Kylillä pyörii herra joka selvästi etsii naisystävää. Oma suhde meni myttyyn ja liian kaukana se olikin sellaiseen suhteeseen jossa kumpikin asuu omassa kotonaan.
Onko kukaan kokeillut että menisi vaan ja kysyisi, ruvetaanko styylaamaan, ihan kylmiltään. Keksittäisiin tapahtumia missä käytäisiin ja vaikka yhteisiä lenkki- tai hiihtopolkuja. Ei ennestään mitään tunteita, hyväpäivän tuttuja oltu.
Siinä olisi lähellä, voisi päiväseltään käydä jossakin, olla illan yhdessä tai erikseen, eikä olisi 4-5 km:n väliajossa sen kummempaa järjestelmistä.
Tulisiko siinä ennen pitkää kiintymys ja totuttaisiin toiseen ja alettaisiin viihtymään. Sen verran hänestä tiedän että samoja harrastuksia on. Tällainen järki-yhdessäolo, kun ei sitä järkiavioliitoksikaan voi sanoa.
Eikös ennen menty vanhempien järjestämään liittoon, siinä kai tuo aika kuluin, elämä solui ja vanhettiin. Eikä se ainakaan minulla rakkaudesta solmittu suhdekaan pysyväksi jäänyt.
Onko kukaan kokeillut - järkiyhdessäolo
44
341
Vastaukset
- Anonyymi
” Tällainen järki-yhdessäolo, kun ei sitä järkiavioliitoksikaan voi sanoa. ” Palstagubbe- this might be some settlement
- Anonyymi
Periaatteessa ensimmäinen seurustelusuhteeni oli semmonen, ettei tunteita ollut muttei se järkevääkään ollut. Nimenomaan järki puuttuu jos ei tunnesiteitä ole alkujaankaan. Miksi ryhtyä moiseen suhteeseen muuta kuin ahneuttaan? Orpouttaan ettei osaa olla yksinkään? Läheisriippuvainen ehkä jopa?
Jasu- Anonyymi
Aloin seurustelemaan kaveripaineesta, en edes ollut ihastunut poikaan, mutta hän oli helppo siinä määrin, että seurusteli itsekkään musta tykkäämättä. Oltiin kumpikin jotain älyvapaita, otan tuon kun en muutakaan tai sitäkään saa, josta oikeesti tykkään. Mutta se suhde olikin järkky, henkistä ja fyysistä väkivaltaa sain osakseni. Kesti 8 kk. Kun loppui sitten siihen, että sain turpaani ja seksuaaliseen väkivaltaan.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloin seurustelemaan kaveripaineesta, en edes ollut ihastunut poikaan, mutta hän oli helppo siinä määrin, että seurusteli itsekkään musta tykkäämättä. Oltiin kumpikin jotain älyvapaita, otan tuon kun en muutakaan tai sitäkään saa, josta oikeesti tykkään. Mutta se suhde olikin järkky, henkistä ja fyysistä väkivaltaa sain osakseni. Kesti 8 kk. Kun loppui sitten siihen, että sain turpaani ja seksuaaliseen väkivaltaan.
JasuVoisitko naisina esiintyvä huuhatti vetää itseäsi dunkkuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuSanosin, että malttakaa mielummin edes ihastua kunnolla. Löytää jotain rakastettavaa ihmisestä kelle elämänne ojennatte. Yks elämä ei kannata heittää hukkaan jollekin vaan, josta ei edes välitä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko naisina esiintyvä huuhatti vetää itseäsi dunkkuun?
Palstagubbe on varmaan pudonnut pöydältä pienenä kerran pari liikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedä sinä ensin pääs pois perseestäs, katotaan sitten. Uuvatti läyhäpää läskisilmä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstagubbe on varmaan pudonnut pöydältä pienenä kerran pari liikaa
Minusta kaikille ei pitäisi edes myydä älylaitteita, täällä muutama semmonen on jolta ne vois takavarikoida, ihan omaksi edukseen. Tulee niin kipeetä juttua...
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedä sinä ensin pääs pois perseestäs, katotaan sitten. Uuvatti läyhäpää läskisilmä.
JasuHajottaako olla tuollainen jämä äijää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta kaikille ei pitäisi edes myydä älylaitteita, täällä muutama semmonen on jolta ne vois takavarikoida, ihan omaksi edukseen. Tulee niin kipeetä juttua...
