Kaiken sen jälkeen mitä tein eteesi. Tuin ongelmissasi ja halusin jakaa lähimmäisen rakkautta. Sinä otit vaan hyödyn ja jätit minut kuin nalli kalliolle! Mitään ilmoittamatta, kylmiltään vaan ghostasit. Vaikka sanoit että on harvinaista että joku on saanut tälleen perhoset lentelemään vatsassasi, tuun olemaan aina elämässäsi tavalla tai toisella. Tiesit minun ongelmat, tiesit kuinka rikki olen. En vuodattanut sinulle ongelmistani juuri koskaan, halusin säästää tuskalta, oltaisiin kyllä voitu avoimesti jutella kaikesta ja mua ois suuresti piristänyt jos olisin saanut pysyvämmän viestittelykaverin.. halusit parisuhdetta, halusit seksiä. Niin minäkin, mutta en ongelmieni vuoksi ole vielä valmis. Pitkään olin hämillään kun sinusta ei kuulunut ja nyt sydän murtunut. Tätäkö halusit? no sitä sait luonnevikainen. Takas ei oo tulemista. Hoida seuraavan kerran ihmissuhteen lopettaminen muuten kuin ghostaamalla.
Oli pakko kirjoittaa tuska ulos.
Ps. Aistit varmaan kiusalliset pakko-ajatukseni ja häpeän niitä itsekkin, en tiedä mikä mulla on! Sairaus. Mutta kerta sä J tiedät, etten tilittänyt sulle ongelmistani ja pakko-ajatuksetkin pyrin salaamaan, olen mielestäsi hyväsydäminen ihminen, miten saatoit lisätä mun tuskaa ja jättää yksin!!!
Jätit minut
22
408
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin olen toi J. En ainakaan tunnista...
Mutta sivusta tuumin...
Luuletko oikeasti, että joku ihminen, joka on ongelmissaan välittäisi toisen ongelmista?
Sinä itse oletit, että joku heikko ihminen ymmärtäisi myös sinun heikkoutesi ja yhdessä voisitte tukea toinen toisianne onneen...
Haihattelua.
Ghoustaaminen luultavasti johtui siitä, että ei voinut sietää itsensä heikkoutta...- Anonyymi
Itsekäs se vaan on. Tunteiden ilmaisussa todennäköisesti vaikeuksia. T. Aloittaja
Psyyken puolen ongelmat ja parisuhde on vaikea yhdistelmä. Varsinkin jos kummallakin on niitä. Puhuitteko asioista avoimesti? Aina on tietenkin niitä tyyppejä, joille seksitön suhde ei käy. Mutta parempi pelata avoimin kortein. Ehkä toinen vaan ajatteli, ettet pidä hänestä muuten kuin kaverina? En tietenkään suosittele ryhtymään seksisuhteeseen vasten omaa tahtoa. Mutta kannattaa kertoa avoimesti olevansa toisesta kiinnostunut, mutta ei vaan kaipaa seksiä juuri nyt tai ehkä jatkossakaan ja katsoa mitä mieltä toinen on.
- Anonyymi
Sillä otti päähän varmasti se, etten kyennyt tapaamaan häntä. Kovasti koitti ehdottaa tapaamista. Itse haluan tällähetkellä vaan netissä ja whatsapissa viestitellä. T: Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä otti päähän varmasti se, etten kyennyt tapaamaan häntä. Kovasti koitti ehdottaa tapaamista. Itse haluan tällähetkellä vaan netissä ja whatsapissa viestitellä. T: Aloittaja
Öö siis. Ette edes tavanneet kertaakaan? Nyt nuo ghostaus jutut ovat entistä omituisempia.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö siis. Ette edes tavanneet kertaakaan? Nyt nuo ghostaus jutut ovat entistä omituisempia.
- SheenaEi tavattu, mutta puhuttiin syvällisesti elämistämme kummatkin ja jos oot jonkun kanssa puhunut syvällisesti, niin onhan se kylmää kun ghostataan.
- Anonyymi
Voimia sinulle aloittaja. Samaistun.
