https://tekniikanmaailma.fi/linnunradan-keskustasta-loytyi-mahdollinen-uusi-kandidaatti-pimealle-aineelle/
Nämä kaukaiset galaksit haastavat vallitsevan BB teorian, koska ne sopivat hyvin MultiBang teoriaan mutta huonosti BB teoriaan. Vastakkaisella puolella taivaankantta on myös yhtä kaukana tilassa ja ajassa vastaavanlaisia galakseja.
Tietenkään valtavirta ei vielä myönnä tätä, mutta pian on pakko myöntää. BB selitys näille galakseille on täysin ontuva. Paras selitys on jokin uusi teoria universumista. Se pitää vaan keksiä ja todistaa. Siinä on työtä tähtitieteilijlille ja kosmologeille.
BB dogmatiikasta on aika luopua.
Kaukaisia galakseja
4
261
Vastaukset 4
- Anonyymi
Etkö seuraa tiedeuutisia missä nämä on selitetty?
Ja ei kaatunut mikään teoria, paitsi sinun mielikuviotuksess. Ja kukaan ei välitä mitä siellä tapahtuu.
"BB selitys näille galakseille on täysin ontuva. "
Kerroppa miten tämä teoria nyt slittää näitä jos se on sinusta väärä.
"Paras selitys on jokin uusi teoria universumista. "
Miksi olisi? Ethän ole osoittanut mitään mikä olisi väärin nykyisissä teorioissa. Sinä taidat luulla että on vain yksi teoria joka yrittää selittää kaiken. Mutta tämä vain osoittaa taas miten pihalla olet tästäkin asiasta.
Jättäisit nämä tiede asiat niille jotka siitä tietävät jotain.Oma filosofiani asiasta, en ole valtavirran kannalla, eikä käsitys universumista ole tiedettä vaan maailmankatsomusta, tämä sisältää fysiikankin kyllä ja tähtitieteen:
https://www.santavuori.com/Maailmank.pdf
- Anonyymi
onko ns musta aukko pimeää ainetta?
Musta aukko ja pimeä aine ovat eri asioita. Pimeää ainetta ei ole, ne asiat, miksi se oletetaan, selittyvätkö sillä, että voimia on erilaisia ja enemmän kuin on luultu, ja vaihtamalla BB parempaan teoriaan.
Minä tarkoitan sellaisia mustia aukkoja, mustia paikkoja, taivaalla, jotka ovat alkuräjähdysten sumuja, jolloin niiden takana ei näy galakseja.
Mustat aukot muulla tavoin, yleensä, tarkoittavat kuolleita tähtiä, tähtien sellaisia lopputiloja, jotka imevät itseensä kaiken läheltä, valonkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5831210- 76879
Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.273678- 55646
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä184642Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o161622Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88590Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta126582Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht203536Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20496