Olikos se nykyisen Fasupalan alkuperäinen ensimmäinen nimi Tattispala?
Fasupalan ensimmäinen ristimänimi?
3
229
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollut, vaan Fasupala:
Suositun vohvelikeksin nimeä on vaihdettu useasti. Kun tuote tuli markkinoille vuonna 1997, nimi oli Fasupala. Mutta kun omistaja vaihtui, vaihtui nimikin – ja Fasupala muuttui Fanipalaksi. Takaisin Fasupalaksi keksien nimi vaihdettiin, kun Fazer osti tuotemerkin takaisin itselleen vuonna 2016.- Anonyymi
Hämärä muistikuva että Tattis-nimisiä vastaavanlaisia suklaapäällysteisiä vohvelipaloja oli joskus 1970-80-luvuilla.
Saattoivat olla eri valmistajankin tuotteita.
- Anonyymi
Muistan miten exä halusi aina fasupalapussin kaupasta. Sitten heti alkoi napsia niitä. Kohta toi mulle lähes tyhjän pussin "ota nää. en voi syödä kaikkia".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754356Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112313- 1681497
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431446- 1211291
- 1151227
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721139Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81106- 611038
- 35946