Itse lähdin kun en jaksanut enää valheita. Vaikutti ettei hän ymmärtänyt epärehellisyyttään. Oli ihmeissään kun otin asian puheeksi. Ei ollut tehnyt mitään väärää omasta mielestään. En syytellyt, kysyin vaan miksi. Ei tullut vastausta. Syyttelyä vaan. Pidin parhaana lähteä, en hallitse diagnooseja, enkä ole asiantuntija sillä alalla. Pidän ihme kyllä, minäkin itseäni hylättynä, kun en saanut vastauksia.
On paha olla, tässä nujerran rakkautta. Toivon että hän soittaisi ja selvittäisi asiat. Tiedän ettei niin tapahdu. Uskon selviytyväni, ja uskon edelleen rakkauteen, uuteen kohteeseen. Toivon todella sinulle samaa. Olkaamme kiitollisia että meillä on tunteet, useimmilla on, ihan jokaisella ei ole.- Anonyymi
Eniten mua harmittaa tässä, kun luulin sen ihmisen oikeasti tykkäävän minusta paljon ja että meillä oli mukavaa keskustella yhdessä. Ei kai hän muuten ois sanonut että saan perhoset lentelemään hänen vatsassaan, olen tärkeä jne. Luulin että vahvasti välittyis tunne siitä rakkaudesta jota lähetän etänä ja ettei hän ois halunnut päästää musta irti ja näkisi mielenterveysongelmieni läpi ja katsoisi niitä läpi sormien. Minkä mä sille voin ettei toiselle pelkkä viestittelykaveruus riitä, ei oltu siis koskaan tavattu, toivoin että hän ois ollut valmis joustamaan toiveistaan ja halunnut olla mun kanssa tekemisissä.
- Anonyymi
Jos se tyyppi on noin kamala ja inhottava, niin sehän on vaan hyvä että pääsit siitä eroon. Ei kukaan muutu toisenlaiseksi kuin mitä on.
Ihastuit omiin haavekuviisi.
Ehkä on vähän creepyä tarrautua kirjekaveriin noin kovasti. Mutta jotkuthan antavat aikki rahansakin tuntemattomille.
xLiner- Anonyymi
No en oo kuitenkaan mikään vainooja, en oo pommittanut häntä viesteillä tai soitoilla tai pyrkinyt pääsemään kotioven taakse. Vaan kiltisti odotin vuoden verran jos miehestä jotain kuuluisi.
Eli olen antanut hänelle realistisesti tilan kyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en oo kuitenkaan mikään vainooja, en oo pommittanut häntä viesteillä tai soitoilla tai pyrkinyt pääsemään kotioven taakse. Vaan kiltisti odotin vuoden verran jos miehestä jotain kuuluisi.
Eli olen antanut hänelle realistisesti tilan kyllä."kiltisti odotin vuoden verran jos miehestä jotain kuuluisi."
Miksi odotit noin kauan?
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kiltisti odotin vuoden verran jos miehestä jotain kuuluisi."
Miksi odotit noin kauan?
- SheenaKoska välitän ihmisestä paljon, kun joku on sulle aidosti tärkeä et halua luovuttaa hänen suhteensa helpolla. 8/10 ihmisten suhteen luovutan helpolla jos huomaan heidät selvästi itselleni ei sopiviksi, mutta 2/10 on jotakin ainutlaatuista ja et halua luovuttaa niin helpolla.
Voin vain kuvitella tuskallisen olotilasi. Voimia sinulle.
- Anonyymi
Vaikka hänellä on tunteiden ilmaisussa vaikeuksia, niin ei luulisi olevan liian vaikeaa laittaa viestiä joka sisältää muutaman sanan. "Hei! kuule minusta nyt tuntuu että tämä meidän juttu ei toimi, ollaan liian erilaisia... parempi jos lähdetään eri suuntiin. Hyvää jatkoa sinulle!"
Tai "Sulla taitaa nyt olla sen verran rankka jakso menossa mielenterveydellisesti, että parempi että otetaan nyt tilaa tälle meidän jutulle ja katsotaan asiaa sit uudestaan kun voit paremmin." Anonyymi kirjoitti:
Vaikka hänellä on tunteiden ilmaisussa vaikeuksia, niin ei luulisi olevan liian vaikeaa laittaa viestiä joka sisältää muutaman sanan. "Hei! kuule minusta nyt tuntuu että tämä meidän juttu ei toimi, ollaan liian erilaisia... parempi jos lähdetään eri suuntiin. Hyvää jatkoa sinulle!"
Tai "Sulla taitaa nyt olla sen verran rankka jakso menossa mielenterveydellisesti, että parempi että otetaan nyt tilaa tälle meidän jutulle ja katsotaan asiaa sit uudestaan kun voit paremmin."Olen samaa mieltä ja kokenut joskus elämässäni ghostaamisen. Tuo ghostaaminen on mielestäni keskenkasvuisen ihmisen tapa käsitellä asioita.
Arvet se kuitenkin jättää hänelle, joka ghostataan ja ottaa oman aikansa työstää läpi.
Joillakin ihmisillä ei ole tarpeeksi empatiakykyä hoitaa asioita aikuisella tavalla ja asiallisesti.
He (ghostaajat) kun rynnistävät elämässään eteenpäin kuin norsut posliinikaupassa, välittämättä oman toimintatapansa seurauksista.- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Olen samaa mieltä ja kokenut joskus elämässäni ghostaamisen. Tuo ghostaaminen on mielestäni keskenkasvuisen ihmisen tapa käsitellä asioita.
Arvet se kuitenkin jättää hänelle, joka ghostataan ja ottaa oman aikansa työstää läpi.
Joillakin ihmisillä ei ole tarpeeksi empatiakykyä hoitaa asioita aikuisella tavalla ja asiallisesti.
He (ghostaajat) kun rynnistävät elämässään eteenpäin kuin norsut posliinikaupassa, välittämättä oman toimintatapansa seurauksista.Oletko ollut koskaan treffipalstalla? Siellä voi hyvinkin olla 30 rautaa tulessa samaan aikaan. Kaikille pitäisi sitten aina selitellä, miksi ei kiinnosta. Ghostaaminen on armollista ja nykyaikaa. Haluatko oikeasti kuulla, miksi et kelpaa? Se vasta traumaattista onkin. Ei keskenkasvuista.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ollut koskaan treffipalstalla? Siellä voi hyvinkin olla 30 rautaa tulessa samaan aikaan. Kaikille pitäisi sitten aina selitellä, miksi ei kiinnosta. Ghostaaminen on armollista ja nykyaikaa. Haluatko oikeasti kuulla, miksi et kelpaa? Se vasta traumaattista onkin. Ei keskenkasvuista.
Niin. Juuri tuosta syystä en ole treffipalstoilla, koska mulle ei sovi tuollainen suuren joukon kanssa kirjoitteleminen samaan aikaan.
Jos olen romanttisessa mielessä jostain kiinnostunut, niin keskityn yhteen ihmiseen kerrallaan.
Vasta siinä vaiheessa, jos / kun totean, että meillä ei olisi tarpeeksi yhteistä, niin lopettaisin homman asiallisesti ja aloittaisin seuraavan kanssa kirjoittamisen. En siis sovi nykyaikaan.- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Niin. Juuri tuosta syystä en ole treffipalstoilla, koska mulle ei sovi tuollainen suuren joukon kanssa kirjoitteleminen samaan aikaan.
Jos olen romanttisessa mielessä jostain kiinnostunut, niin keskityn yhteen ihmiseen kerrallaan.
Vasta siinä vaiheessa, jos / kun totean, että meillä ei olisi tarpeeksi yhteistä, niin lopettaisin homman asiallisesti ja aloittaisin seuraavan kanssa kirjoittamisen. En siis sovi nykyaikaan.En sanoisi ghostaamista ikinä armolliseksi jos tiedät toisesta ihmisestä paljon, tiedät että hän on rikki todella monesta asiasta, olette jutelleet paljon syvällisiä ja todennäköisesti kumpikin tuntee sen syvän yhteyden. Yhteyden kahden ihmisen välillä jota on vaikea selittää, se on kuin näkymätön puhelin lanka, sinun ja hänen välillä. Varmaan suurin osa meistä on kokenut joskus tälläisen voimakkaan yhteyden jonkun ihmisen kanssa.
Useimmilla se johtaa parisuhteeseen, avioliittoon ja perhe-elämän perustamiseen tai ainakin syvään ystävyyteen joka voi kestää koko eliniän. Tämmöisiä ainutlaatuisia yhteyksiä ja kun on kemiaa jonkun kanssa, sitä kannattaa vaalia, kasvattaa kuin kukkaa ettei se pääse kuihtumaan.. Sit toki jos on vaan muutama sana vaihdettu, on ok lopettaa kuin seinään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sanoisi ghostaamista ikinä armolliseksi jos tiedät toisesta ihmisestä paljon, tiedät että hän on rikki todella monesta asiasta, olette jutelleet paljon syvällisiä ja todennäköisesti kumpikin tuntee sen syvän yhteyden. Yhteyden kahden ihmisen välillä jota on vaikea selittää, se on kuin näkymätön puhelin lanka, sinun ja hänen välillä. Varmaan suurin osa meistä on kokenut joskus tälläisen voimakkaan yhteyden jonkun ihmisen kanssa.
Useimmilla se johtaa parisuhteeseen, avioliittoon ja perhe-elämän perustamiseen tai ainakin syvään ystävyyteen joka voi kestää koko eliniän. Tämmöisiä ainutlaatuisia yhteyksiä ja kun on kemiaa jonkun kanssa, sitä kannattaa vaalia, kasvattaa kuin kukkaa ettei se pääse kuihtumaan.. Sit toki jos on vaan muutama sana vaihdettu, on ok lopettaa kuin seinään.Lisään vielä että välillä on ihan hyvä rehellisesti kuulla miksei kelpaa toiselle, jos se liittyy vaikka käytökseen. Mutta ei kenellekkään pidä tietenkään mennä töksäyttämään että hyi kun oot ruma! tai muuta vastaavaa haukkumista. Itse hoidan nuo tilanteet vaan sanomalla että koen ettei olla sopivia toisillemme. Jätän henkilölle avoimeksi sen että miksei olla, hän voi sitten itse päätellä että onko kyseessä ulkonäkö vai persoonallisuudet. Joskus oon suoraan tehnyt myös selväksi sen jos ei ulkonäöllisesti kiinnosta, sanonut että "et oo ihan mun tyyppiä."
Eli asiat voi hoitaa myös suoraan ja asiallisesti, ei oo pakko haukkua. Ghostaan ainoastaan ihmiset ketkä jää häiriköimään ja ei ymmärrä vaikka kiellän ottamasta yhteyttä!
- Anonyymi
Jotenkin kirjoituksestasi huokuu uhriutunut olosi. Ettet vain yrittänyt liikaa ja sitten petyit pahasti.
- Sheena- Anonyymi
Suru alkaa helposti kuulostamaan uhriutumiselta ja minulla on oikeus olla surullinen ja tuntea näin. Arvostin ja arvostan sitä ihmistä todella paljon, minulla on ollut todella paljon rikkoutuneita ihmissuhteita elämässäni. En olisi missään nimessä halunnut että tästä tulee yksi lisää. Toiset ihmiset solmii helpommin tunnesiteitä kuin toiset, ehket ole itse niin emotionaalinen joten et voi ymmärtää. Mulla on muutamia juttukavereita netissä ollut toiselta puolelta maapalloa ja muutama heistä on sanonut 2 vuoden syvällisten juttelujen jälkeen itsestämme, elämistämme ja kuulumisistamme että "emme ole enää pelkkiä kirjekavereita, vaan me ollaan ystäviä." joten kyllä myös aitoja, syvällisiä ja merkityksellisiä ystävyyksiä voi syntyä pelkän netin välityksellä. Vaikka ymmärränkin että kunnon ihmissuhteet solmitaan aina oikeassa elämässä.
- Anonyymi
jos niin vappuna naapimoituu itse: avaruuspuku ja platina-peruukkki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952293Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861- 47854
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186850- 34821
- 36776
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119775Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772