Oon 16 vuotias täytän tänä vuonna 17. Kyselin kesätyöpaikkaa yhdestä ravintolasta ja vastasivat että tarjoilijan paikka olisi vielä vapaana. He laittoivat sieltä että tule käymään ravintolalla niin keskustellaan työstä. Eivät siis tiedä ikääni tai oikeastaan mitään muutakaan minusta, koska en siis kunnollista työhakemusta tehnyt vaan laitoin ainoastaan sähköpostilla heille kyselyä että onko kesätyöpaikkoja vielä vapaana. Voiko siis alaikäinen tehdä tarjoilija töitä?
Voiko alaikäinen tehdä tarjoilija töitä?
Anonyymi-ap
3
205
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, jos on alkoholitarjoilua. Mutta kahvia voi ja ruokaa yms.
- Anonyymi
Kyllä voi. 16 vuotta täyttänyt voi työskennellä työssä,johon kuuluu alkoholin myyntiä. Esimerkiksi kaupan kassa ja ravintolan tarjoilija. Alle 18 - vuotiaalla pitää olla kokoajan työpaikalla täysi-ikäinen henkilö valvomassa työtä,jos on alkoholimyyntiä.
- Anonyymi
Kun täyttää 18, voikin tienata jo huomattavasti paremmin vaikkapa Onlyfansissa. Koulunkäynti ja opiskelu on siis turhaa, jos haluaa rahoiksi lyödä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1565570
- 1135367
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465012Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302953Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252497- 512327
- 432154
- 231838
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141574Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101536