Oliko se Kittilä missä naapurin pystykorva ammuttiin?Rankaistiinko ampujaa?
Poromies ja pystykorva
6
51
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Asian käsittely on kesken niin eipä ole aihetta spekuloida täällä. Nyt poliisi etsii silminnäkijöitä.
Irrallaan juoksevat koirat joutaakin tappaa, liian paljon koiranomistajissa on välinpitämättömiä. Samoin taajamissa tauotta haukkua louskuttavat rakit joutaa ampua. Kenenkään koira saa olla koko ympäristön riesa ja haitta.
Vastikään oli valvontaeläinlääkärin kirjoitus, että pihakoirat ovat huonosti hoidettuja. - AnonyymiUUSI
Tuo koira oli poromiehen naapurin 1v pystykorva joka oli aina kiinni eikä pystykorva mikään raatelija ole.
- AnonyymiUUSI
Se oli vaan päässy vahingossa karkuun.Sama ku aikuinen mies löis pikkupojalta leukaluut poikki koska käveli vastaan ruokaveitsi kädessään...
- AnonyymiUUSI
On totta että monet koiranomistajat ovat tyhmiä,antavat koirille liikaa valtaa,MUTTA TÄMÄ tapaus on näin,koira kun oli tälle pororuhtinaalle jokapäiväinen näky,naapurin koira..,Ja pystykorva 1v ei raatele poroja...
- AnonyymiUUSI
Koiria on liikaa sellaisilla ihmisillä kenellä ei ole edellytyksiä eikä järkeä koiran omistamiseen.
- AnonyymiUUSI
Tuo on totta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa812717Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2912382Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1671323Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621082Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28951- 70908
- 115886
- 72874
- 76870
- 65837