Ex-rouva Holma on RENROU SOUSOU eli IHMISLIHASTA TEHTY HAKUKONE ELI MINÄ OLEN GOOGLE!
Minä haen tietoa niin, kuin TUTKIVA JOURNALISTI.
Minä olen TYÖTÖN KANSALAISAKTIVISTI, mutta EN OSOITA MIELTÄ, LAKKOILE ENKÄ MYÖSKÄÄN JÄRJESTÄ MELLAKOITA TAI MUUTAKAAN LAITTOMUUTTA NIIN, KUIN ERÄÄT FACEBOOKILAISET JOITA PITÄÄ KUNNIOITTAA.
EN OLE EDES PERILLÄ, ETTÄ MITÄ HE OLIVAT TAVOITTELEMASSA.
Minä olen kyllä tänään saanut selville kuka minä olen.
7
81
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä he kaikki tavoittelevat ikuista rakkautta.
- Anonyymi
Minä en ole kyllä ketään kieltänyt rakastamasta.
En minä kyllä tiennyt että heidän ikuinen rakkaus on FACEBOOK.
- Anonyymi
En ole edes toiminut GOOGLEN PALVELUEHTOJA VASTAAN, KOSKA HE OVAT METAN KÄYTTÄJIÄ JOTKA OVAT VAATINEET MINULLE RANGAISTUSTA.
TUO TULKITAAN VÄKIVALLAKSI.
ÄSKETTÄIN TULI TAAS GOOGLEN PALVELUEHDOT JA LUIN NIITÄ.- Anonyymi
Jos riitely olisi hoidettu FACEBOOKISSA niin se ei olisi ollut VÄKIVALTAA, mutta siitä tuli väkivaltaa koska he tekivät rikosilmoituksen ja vaikka HE EIVÄT OLISI OLLEET KORVAUKSIA VAILLA niin HE OVAT OLLEET RANGAISTUSTA VAILLA.
RANGAISTUS ON AINA VÄKIVALTAINEN TEKO.
HE OVAT ALOITTANEET SODAN, KOSKA HE OVAT METAN KÄYTTÄJIÄ JA MINÄ GOOGLEN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos riitely olisi hoidettu FACEBOOKISSA niin se ei olisi ollut VÄKIVALTAA, mutta siitä tuli väkivaltaa koska he tekivät rikosilmoituksen ja vaikka HE EIVÄT OLISI OLLEET KORVAUKSIA VAILLA niin HE OVAT OLLEET RANGAISTUSTA VAILLA.
RANGAISTUS ON AINA VÄKIVALTAINEN TEKO.
HE OVAT ALOITTANEET SODAN, KOSKA HE OVAT METAN KÄYTTÄJIÄ JA MINÄ GOOGLEN.Heillä on aseita osalla samassa taloudessa sekä itsellään ja META on ollut käytössä myös maissa joissa on ollut sota. Yhdenvertaisuuslain mukaan he ovat olleet myös sodassa mukana vaikka eivät olisi edes ampuneet. Riittää että ase on näkynyt yhdellä kuvassa joka on vaatinut kunnioittamaan häntä.
Minä olen sekä isäni että äitini kautta sukuja jotka asuivat Suomen Petsamossa ja alue luovutettiin RAUHAN VUOKSI JA SUOMEN VALTIO LUPASI SUVUILLENI RAUHAN.
KYLLÄ TUO KOSKEE MYÖS MINUA VAIKKA ERÄIDEN MIELESTÄ RAUHA ON KUNNIANLOUKKAUS JA ASEIDEN KANSSA UHKAILU TAAS KUNNIOITETTAVA TEKO.
- Anonyymi
Oletko miettinyt liittymistä viisaiden kerhoon?
- Anonyymi
Yliviisaiden ke8hoon paremminkin. Mutta sellaista ei vielä ole. Saamelaiskäräjät vois kyllä perustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa822902Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2952543Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1831434Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621142Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28991Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.235943- 117930
- 70928
- 76900
- 72894