Kumpi olisit, jos voisit?

Anonyymi-ap

Jos voisit ihan vappaasti päättää, kumpi olet, sössöttäjä vai ärrävikanen niin kumpi miaalummin olisit ja miksi? Perustele pikkasen paremmin kuin yhdellä lauseella!!!!

24

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sössöttäjä. Kumpi sä olisit mielummin migreenikko vai fibromyalgikko? Verenpainetautinen vai sokeritautinen?

Kaikkea ei voi kuule itse valita. Eikä se perusteluja kaipaa.

Jasu

• Anonyymi

Eikö s suhahda sössöttäjillä? Äänitin vähän ääntäni, minulla tuo s on vähän sellainen mikä suhisee toisinaan. Meinasi vähän naurattaa. 😅

https://voca.ro/1gAVAMIJSu5n

Jasu

• Anonyymi

Jiin ärrävika on jotenkin tosi söpöä

• Anonyymi

Ärrävikainen. Perusteluita on kaksi: 1. Minulla on tuosta lapsuudestani kokemusta 2. Ärrävikaisen on helpompi tulla ymmärretyksi, vaikka ärrävika olisi pahakin.

• Anonyymi

Voi gubbe gubbe😅

• Kai ärrävikainen.. jos valita saisi. Itsellänin on ässävika, en osaa kunnolla lausua ässän ja ärrän yhdistelmiä.. kuten torstai tai kirsikka. Myös deen ja ärrän yhdistelmät ovat vaikeita minulle.

Ärrävika on söpömpi kuin sössöttäminen. Se voi kuulostaa jopa seksikkäältä kun kivasti ärrävika sorahtaa.

• Minun puhe on jokseenkin epäselvää. Lisäksi kielijänteeni on katkennut, mikä aiheuttanut lievää ärrävikaa. Pitää oikein keskittyä että kieli pärisee. Nuorempana myös änkytin, mutta se on jäänyt iän myötä pois. Siihen kun vielä lisätään luontaisesti käheä ääni, niin joudun aina keskittymään, että artikuloin selvästi.

• Anonyymi

Aika jännä sillä osalla ärrävika nimenomaan johtuu liian kireästä kielijänteestä ja se korjataan katkaisemalla kielijänne.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika jännä sillä osalla ärrävika nimenomaan johtuu liian kireästä kielijänteestä ja se korjataan katkaisemalla kielijänne.

Niin olen kuullut. Mutta en tiedä, kun se on katkennut useamman kerran, niin aiheuttanut arpeutumista, minkä arvelen olevan syynä ettei oikein pärise.

• Anonyymi

tulre hpöperäö olo vähäksi aik<a<a niin josz jotain niin diatzepamia ja korkeaa alkoholia keskenään, ei niin vaarallista ellei ole mitään mirelisairautta sinänsä, vähäksi aikaa niin juuri voi tulla höperö olo

• Anonyymi

Ärrävika ja opettelisin ranskankielen ja muuttaisìn Pariisiin.
      Vilma

• Anonyymi

Jaa että vaikeimman kautta 😅

- Sheena

• Anonyymi

Miks ihmeessä sää muuttaisit Ranskaan kun nykyisellä kielitaidollasi pärjäisit jo vallan mainiosti Punkalaitumellakin? Muuta Punkalaitumelle niin mää voin näyttää sulle paikkoja ja nähtävyyksiä. Jos kuljet julkisilla ja lähdet vielä tänään niin oot viikon päästä perillä. Omalla autolla pääset nopeammin

• Anonyymi

Ärrävikainen, sopii luonteeseen paremmin. Opettelisin kuitenkin viasta pian eroon.

- Sheena

• R-vika ja S-vika on joillakin ihan söpö ja persoonallinen ominaisuus. Niitäkin on erilaisia.
      Ihan sama kumpi mulla olis. Riippuu millä ”voimakkuudella”.
      Sanon nyt kuitenkin että ottaisin R-vian mielummin, jos pakko valita.

• Anonyymi

Ehdottomasti olisin sössöttäjä 🤗 Puuromainen sössötys hiljentäisi seurueen kuin seurueen. Ärrävikainen saa aina myötäeläviä katseita, mutta sössöttäjän puheesta ei saa mitään tolkkua ja vaikka kuinka usein pyydettäisiin toistamaan, sössöttävä selittäminen ei toisi minkäänlaista lisävalaistusta asiaan 🤗

• Anonyymi

Nimenomaan, ja mitä kiivaampi sössöttäjä on sitä herttaisempi hän on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan, ja mitä kiivaampi sössöttäjä on sitä herttaisempi hän on.

Kaikista hellyttävin kyllä 🎀

• Anonyymi

Olen itse ärrävikainen, eli mielummin ärrävikainen. Ärrävian voi mahdollisesti korjata, sössötystä ei.

• Sössöttäjä sopisi paremmin imagoon. Muutenkin oon niin hiljainen tapaus, niin eipähän olisi sössötyksestäni haittaa muille kanssa keskustelijoille🤔 Ärrä vika on kyllä aika söde.

Pojat on poikii…

https://youtu.be/D6qXLO3mydg?si=zcG2-Qh_OalI0_-1

• Anonyymi

R-vika olisi siedettävämpi. Joidenkin ärrävikaan on niin tottunut ettei se kuulosta yhtään huonolta, on osa heidän persoonaansa. Siitä puheesta kuitenkin saa selvän.
      Sössöttämisen edessä tuntee itsensä kiusaantuneeksi. Kun ei saa selvää ja pitää kolmannen kerran kysyä MItä.

• Anonyymi

Ei välttämättä. On sellaisia pienesti sössöttäviä, joiden s-kirjain vain tekee shen shellaisen pehmeämmän s-soinnin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei välttämättä. On sellaisia pienesti sössöttäviä, joiden s-kirjain vain tekee shen shellaisen pehmeämmän s-soinnin.

Juu juuri sellainen sössöttäjä! 😆👍

Jasu

• Anonyymi

Mikä kysymys tämä on? 🤭

Miksi on tunne, kuin aloittaja haluaisi tunkea kylmät sormensa jonkun paidan ja tunnustella lämpimää ihoa?

Hallitsemattomiin tilanteisiin ajautumista kannattaisi välttää! ☝️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe