Palstalaisesta palstalainen hullaantuu?
Millaisesta
19
377
Vastaukset
- Anonyymi
Team Turinan edustajasta.
- Anonyymi
Toivon että kaikki hullaantuu. Toivon että hän saa itselleen samanlaisen ihmisen kuin hän itse on. 100 kertaisena.
- Anonyymi
Kysymys itsessään jo vihjaa ilmeisesti siihen, että kaikki palstalle kirjoittavat ovat enemmän tai vähemmän hulluja?
Mutta itsehän pidän kaikista sopivasti hulluista kirjoittajista. Tosikoista ja riitapukareista en juurikaan kiinnostu.
>simiti<- Anonyymi
7:59
Tarrapapiljotit tärisivät naurusta, kun luin ekan virkkeen.
Täpselt noin.
Vilma
- Anonyymi
Peruna palsta olis kiva mutta käy myös pieni porkkana tai herne palstakin mut en halua mansikka tilaa vaik mansikatkin hyvää on
- Anonyymi
😂
- Anonyymi
Onko laittaa fotoa? 😜😝
Välillä tää on kuin puuhanurkkaus jossain hullujenhuoneella.
Uskon kuitenkin, että tekstien takaa löytyy älyllistä elämää.
Minäkin täällä hillitysti leikin.Juu..palapelejä suljetulla osastolla. Siötä tämä joskus tuntuu.
Onneksemme täältä pääsee pois kun vaan malttaa sulkea tietsikan tai kännyn.
- Anonyymi
Jasun tapa pinota palikoita viehättää
- Anonyymi
sama
Huumorintajuinen, luova, omaperäinen, ajattelija, Joko yksikseen, tai kaikkea kerralla.
- Anonyymi
Onko Daniel sellainen?
- Anonyymi
NIIN ÄLLÖS OLE TYHMÄ KUIN JOKU YLIVÄÄPELI, PIRTÄISI OSATA ITSE VAATETRUSRAKIN SÄÄTÄÄ JOS RULEE RTODELLA KUUMAA TAI KYLMÄÄ, ITSW PIRÄISI OSAQRA
Empatiakykyisestä, keskustelutaitoisesta tsemppajasta.
- Anonyymi
Palstalainen on siinä määrin kokenut koluaja, ettei se enää mitään hullaannu.
- Anonyymi
niin yyyytyöjen puolella kodks hslusidin ehdä jonkin hsudksn pelinkin eikä olepitkiä hiuksia joissa piilewksii lureira ja räifä miljoonirtrainö
viiksissäkin cvoi piiloutua monia lureitra ja räirträ pwsii oikwin. - Anonyymi
niin vähän militaeisrininen ryyli cvoi olla idswlläni wi koxin piekiä hiuki JOIHIN QIKÄ XIIKAIÄ JOIHIN XOI PIILOUEU wuhNI luwqiwe J wäiwä sitten...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718