https://www.meillakotona.fi/artikkelit/mika-sohva-olet
Mulle tuli tämmöinen:
"Olet upottava löhösohva
Sohvan ja sinun tehtävänä on rentoutua pitkän ja rasittavan päivän jälkeen, ja siihen sopii parhaiten upottavan pehmeä, hienostelematon sohvan syli, joka ottaa vastaan ihmisen juuri sellaisena kuin hän sillä hetkellä on.
Mielestäsi makuuasento on aliarvostettu oleilun muoto, ja onhan se terveellisempää kuin istuminen, eikö olekin. Hyvinvointivinkkisi on kääntyä makaillessa välillä 180 astetta, jotta niska ei väsy."
Tee höpsö testi, siitä millainen sohva olet
36
380
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle tuli tällainen:
Olet koristeellinen rokokoosohva
Hienostunut hipiäsi nauttii sametin pehmeydestä, yksityiskohtaisesti kaiverretuista puukoristeista, korkeakulttuurista, kuningashuoneista ja laadukkaasta teestä posliinikupista nautittuna.
Viihdyt taiteen äärellä, kauniiden huonekalujen ja klassisen musiikin ympäröimänä. Haaveilet silkkiaamutakista ja tohveleista, joihin on kirjailtu nimikirjaimesi. Luet lehtesi paperisina ja nautit kävelyistä öljykangastakissa sumuisilla maanteillä.
>simiti<Ohhoh! En tiennytkään sinun olevan noin hienostelevainen.. :)
Totta puhuen olet hyvin itsetietoinen omasta arvostasi. Mikä ei ollenkaan ole yhtään huonompi juttu ..
Sain tulokseksi;
Olet koko perheen kulmasohva
Elämässä pitää olla tekemistä ja tilaa tehdä, ympärillä sopivasti ihmisiä ja hälinää. Mielellään mennään eikä meinata. Käytännöllisyys, toimivuus ja hyvät säilytystilat ovat sinulle tärkeitä asioita.
Kodissasi kaikuvat usein imurin, blenderin tai ihmisten äänet. Hipihiljaisuus saa sinut epäilemään, että jotakin on vialla. Jos olet joskus yksin saunassa vartin, haluat jo soittaa sen jälkeen tuttavalle ja kysellä kuulumisia.
Sinänsä osuu ihan kohdilleen, että nautin kyllä siitä, kun poika on kotona ja täällä on elämää. Olen hyvin perhekeskeinen enkä olisi laittanut pahakseni, vaikka lapsia olisi siunaantunut enemmänkin, mutta onneksi sain sellaisen lapsen, joka kyllä järjestää elämää taloon välillä viiden lapsen edestä 😄 Hänen aikanaan maailmalle lähdettyään täytyy keksiä jotain muuta hulinaa, ehkä otan lemmikkejä 😊Osui minullakin tuo upottavan pehmeä, hienostelematon sohvan syli, joka ottaa vastaan ihmisen juuri sellaisena kuin hän sillä hetkellä on.
Ole ihmisenä juuri tuollainen.Pikku-pirpana kirjoitti:
Osui minullakin tuo upottavan pehmeä, hienostelematon sohvan syli, joka ottaa vastaan ihmisen juuri sellaisena kuin hän sillä hetkellä on.
Ole ihmisenä juuri tuollainen.Aito, välittävä ja konstailematon, oma itsensä. Sopii kyllä hyvin suhun 😊
- Anonyymi
"Olet koristeellinen rokokoosohva
Hienostunut hipiäsi nauttii sametin pehmeydestä, yksityiskohtaisesti kaiverretuista puukoristeista, korkeakulttuurista, kuningashuoneista ja laadukkaasta teestä posliinikupista nautittuna.
Viihdyt taiteen äärellä, kauniiden huonekalujen ja klassisen musiikin ympäröimänä. Haaveilet silkkiaamutakista ja tohveleista, joihin on kirjailtu nimikirjaimesi. Luet lehtesi paperisina ja nautit kävelyistä öljykangastakissa sumuisilla maanteillä."
