Mikä tuotantoeläin olisit?

Anonyymi-ap

Minä olisin sikanautaeläin. Kaikki himoitsisivat minua ja maukasta lihaani. 🐖💨

>simiti<

59

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisin Lehmä, hyödyllinen koko elämäni.

• Anonyymi

Lehmät tapetaan ampumalla pulttipyssyllä otsaan, tosin kaikki ei kuole siihen, jotkut elävät vielä roikkuessaan lihakoukussa. (Tuo olisi sinun kohtalo)

Siipikarja kaasutetaan CO2 kaasulla, sen jälkeen ne roikkuu kuljettimessa jaloistaan ja ne johdetaan altaaseen, missä on tappava sähkö.

Siat lasketaan hissillä kaasukammioon, missä on tukehduttava CO2 kaasu, sen jälkeen ne kaltataan kiehuvalla vedellä, mikä irrottaa karvat. Jotkut ovat elossa vielä siinä vaiheessa, kun joutuvat kiehuvaan veteen.

Lihateollisuus on raakaa touhua eläimen syntymästä kuolemaan, lihaa syömällä tuet sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lehmät tapetaan ampumalla pulttipyssyllä otsaan, tosin kaikki ei kuole siihen, jotkut elävät vielä roikkuessaan lihakoukussa. (Tuo olisi sinun kohtalo)

Siipikarja kaasutetaan CO2 kaasulla, sen jälkeen ne roikkuu kuljettimessa jaloistaan ja ne johdetaan altaaseen, missä on tappava sähkö.

Siat lasketaan hissillä kaasukammioon, missä on tukehduttava CO2 kaasu, sen jälkeen ne kaltataan kiehuvalla vedellä, mikä irrottaa karvat. Jotkut ovat elossa vielä siinä vaiheessa, kun joutuvat kiehuvaan veteen.

Lihateollisuus on raakaa touhua eläimen syntymästä kuolemaan, lihaa syömällä tuet sitä.

Hyvä että sanoit. Olen asunut vuosikymmeniä sikatilan vieressä. Sitä silmitöntä pahuutta on vaikea ymmärtää. Siis se, että miten se on Suomessa sallittua. Mua ei yksikään Atrian pamppu uskalla haastaa oikeuteen. Tiedän liikaa. Onneksi on karma. Tulee syöpä, alkoholismi, parisuhde helvetistä. En edes vastusta lihansyöntiä. Afrikassa savimajan takana on vapaana ja hyvissä oloissa ruokaa. Siis maailman köyhimmillä ihmisillä on varaa kohdella eläimiä noin. Maailman rikkaimmat näin kun Suomessa. Ei tänne ole mitään järkeä rakentaa yhtään sikalaa. Siat pihatoihin niin etelään, että aina on kesä.

• Tuotantoeläin..?
      No karitsa.

• Anonyymi

Rotat saa paljon poikasia, hävittävät osan jätteistä. Ja niiden vilistelyä iltaisin pitkin tuttuja reittejä on ollut hauska seurata. Joskus kun vienyt roskiksen, siellä ei edes hätkähdetty roska altaan kannen nostoa.
      Katselivat vaan että jotakin syötävää on tulossa.
      Ei ne siellä turhaan olisi. Ihmisten vika kun liian helposti jättävät niille ekosysteemejä joissa voivat elää ja kukoistaa. Ruoan perässä se nenä niilläkin menee ja häntä viipottaa vaan mukana.

• karitsa, mutta ei mikä tahansa karitsa – vaan vapaana vuorilla elävä, omapäinen ja villi yksilö. 🐏🔥

• Anonyymi

Mä söin viimeksi tänään sika-nautaa. Pieretti kyllä, tai oikeastaan vatsa temppuili sen myötä. Taidankin olla kannibaali 😂. Oon huomannut että mä oon aina samalla aaltopituudella simin kanssa huumoripuolella 🙂.

• Anonyymi

Typeryys ei ole huumoria, vaikka niin kuvittelet.

Siinä olet oikeassa, olette samalla tasolla simin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot vaan kade :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Junttipelle yrittää tuhota toisten fiiliksiä. Olet selvästi häiriintynyt vammapaatti. Jos edes tajuat, mitä kirjoitan.

>simiti<

• Luultavasti härkä 🙂

• Anonyymi

Vietävän kavioeläin! Pää täynnä kopsuja.

• Anonyymi kirjoitti:

Juuh, kynäniskat varokoot 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Härällä ei ole kavioita, vaan sorkat.

• Anonyymi

En ainakaan sovinistisissa yhteiskunnissa elävä nainen.

🦄

• Anonyymi

Miltähän yksisarvisesta tehty metvursti maistuisi. Moneenkaan menutwurstiin ei enää laiteta hevosta, mutta venäläinen-metvursti metvurstissa sitä hiukan on. Ja se siis on tietty resepti, ei alkuperämaa.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miltähän yksisarvisesta tehty metvursti maistuisi. Moneenkaan menutwurstiin ei enää laiteta hevosta, mutta venäläinen-metvursti metvurstissa sitä hiukan on. Ja se siis on tietty resepti, ei alkuperämaa.

>simiti<

Tampereella on ihana ravintola, josta saa hyvää hevosenlihaa. 😋💦 Valitettavasti se on aika kallista. Mutta ehkä kerran vuodessa ok?

🦄

• Anonyymi

Minä olen sovinistisika ja mulle tämmöinen persuyhteiskunta sopii vallan mainiosti elääkseeni !

• Anonyymi

minä olen musta kaunis,ylpeä,laatuhevonen.Annan kovat kyydit,jos potkit tai annat raippaa mulle liian lujaa ja pukitin sinut selästäni pois.Olen arabian hevonen,kova,sitkeä.Mutta kun suutun,tallon ratsastajan rikki.muuten olen etelästä!

• Anonyymi

Strutsina olisi mukava elellä sillä eikös se ole sellainen tyhmä lintu. Elämä on helppoa kun ei siitä mitään tajua.

• Ihan kuin olisit minusta kirjoittanut. :)
        Taidan tosiaan olla strutsi enemmän kuin teuraskaritsa.. 😂

• Anonyymi

Ruotsalaisilla zombievasikoilla ei ole aivoja laisinkaan. Se olisi iihanaa.

• Anonyymi

Upea valiotamma 😇

• Anonyymi

Varmaan sika. 😄

Jasu

• Siat ovat viisaita, siinä on kyllä yhteneväisyyttä.

• Anonyymi

MUU.

xLiner

• Anonyymi

Monet MUU-tuotteet ovat yllättävän hyviä ja niissä on enemmän protskua, kuin lihassa.
        Niin no joo, nehän tehdäänkin kasviproteiinista. Yleensä herne, tai vehnäproteiinista.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet MUU-tuotteet ovat yllättävän hyviä ja niissä on enemmän protskua, kuin lihassa.
        Niin no joo, nehän tehdäänkin kasviproteiinista. Yleensä herne, tai vehnäproteiinista.

>simiti<

Maistoin jotain MUU-tuotetta, ihan syötävää oli. Vähän ovat liian prosessoituja mun makuuni jotta joka päivä söisin.

xLiner

• Anonyymi

Olisin avustavassa roolissa, eli joku luomusiitossonni.
      Työehtosopimuksessani lukisi: Vain ulkotarhoissa luomulehmien kanssa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Viiriäinen olisin ihan alkukirjaimen takia. Tekisin kivoja kirjavia ravintorikkaita munia.
      Pystyisin maastoutumaan aika kivasti suojavärini takia, jos tekisi mieli vaikka karata kanatarhasta. Itsenäinen viiriäinen.
      Vilma

• Anonyymi

Metsäsika varmaan, tai pekoni.

• Anonyymi

Olisin karvalammas, jonka kiharaisesta karvoista saa lämpimiä lapasia ja pipoja..

• Anonyymi

Missä väreissä? Minkälaisia yksityiskohtia?

• Onko pakko olla joku lihaa tuottava elukka?

Olen alpakka, joka tuottaa arvokasta villaa. Tästä villasta kudotaan lämpimiä ja pehmoisia neuleita. On sanottu, että alpakan villa hylkii tehokkaasti likaa ja pesutarve on vähäinen. Neuleiden tuuletus riittää.

Alpakan villa, kuninkaiden kuitu, maailman upeimpia luonnonkuituja!

• Anonyymi

Olen neulonut alpakkalangasta. Aika hajoavaa oli. Ostin Eestin Tallinnast.
        Olen nähnyt, kun alpakoilta on ajettu villat pois.
        Tekijältä käy.
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Olen neulonut alpakkalangasta. Aika hajoavaa oli. Ostin Eestin Tallinnast.
        Olen nähnyt, kun alpakoilta on ajettu villat pois.
        Tekijältä käy.
        Vilma

Ymmärtääkseni lankalaatuja on erilaisia. Alpakan villan kuiduissa ei ole muille villoille tyypillistä suomumaista rakennetta. Se tuntuu käteen liukkaalta ja sulavalta.
        Alpakan villan kuidut ovat pitkiä ja sen villasta valmistetut neuleet kestävät hyvin nukkaantumatta.

Alpakoita on huomattavasti vähemmän kuin esim. kashmirvuohia. Siksi alpakan villan saatavuus on vaihtelevaa ja tuotantoerät ovat pieniä.

• Anonyymi

No ilman muuta, kuningattaren valinta :)

• Anonyymi kirjoitti:

No ilman muuta, kuningattaren valinta :)

Hah! Tottakai! 🦙👑

• Voisin olla kukko. Helvetinmoinen meteli ja rähinä puoli neljän aikaan yöllä ja sitten voisikin lepäillä ja kukkoilla seuraavaan aamuun.

• Anonyymi

Mä olisin sinkku.

• Anonyymi

Miten sinkkueläimet lisääntyy?

• Anonyymi

en kylllä ymmärrä tuota KAJ-musiikkia, ihme höttö-musiikkia, melodiatkin puuttuu kokonaan...

• Anonyymi

on se musiikkia KAI?

• Anonyymi

Erikan esityskin no ei ehkä kovin sinfonia-tasoa ole mutta on sentään hauska esitys..

• Anonyymi

Niinpä, sikanautahan se vasta hassu eläin onkin.

Voiko älyttömämpiä aloituksia ihminen tehdä.

• Anonyymi

erikoinen sävellaji joku a-duuri-molli itselläni niin no voisi Cnuotistakin kirejoiytyaa nuotit mutta joiain eroja, pieniäkin muyya niin..

helpompi nuottiviivastolle jos suoraan avaimena tuollainen a#m

• Anonyymi

Rusakko 🐇🐇🐇🐇🐇 tai kissi🐈

• Anonyymi

Tuotantoeläin?

• Saattaisin olla kukko.

Toisaalta multa väännetään niskat nurin, jos tulee hetkellinen erektiohäiriö.
      Se kyllä pilaa koko fiiliksen.

• Anonyymi

Olisitko tunkiolla? Leuhkasti toki.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitko tunkiolla? Leuhkasti toki.

>simiti<

Voisi siinä tunkiolla kukkoilla, vaikka on koipia myöden paskassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Voisi siinä tunkiolla kukkoilla, vaikka on koipia myöden paskassa.

Unohdin kirjautua.

• Anonyymi

Sikanauta selkee

• Anonyymi

niin kun yritän auttaajotenkin masentuneen näköisiä nuoeiaq naisia, no räällä wei kai ole paljoa, siis puhumalla jotain haquskaa jne.

varmaankin masentuneisuus coi johrua sellaisestakinettä ei aivan tyytyväinen ole omaan vartaloonkaan, niin joku pyöäräily voisi auttaa timmitrmmirrämään ja mitä isompi tissi sitä huonompi sksi...

• Jos olisi pakko valita, olisin hyvälaatuinen kebab. Kebab on jotenkin seksikäs eläin.

• Anonyymi

,iyya kptlit tutät åusruvä't åot','m otrsesr''m jipötra Eöös Lasmmomem lao ro pör öid,iårerde kpööa 64semtto,etrosem öwecfe' vcadoma-

• Anonyymi

joyain jäekyrtäviä sanonroja voi niin mirä suuewempi ciiksi sirä homompi...

viikdsrdtä homppelin tunnistraaa..

• Ylempänä oli alpakoista puhe. Niin meillä päin kasvaa niitä. Ihan mielenkiintoista ois kutoo jotain. Mutta ei ehdi, mulla menee noissa käsitöissä ihan kaikki aika puu ja metallihommiin.

• Anonyymi

Puolikas mielettömyyttä ja puolikas saastaisuutta siis.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7170
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2557
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      2002
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1089
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      969
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      739
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe