Jos voisit ihan vappaasti päättää, kumpi olet, sössöttäjä vai ärrävikanen niin kumpi miaalummin olisit ja miksi? Perustele pikkasen paremmin kuin yhdellä lauseella!!!!
Kumpi olisit, jos voisit?
24
278
Vastaukset
- Anonyymi
Sössöttäjä. Kumpi sä olisit mielummin migreenikko vai fibromyalgikko? Verenpainetautinen vai sokeritautinen?
Kaikkea ei voi kuule itse valita. Eikä se perusteluja kaipaa.
Jasu- Anonyymi
Eikö s suhahda sössöttäjillä? Äänitin vähän ääntäni, minulla tuo s on vähän sellainen mikä suhisee toisinaan. Meinasi vähän naurattaa. 😅
https://voca.ro/1gAVAMIJSu5n
Jasu
- Anonyymi
Jiin ärrävika on jotenkin tosi söpöä
- Anonyymi
Ärrävikainen. Perusteluita on kaksi: 1. Minulla on tuosta lapsuudestani kokemusta 2. Ärrävikaisen on helpompi tulla ymmärretyksi, vaikka ärrävika olisi pahakin.
- Anonyymi
Voi gubbe gubbe😅
Kai ärrävikainen.. jos valita saisi. Itsellänin on ässävika, en osaa kunnolla lausua ässän ja ärrän yhdistelmiä.. kuten torstai tai kirsikka. Myös deen ja ärrän yhdistelmät ovat vaikeita minulle.
Ärrävika on söpömpi kuin sössöttäminen. Se voi kuulostaa jopa seksikkäältä kun kivasti ärrävika sorahtaa.Minun puhe on jokseenkin epäselvää. Lisäksi kielijänteeni on katkennut, mikä aiheuttanut lievää ärrävikaa. Pitää oikein keskittyä että kieli pärisee. Nuorempana myös änkytin, mutta se on jäänyt iän myötä pois. Siihen kun vielä lisätään luontaisesti käheä ääni, niin joudun aina keskittymään, että artikuloin selvästi.
- Anonyymi
Aika jännä sillä osalla ärrävika nimenomaan johtuu liian kireästä kielijänteestä ja se korjataan katkaisemalla kielijänne.
Anonyymi kirjoitti:
Aika jännä sillä osalla ärrävika nimenomaan johtuu liian kireästä kielijänteestä ja se korjataan katkaisemalla kielijänne.
Niin olen kuullut. Mutta en tiedä, kun se on katkennut useamman kerran, niin aiheuttanut arpeutumista, minkä arvelen olevan syynä ettei oikein pärise.
- Anonyymi
tulre hpöperäö olo vähäksi aik<a<a niin josz jotain niin diatzepamia ja korkeaa alkoholia keskenään, ei niin vaarallista ellei ole mitään mirelisairautta sinänsä, vähäksi aikaa niin juuri voi tulla höperö olo
- Anonyymi
Ärrävika ja opettelisin ranskankielen ja muuttaisìn Pariisiin.
Vilma- Anonyymi
Jaa että vaikeimman kautta 😅
- Sheena - Anonyymi
Miks ihmeessä sää muuttaisit Ranskaan kun nykyisellä kielitaidollasi pärjäisit jo vallan mainiosti Punkalaitumellakin? Muuta Punkalaitumelle niin mää voin näyttää sulle paikkoja ja nähtävyyksiä. Jos kuljet julkisilla ja lähdet vielä tänään niin oot viikon päästä perillä. Omalla autolla pääset nopeammin
- Anonyymi
Ärrävikainen, sopii luonteeseen paremmin. Opettelisin kuitenkin viasta pian eroon.
- Sheena R-vika ja S-vika on joillakin ihan söpö ja persoonallinen ominaisuus. Niitäkin on erilaisia.
Ihan sama kumpi mulla olis. Riippuu millä ”voimakkuudella”.
Sanon nyt kuitenkin että ottaisin R-vian mielummin, jos pakko valita.- Anonyymi
Ehdottomasti olisin sössöttäjä 🤗 Puuromainen sössötys hiljentäisi seurueen kuin seurueen. Ärrävikainen saa aina myötäeläviä katseita, mutta sössöttäjän puheesta ei saa mitään tolkkua ja vaikka kuinka usein pyydettäisiin toistamaan, sössöttävä selittäminen ei toisi minkäänlaista lisävalaistusta asiaan 🤗
- Anonyymi
Nimenomaan, ja mitä kiivaampi sössöttäjä on sitä herttaisempi hän on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan, ja mitä kiivaampi sössöttäjä on sitä herttaisempi hän on.
Kaikista hellyttävin kyllä 🎀
- Anonyymi
Olen itse ärrävikainen, eli mielummin ärrävikainen. Ärrävian voi mahdollisesti korjata, sössötystä ei.
Sössöttäjä sopisi paremmin imagoon. Muutenkin oon niin hiljainen tapaus, niin eipähän olisi sössötyksestäni haittaa muille kanssa keskustelijoille🤔 Ärrä vika on kyllä aika söde.
Pojat on poikii…
https://youtu.be/D6qXLO3mydg?si=zcG2-Qh_OalI0_-1- Anonyymi
R-vika olisi siedettävämpi. Joidenkin ärrävikaan on niin tottunut ettei se kuulosta yhtään huonolta, on osa heidän persoonaansa. Siitä puheesta kuitenkin saa selvän.
Sössöttämisen edessä tuntee itsensä kiusaantuneeksi. Kun ei saa selvää ja pitää kolmannen kerran kysyä MItä.- Anonyymi
Ei välttämättä. On sellaisia pienesti sössöttäviä, joiden s-kirjain vain tekee shen shellaisen pehmeämmän s-soinnin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä. On sellaisia pienesti sössöttäviä, joiden s-kirjain vain tekee shen shellaisen pehmeämmän s-soinnin.
Juu juuri sellainen sössöttäjä! 😆👍
Jasu
- Anonyymi
Mikä kysymys tämä on? 🤭
Miksi on tunne, kuin aloittaja haluaisi tunkea kylmät sormensa jonkun paidan ja tunnustella lämpimää ihoa?
Hallitsemattomiin tilanteisiin ajautumista kannattaisi välttää! ☝️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718