Hienonen yllätys, vaikkakin osin ihan sopivaa. Nautin kyllä taiteesta ja puukaiverruksista, mutta haluan nauttia niistä kulkien nuhjuisissa vanhoissa farmareissa ja printti t-paidassa, sekä nahkatakissa.- Anonyymi
En tiedä miten farmarit ja t-paita liittyvät löhösohvaan, mutta jos noin, niin sitten noin. Itse koen ne enemmän sellaisiksi käytännöllisiksi vaatteiksi kuin löhövaatteiksi, mutta tällaisessa testissä en osaa yhtään sanoa mihin ne laskettaisiin.
- Anonyymi
Enhä ennemmin vaikka rokokoosohva, lehmäntaljaverhoilulla. Sellainen valkoruskeakirjava, mieluiten kuitenkin jäljitelmä kuin aito.🤣
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä miten farmarit ja t-paita liittyvät löhösohvaan, mutta jos noin, niin sitten noin. Itse koen ne enemmän sellaisiksi käytännöllisiksi vaatteiksi kuin löhövaatteiksi, mutta tällaisessa testissä en osaa yhtään sanoa mihin ne laskettaisiin.
Ajattelin pukeutumisen rentouden mukaan. Tämä testihän on ihan puhdasta höpsöttelyä.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ajattelin pukeutumisen rentouden mukaan. Tämä testihän on ihan puhdasta höpsöttelyä.
Niin, no kun mä en koe tuota rennoksi pukeutumiseksi. Jos pukisin päälleni pyjamahousut ja lähtisin sitten niissä liikkeelle, niin se olisi minulle rentoa. Nyanssieroja. 🙂
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mikähän tuossa aiemmassa viestissäsi muuten mahtoi olla sääntöjen vastaista? Palstan sensuurisäädökset ovat taas hyvin sumeita. 😁
Anonyymi kirjoitti:
Niin, no kun mä en koe tuota rennoksi pukeutumiseksi. Jos pukisin päälleni pyjamahousut ja lähtisin sitten niissä liikkeelle, niin se olisi minulle rentoa. Nyanssieroja. 🙂
Juu, olet oikeassa. Löhösohvalla ollaan kotivaatteissa. Eikä farkut ole löhövaatteita.
Tämä on oikein osuva testi, koska olen (taas kerran) täällä oman sohvan nurkassa tekemässä oloani mukavaksi ja läppäri kainalossa palstailemassa. 😁
"Olet perinteinen puusohva
Et haikaile huoneen keskipisteeksi eikä räväkkyys ole sinun juttusi. Sen sijaan olet luotettava, et kitise turhista ja sinussa on suomalaiseen makuun pehmustetta juuri sopivasti.
Nautit mökkeilystä etkä kaipaa luksusta sen enempää lomalle kuin arkeenkaan. Sinusta suurinta luksusta on syödä itse metsästä poimimiasi puolukoita ja juoda lasillinen raikasta kraanavettä päälle."
Hah! 😄Pikku-pirpana kirjoitti:
No.. nyt tais mennä testi ihan päin .. perinteistä puusohvaa.. :D
Täältä ei kuulu puusohvan natinaa, vaikka muuten nämä jutut saattavat olla hieman puisevia. 😄
tosi.typy kirjoitti:
Täältä ei kuulu puusohvan natinaa, vaikka muuten nämä jutut saattavat olla hieman puisevia. 😄
Sinä nyt et kovastikaan nitise tai natise. Etkä kyllä puisevakaan ole. Tää tesgi nyt olikin vain höpsöttelyä. :)
- Anonyymi
Perinteinen puusohva.
- Anonyymi
niin joku pelijuttu niin pitäisi istua johonkin neuvottelupöytään että lainen joku hauska peli olisi, eimi tään MEGA-LUOKAN PELIÄ VAAN JOKU niin joku pieni kaikiller hauska joku.... niin ei stressaa sinänsä vaan yuo juttu vaan niin joku hauska....
Kappas sama😁
Olet upottava löhösohva
Sohvan ja sinun tehtävänä on rentoutua pitkän ja rasittavan päivän jälkeen, ja siihen sopii parhaiten upottavan pehmeä, hienostelematon sohvan syli, joka ottaa vastaan ihmisen juuri sellaisena kuin hän sillä hetkellä on.
