneja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384