Pyhälle puuhattiin luistelukenttää joka voisi olla myös kesällä urheilukenttä. Yhen matsin sai aikaan. Rahat on loppu, ponsorit puuttuu. Miksi Pyhätunturi Oy ei ota koppia. Yhtiön johto ja rahat, 3 miljoonaa puhasta tuloa vuojessa on Kuusamossa vai Kauniaisten kirkolla. Palanderin rinteen kunta hoiti EU tuella. Kaikki maat ja mannut on hommattu yhtiölle. Kansallispuistoa Parkkisen voimilla siirretty. Mitä me on saatu. Kyllä niitten Ahon suvun omistajien meidän luonnon raiskauksella rinteistä tahkotut rahat riittäisi urheilukenttään. Pyhälle upea kenttä, Rukakeskus tinat tiskiin.
Urheilukenttä Pyhälle
24
643
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä! Nyt puhutahan asiaa!
- Anonyymi
Kuka käyttää urheilukenttää? Yleisurheilun MM-kisat sinne. Joo.
- Anonyymi
Nakulentopalloa Unplukketin aikaan olis kova sana.
- Anonyymi
Minä tiedän jo dreamteamin nakulentopalloon pyhälle
- Anonyymi
Liike-elämä on puuhannut rahamiesten painostuksella pilipali päättäjille uuden kunnanjohtaja suoraan pokerimaailman ja Maltan bisneksistä. Pilipalipäättäjä Kankaanrannan PPYn on nyt helppo puolestaan painostaa nämä hämärän alueen kauppakamarimiehet maksamaan tuo Pyhän urheilukenttä. Vuoroin vieraissa sano isäpappa Luoston savottakämpällä korttiringissä vuonna kirves ja pokasaha. Muuten jää Hirvosella nälsy käteen.
- Anonyymi
Uimahalli golfkenttä 18○ hyppyrimäki urheiluhalli jossa myös kaukalo, nämä lupaan jo valisitte minut.
Tv Luojan-Luoma - Anonyymi
Plytpytin plotputin plöö.Taasko se plöplötys alkaa..
- Anonyymi
Perä rallattaa.Liikaa rieskaa.
- Anonyymi
Voivoi.Sodiksessakaan kunta ei hoida koululaisille latuja.Varmaan pyhäläisten syytä sekin!?!
- Anonyymi
Sitä se on kun kuntalaiset on liian sisäsiittoisia niin jostain pitää löytää syylliset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä se on kun kuntalaiset on liian sisäsiittoisia niin jostain pitää löytää syylliset.
Omista mustasukkaisia.Sairaus se on sekin.
- Anonyymi
Jo riittää kuntalaisten kuppaaminen!! Pitää alakaa pyhätunturi oyn kavereineen jo ottamaan vastuuta!
- Anonyymi
Pytyllipylli.Putytyplops.
- Anonyymi
Vähän harmittaa että pyhällä ei voi pelata golfia. Voisko tehdä edes 9 r kentän?
- Anonyymi
Olisipa hevoskisat .Menisin katsomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa hevoskisat .Menisin katsomaan.
Pitäs saada uus ravirata katsomoineen tänne.On se kumma jos ei jo saada. Kauanko kestää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäs saada uus ravirata katsomoineen tänne.On se kumma jos ei jo saada. Kauanko kestää?
Ei kauaa,kohta puhaltaa uudet tuulet?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on jo Kairala-Aapajärven välillä, - olette ilmeisen tietämättömiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on jo Kairala-Aapajärven välillä, - olette ilmeisen tietämättömiä!
Ei ole ollut raveja miesmuistiin.
- Anonyymi
Suvannossa on golfkenttä pikkusta vaille valmis, ala Pula-aho
- Anonyymi
Onko mitään käsitystä kenelläkään paljonko kunta maksaa turisteille viimisen päälle liipatuista laduista vuodessa pyhällä ja lihottaa reittifirman työntekijöitä? Ihme, ettei päivätuville ole vielä palkattu kipinämikkoa pitämään tulia ja kaakota tarjoilemaan
- Anonyymi
25 000 ja kelkkareitteihin saman verran
- Anonyymi
Minä olen siellä ja tienaan hurjasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
25 000 ja kelkkareitteihin saman verran
No eihän tuo ole näinkin varakkaalle kunnalle mitään. Voisi olla enemmänkin vaikka vähän vaatisikin kunnallisveron korottamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163717Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723196- 981939
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211413Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1031193
- 451137
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119