Mielestäsi makuuasento on aliarvostettu oleilun muoto, ja onhan se terveellisempää kuin istuminen, eikö olekin. Hyvinvointivinkkisi on kääntyä makaillessa välillä 180 astetta, jotta niska ei väsy.- Anonyymi
Tuli mieleen laulu höpsön löpsön löppö ompas hellu töppö pullat karkit haukkaa ja päälle limpkat naukkaa oliko se artsipoppaa levyltä
- Anonyymi
Puusohva! 😄
xLiner - Anonyymi
Viihdyt taiteen äärellä, kauniiden huonekalujen ja klassisen musiikin ympäröimänä. Haaveilet silkkiaamutakista ja tohveleista, joihin on kirjailtu nimikirjaimesi. Luet lehtesi paperisina ja nautit kävelyistä öljykangastakissa sumuisilla maanteillä."
Jasu- Anonyymi
Nojaa, ei kyllä minusta osunut yhtään. Ehkä tuo estetiikka on ainoa, luonnonluoma taide, ei ihmisen luoma niinkään.
Jasu
Olet koristeellinen rokokoosohva
Viihdyt taiteen äärellä, kauniiden huonekalujen ja klassisen musiikin ympäröimänä. Haaveilet silkkiaamutakista ja tohveleista, joihin on kirjailtu nimikirjaimesi. Luet lehtesi paperisina ja nautit kävelyistä öljykangastakissa sumuisilla maanteillä.
😅- Anonyymi
operaatiosuunnitelmat niinmpä sanontoja, niin en pilkkaa jos joku tykkääpitää partaa mutta ei kovin militaristista porukkaaj oku viiksekäskään, anarkisti paewmminkin.
oma tyylinsä kullakin... sinänsä.. Puusohva, ok hyväksytään. Jos päätä lähtee silittämään niin saa tikkuja käsiinsä 🙂
Sain tismalleen saman tuloksen. 😌
Odotetusti olen löhösohva.
Minulla onkin jo kokemusta sohvatyynynä olemisesta.
Eri kuosissa piristän mukavasti kodin ilmettä.Minulla ei niinkään ole kokemusta hirveämmin sohvatyynynä olemisesta. Sänkytyynynä ja patjana olemisesta kylläkin..
Ai sinua saa useammassa kuosissa.. aina sovitettavissa sisustukseen. Oletko ihan kotimaista desainningia vai halpahallin massatuotantokuosia?
Minä kyllä veikkaan että olet sellainen kausituote. Jouluna punainen, uutena vuotena tyylikkään hopean värinen .. keväällä raikas keltainen.. ja niin edes päin..- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Minulla ei niinkään ole kokemusta hirveämmin sohvatyynynä olemisesta. Sänkytyynynä ja patjana olemisesta kylläkin..
Ai sinua saa useammassa kuosissa.. aina sovitettavissa sisustukseen. Oletko ihan kotimaista desainningia vai halpahallin massatuotantokuosia?
Minä kyllä veikkaan että olet sellainen kausituote. Jouluna punainen, uutena vuotena tyylikkään hopean värinen .. keväällä raikas keltainen.. ja niin edes päin..Design-tietoinen emäntä valitsee kuosin päivittäin, ellen siinä itse onnistu.
Muihin tyynyihin verrattuna omaan yli 20 erilaista toimintaa, aina varpaiden hieromisesta hiusten silittelyyn.
Intiimikäytössä minut asetetaan polvien väliin. Anonyymi kirjoitti:
Design-tietoinen emäntä valitsee kuosin päivittäin, ellen siinä itse onnistu.
Muihin tyynyihin verrattuna omaan yli 20 erilaista toimintaa, aina varpaiden hieromisesta hiusten silittelyyn.
Intiimikäytössä minut asetetaan polvien väliin.Unohdin kirjautua...
Olen perinteinen puusohva. oikeaan osui, istuskelenhan joka päivä vähintään 2 kertaa puusoffalla
- Anonyymi
Ookeiiiii.... vaikka onhan noinkin.
- Sheena - Anonyymi
Mjaa
”Olet harvinainen sohva, jollet sohva lain. Et muistuta sohvaa, sohvan tapaista tai sohvan muotoista. Et idealtasi ole istuttava, saati maattava. Olet uniikki sohva., jolla ei ole muotoa, tarkoitusta tai merkitystä. Mutta mikä sinun sohvassasi on merkityksellistä on se, että olet”
(hirn)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718