JasuOliko äitisi sinulle mies tyly ja kovaotteinen? Koitahan päästä yli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hajottaako olla tuollainen jämä äijää?
Suksi nyt vittuhun siitä nokkaas koputtamasta, en millään jaksas tuollasta turhanpäiväistä lässyttäjää pörisemään kintereilläni. Eti joku muu johon voit ripustuu.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko äitisi sinulle mies tyly ja kovaotteinen? Koitahan päästä yli
Puhu vaan omasta äidistäs, jolla ei tainnu olla asiat sen paremmin kun sullakaan.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu vaan omasta äidistäs, jolla ei tainnu olla asiat sen paremmin kun sullakaan.
JasuEli naisvihas johtuu äijä siitä? No voi ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko äitisi sinulle mies tyly ja kovaotteinen? Koitahan päästä yli
And that is how it is done. Next chapter- daddyissues. Miehellä ne vasta pahaa jälkeä tekee kun pitää nuoleskella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
And that is how it is done. Next chapter- daddyissues. Miehellä ne vasta pahaa jälkeä tekee kun pitää nuoleskella
Etsiä sitä elämänsä vahvaa johtajaa. Tykinruokaa tuommoset joojoomiehet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanosin, että malttakaa mielummin edes ihastua kunnolla. Löytää jotain rakastettavaa ihmisestä kelle elämänne ojennatte. Yks elämä ei kannata heittää hukkaan jollekin vaan, josta ei edes välitä.
JasuKyllä!Näin se on!Meillä on vain yksi elämä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuOn niin iso perse et luulisi mahtuvan .pää on mut aivot narikalla.😅🤪🙊🤏👏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jasu😆😉🤭😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle mieheksi luulijalle dunkku sopii paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä!Näin se on!Meillä on vain yksi elämä!
No ei kyllä vtussa oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle mieheksi luulijalle dunkku sopii paremmin.
Mieheksiluulija, tästäkin sinun raskaan palstaäijän ulinasta oli monelle vinoutuneelle ns moneksi. Viri viri tööt tööt ja vielä kerran tööt.
- Anonyymi
Tähän sopii sleepy sleepersien laulu onko järkee vai ei
- Anonyymi
Jaa, oliko palstaäijällä ihan niin mukaansatempaava aloitus, että ihan kyliltä tekee mieli lähteä kyselemään? Aijjai muuten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, oliko palstaäijällä ihan niin mukaansatempaava aloitus, että ihan kyliltä tekee mieli lähteä kyselemään? Aijjai muuten
Aina sieltä yks hidas sytytys löytyy putoamaan kovaa ja korkealta eilenki taas yx
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina sieltä yks hidas sytytys löytyy putoamaan kovaa ja korkealta eilenki taas yx
Mitä kuuluu sano ovelaa leikkivä käpy ei sano enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kuuluu sano ovelaa leikkivä käpy ei sano enää
Koittaisivat ees ite uskoa salaiseen soluunsa
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin.
Yrität soutaa vaikka sulla on airot hukassa? No jo on pienestä elämä kiinni @palstaäijän aloitukset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevätaurinko on taas näköjään kypsyttämässä muutakin kuin maan antimia, auttaisiko klassinen foliohattu.
Ei auta kuin suositella pään tunkemista routaiseen maahan, kyllä se sinne uppoaa, anna mennä vaan, kaksi kovaa vastatusten.
Ja voi sen sinnekin jättää jos sattuisi vaikka lähteä itämään jotain, ajatuksia esim eikä vain pakkomielteitä :D
- Anonyymi
Sopii myöskin sleeppareitten linda kerro hinta laulu eli jos mies on rikas mies niin ala suhteeseen se on aitoa rakkautta eli kuten laulussa köyhä jäbä turha jäbä mut kun linda kuuli ei mies lotossa voitti niin olikin hyvä jäbä ja linda ei voi elää illman rakasta ja hyvää jäbää
- Anonyymi
Tosi kiva kun on vertaistukea sinusta Jasu. En minä ota ketään orpouttani, ahneuttani, pärjäilen kohtalaisesti tuloillani jos toinen maksaa omansa. Ehkä osittain siksi että en halua olla yksin. En ihan kuitenkaan sanoisi etten Osaa olla yksin. On ryhmiä ja harrastuksia. Sen sijaan tarvitsen menokaverin, miehen kanssa on mukava sopia ja soitella erilaisia menoja, elokuviin, lenkille, tapahtumaan, marjastamaan tai vaikka kalaan. Peiton allakin on ihan ok, mutten ihan ensiksi seksinkään takia, jos toimii, niin hyvä. Eihän orgasmeihin miestä tarvita mutta läheisyys ja helliminen on aika tarpeellista, sellainen vähän hassu toisen hoitaminen. Onkohan nyt vähän lapsellinen ilmaisu. Enemmän tällainen että oisi valmiina ihminen jonka kanssa järjestelee vapaa-aikaa velvollisuuksien ohessa, ja aina se sama tuttu ihminen. Täys-sinkkuna hengailee parin kolmen kanssa ja se rasittaa, en tykkää, en ehdi enkä välitä.
