Kaukaisia galakseja

https://tekniikanmaailma.fi/linnunradan-keskustasta-loytyi-mahdollinen-uusi-kandidaatti-pimealle-aineelle/

Nämä kaukaiset galaksit haastavat vallitsevan BB teorian, koska ne sopivat hyvin MultiBang teoriaan mutta huonosti BB teoriaan. Vastakkaisella puolella taivaankantta on myös yhtä kaukana tilassa ja ajassa vastaavanlaisia galakseja.

Tietenkään valtavirta ei vielä myönnä tätä, mutta pian on pakko myöntää. BB selitys näille galakseille on täysin ontuva. Paras selitys on jokin uusi teoria universumista. Se pitää vaan keksiä ja todistaa. Siinä on työtä tähtitieteilijlille ja kosmologeille.

BB dogmatiikasta on aika luopua.

4

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etkö seuraa tiedeuutisia missä nämä on selitetty?

Ja ei kaatunut mikään teoria, paitsi sinun mielikuviotuksess. Ja kukaan ei välitä mitä siellä tapahtuu.

"BB selitys näille galakseille on täysin ontuva. "

Kerroppa miten tämä teoria nyt slittää näitä jos se on sinusta väärä.

"Paras selitys on jokin uusi teoria universumista. "

Miksi olisi? Ethän ole osoittanut mitään mikä olisi väärin nykyisissä teorioissa. Sinä taidat luulla että on vain yksi teoria joka yrittää selittää kaiken. Mutta tämä vain osoittaa taas miten pihalla olet tästäkin asiasta.

Jättäisit nämä tiede asiat niille jotka siitä tietävät jotain.

• Anonyymi

onko ns musta aukko pimeää ainetta?

• Musta aukko ja pimeä aine ovat eri asioita. Pimeää ainetta ei ole, ne asiat, miksi se oletetaan, selittyvätkö sillä, että voimia on erilaisia ja enemmän kuin on luultu, ja vaihtamalla BB parempaan teoriaan.

Minä tarkoitan sellaisia mustia aukkoja, mustia paikkoja, taivaalla, jotka ovat alkuräjähdysten sumuja, jolloin niiden takana ei näy galakseja.

Mustat aukot muulla tavoin, yleensä, tarkoittavat kuolleita tähtiä, tähtien sellaisia lopputiloja, jotka imevät itseensä kaiken läheltä, valonkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      101
      8827
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4349
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1946
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      39
      1554
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1480
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1209
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1190
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      887
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      872
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe