Autiotuvat lukkoon tai puretaan? Kuitenkin metsävaltio teki huipputuloksen! Ei voi käsittää valtion toimia. Ei.
Metsähallitus supistaa luontopalveluja
10
682
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikesta on säästettävä,että ulkomaiden kunniakansalaisten täysihoitoon riittää rahaa..
- Anonyymi
Yöpykää laavussa etelänvetelät.
- Anonyymi
Älä urputtaa. Siellä liikku kovakuntoisia etelävetwliä kuin pohjoisen poikia. Käy joskus erämaassa ja urputtaa sitten.
- Anonyymi
Se kakka saasteen takia. ei riitä fyrkat tyhjetään kakka säiliöitä !
- Anonyymi
Metsähallituksen rahat tilitetään valtion kassaan, josta niitä jaetaan yritystukina yrittäjille, että yrittäjät voivat ostaa itselleen mersuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsähallituksen rahat tilitetään valtion kassaan, josta niitä jaetaan yritystukina yrittäjille, että yrittäjät voivat ostaa itselleen mersuja.
Ei jaeta vaan ne menee johdon optioihin,piste.
- Anonyymi
kannattiko äänestää kokoomista ja perus-suomalaisia??
- Anonyymi00011
Kenkää niille kaiken maailman erityisasiantuntijoille,suojatyöpaikka.
- Anonyymi00012
Joku Kekkonen jolla on valtaa tarvittaisiin tähän maahan. Hänen näkemyksen mukaan kämppä erämaassa saattaa olla elintärkeä suoja kovissa olosuhteissa. Tämä on ihan tosiasia jonka olen kokenut itsekkin joitakin kertoja.
- Anonyymi00013
Pysy kotona takan edessä jos et osaa kunnioittaa luontoa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828