10 murhaajaa vapautuu tänä vuonna, arvatkaa moniko noista on päätynyt tekemään kirveellä muutakin mitä polttopuita tai veistelemään hirsiä?
Kymmenestä viisi on tehnyt murhan käyttäen kirvestä.
Kirves on vaarallisempi mitä hirvikivääri.
Ei siis ihme että Eppu normaalin elämänkuvaan on istahtanut suomalainen melankolia.
https://www.youtube.com/watch?v=4BXSkigN45w
AV
Tietoisku by kirves
4
105
Vastaukset
- Anonyymi
Kirveelle töitä gubbe
- Anonyymi
Olin lähellä kun siellä Perämeren liepeillä sattui se yksi insidenssi. Väitän että järjestelmä tietää lähes aina etukäteen vakaviin henkirikoksiin syyllistyvien potentiaalisen vaarallisuuden kun nehän on paatuneita rikollisia. Järjestelmä siis mahdollistaa sen että vielä edellisiäkin ihmisoikeusrikoksia vakavampia keissejä ilmaantuu. Päästetään oikein vapaalle jalalle, odotetaan pari kuukautta tai kenties vähemmän, ja sitten rikos uusitaan ja päädytään takaisin lusimaan. Siihen vedän rajani että kun turvallisuus pilataan järjestelmän toimesta, niin luottamus koko systeemiin katoaa.
Aika kuumottava aasinsilta musiikkiin. 😅
- Anonyymi
Hui 😱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880