Olette varmaan nähneet näitä vitsilappuja kaupoissa "saatavuus ongelmia", niin tuo on kyllä niin naurettavaa valehtelua että ei mitään tolkkua.
Syynähän on se että tiettyjä tuotteita tahallaan tilataan normaalin alle kuukausittaisen menekin, niin tällä turvataan se ettei kukaan saa halvalla ainakaan jauhelihoja tai muita tuotteita missä tälläistä skeidaa lukee.
Tästä juteltu muutamien kauppojen pitäjien kanssa niin ovat kyllä myöntäneetkin asian. :)
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/cd0f91da-ff02-47a2-9a45-2339e02ab384
Olevinaan saatavuus ongelmia kaupoissa
Anonyymi-ap
1
113
Vastaukset
- Anonyymi
"Syynä on naudan jauhelihan kulutus, joka on kasvanut alkuvuonna. Samaan aikaan naudan jauhelihan tuotannossa on ollut haasteita, kerrotaan ruokakauppaketjujen viestinnästä Iltalehdelle."
Musuista se johtuu, ostavat kerralla ison määrän tarjoustuotteita esim pizzerioihin, jopa valmispizzoja mitä sitten myyvät kalliimmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450