Alkaisikohan sitä tykkäämään siitä samasta.- Anonyymi
Eikö tuommosia kevyempiä suhteita miksikä niitä nyt ikinä sanotaankaan voi aikuisella olla? Kunhan varmistaa, että kumpikin on ajan tasalla suhteen laadun ja vakavuuden suhteen? Ei kai se mitään muille kuulu, jos haluat kaveriksi vain silloin tällöin johonkin. Minusta se on ihan sinun ja hänen kenen kanssa näin toimitte oma asianne. 👍
Minä nyt olen yhden kaavan ihminen mitä tulee partnereihin, en osaa enkä halua muuta ollakkaan, mutta toki en tuputa tapojani vaikka niiden puolesta hanakasti joskus puhunkin. Mikä sopii mulle ei aina sovikkaan muille.
Jasu
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuommosia kevyempiä suhteita miksikä niitä nyt ikinä sanotaankaan voi aikuisella olla? Kunhan varmistaa, että kumpikin on ajan tasalla suhteen laadun ja vakavuuden suhteen? Ei kai se mitään muille kuulu, jos haluat kaveriksi vain silloin tällöin johonkin. Minusta se on ihan sinun ja hänen kenen kanssa näin toimitte oma asianne. 👍
Minä nyt olen yhden kaavan ihminen mitä tulee partnereihin, en osaa enkä halua muuta ollakkaan, mutta toki en tuputa tapojani vaikka niiden puolesta hanakasti joskus puhunkin. Mikä sopii mulle ei aina sovikkaan muille.
Jasu
JasuJa vaikka minä menisin ulalle ja rikki kevyestä suhteilusta, pitäisin ajan tuhlaamisena, niin jollekin muulle se on parasta mitä olla voi, joten. Teet kuten itse hyväksi koet.
Jasu - Anonyymi
Voiko se myöskin olla nainen eli naisystävä jonka kanssa tehdä asioita eli soitella ja sopia erilaisia menoja ja käydä lenkillä elokuvissa teattereissa marjastamassa kahviloissa ym
- Anonyymi
Suosittelisin, että seksuaalista vetovoimaa tulisi kyllä olla molemmin puolin.
Minä suostuin elämäni ensimmäiseen suhteeseen sillä perusteella, että henkilö oli mukava ja mielenkiintoinen. Mutta en tuntenut seksuaalista vetovoimaa häneen. Hän ehkä tunsi minuun, tai ainakin luulen niin.
Vasta myöhemmin tapasin henkilön/henkilöitä, joita kohtaan tunsin itse seksuaalista vetovoimaa. Sekin tunne minun piti opetella tunnistamaan itsessäni. 😄
Ei sellainen suhde ole järkevä, missä ei aidosti halua toista osapuolta. Ei aina tarvitse haluta, mutta seksuaalinen vetovoima on hyvä olla olemassa.
Seksuaalinen vetovoima yksistään ei tietenkään riitä! Mutta se on hyvä olla olemassa kaiken muun lisäksi, varsinkin jos pitää seksuaalisuutta arvossa. Kaikki eivät pidä, ja se on tietysti ihan ok.
🦄- Anonyymi
Olen ollut pitkässä suhteessa aikanaan, jossa en ollut ihastunut kumppaniin missään vaiheessa. Seksuaalista vetoimaa oli ja hellyyttä paljonkin.
Onko tuollainen mahdollista tai "järkevää"? En osaa varmuudella sanoa, sillä suhteita on erilaisia. Mikä kenellekin sopii? Uudestaan en aio tuolta pohjalta suhdetta hakea, ja olenkin ollut jo vuosikausia sinkkuna ihan mieluusti.
Kiintymyksen tunteita syntyy pitemmän yhdessä olemisen myötä, ja sellainenkin suhde voi olla OK tai millä sanalla sitä nyt kutsuisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut pitkässä suhteessa aikanaan, jossa en ollut ihastunut kumppaniin missään vaiheessa. Seksuaalista vetoimaa oli ja hellyyttä paljonkin.
Onko tuollainen mahdollista tai "järkevää"? En osaa varmuudella sanoa, sillä suhteita on erilaisia. Mikä kenellekin sopii? Uudestaan en aio tuolta pohjalta suhdetta hakea, ja olenkin ollut jo vuosikausia sinkkuna ihan mieluusti.
Kiintymyksen tunteita syntyy pitemmän yhdessä olemisen myötä, ja sellainenkin suhde voi olla OK tai millä sanalla sitä nyt kutsuisi.Todellakin, kaikki riippuu siitä, mitä itse pitää suhteessa tärkeänä.
Monethan eivät pidä "järkevyyttä" minkäänlaisena kriteerinä suhteissa tai yhtään missään. Se ei haittaa minua, kunhan nämä henkilöt eivät liiaksi käytä julkisia varoja järjettömyyksiensä paikkailuun.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin, kaikki riippuu siitä, mitä itse pitää suhteessa tärkeänä.
Monethan eivät pidä "järkevyyttä" minkäänlaisena kriteerinä suhteissa tai yhtään missään. Se ei haittaa minua, kunhan nämä henkilöt eivät liiaksi käytä julkisia varoja järjettömyyksiensä paikkailuun.
🦄Itselleni järjenkäyttö on aina tärkeää, mutta parhaana pidän nykyisin jonkinlaista tunteen ja järjen liittoa päätöksenteossa. Olipa asia, mikä tahansa. Ehkä ihmissuhteissa pitäisi painottaa hiemen enemmän tunteita, mutta ainakin itselläni järki on kuitenkin aina mukana prosessissa. En voisi kuvitella muuttavani yhteen kuukauden tutustumisen seurauksena.
Kylläpä se on ankara tuska jätetyillä wanhusnaisilla, joutua olemaan ilman miestä.
Parisuhteen osapuolten samanikäisyysvaatimus, jota fèmakot ajaa, on sudenkuoppa wanheneville naisille, koska mies edellyttää että kumppani on seksuaalinen sekä vähintäänkin siedettävän näköinen. Vaihdevuodet nollaa naisen sekä kauneuden että seksuaalisuuden, ja yleensä tekee wanhusnaisesta rumapainoisen jos ei sitä jo ole.- Anonyymi
Sinä olet kovin miesvihamielinen. Minulla on ollut paljon parempia kokemuksia miehistä kuin sinulla. ☺️ Useimmat miehet ymmärtävät, että molemmat sukupuolet vanhenevat, ja se vaikuttaa aina ulkonäköön mutta ei välttämättä vetovoimaan. Myös monilla miehillä on tuskaa yksin olemisesta.
🦄
- Anonyymi
Harmillista menee rakkaus hukkaan.
Jos ei aika-ajoin näe toista ihmistä niin rakkaus unohtuu.
Tai voi käydä myös niin että jos yrittää jotain aikansa,
sitten se viimein suostuu, mutta on jo liian myöhäistä, rakkaus ehti jo kuolla.
Rakkaus ei ole ikuista.
Iron Maiden - Wasting Love. (Rakkauden tuhlaamista) - Anonyymi
On taottava kun rauta on kuumaa.
Itse minäkin etsin, tosin en kovin aktiivisesti retkeilypyöräilyseuraa, ehkäpä triathlon-naisista löydän :) - Anonyymi
luulen että jokaiselle on ainakin miljoona "ainoaa oikeaa kumppania", on vain arpa-peliä tapaako sellaisen ihmisen.
Kuten elämä kokonaisuudessaankin on arpapeliä.
Kukaan ei ole seppä syntyessään, eikä kukaan ole myöskään omaqn onnensa seppä, ei ole ikinä ollut, eikä ikinä tule olemaankaan, oman onnensa seppä, kukaaqaqn..- Anonyymi
Ehkäpä noin voi ajatella ihminen, joka on tavannut vaan varsin tasapaksuja ja samantasoisia ihmisiä. OIkeasti ihmisten välillä on aivan suunnattomat erot monessa suhteessa. Esim. hyvin seksuaaliset ihmiset huomaavat toisensa hyvin helposti kun säteilevät toisilleen niin voimakkaasti ja säteilevät ihmiset kyllä huomaavat helposti ketkä eivät säteile seksuaalisuutta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890