Minä sanoin eilen, että: Kyllä se LÄSKI joutaa tuon asian hoitaa!
Läski oli kuulemma nukkumassa joten häntä EI SAANUT HERÄTTÄÄ.
Minulle sanottiin, kun minä menin keittiöön ja juttelin miehen kanssa. Isäni sanoi hänelle, että minä olen hänen tyttärensä.
Minä en saanut puhua, koska minä olisin sekoittanut koko asian joten minä POISTUIN PAIKALTA ELI EN JÄÄNYT EDES KUUNTELEMAAN.
MINUN PITI OLLA SIHTEERINÄ, KUN HE OLIVAT TEHNEET ALUSTAVAT KAUPAT.
MINÄ KÄVIN HOITAMASSA SÄHKÖISEN ALLEKIRJOITUKSEN JA VANHEMMAT ALLEKIRJOITTIVAT SOPIMUKSEN MINUN LÄSNÄ OLLESSA.
MINÄ OLEN KUULEMMA EILEN TUHLANNUT ISÄNI RAHOJA.
LÄSKI ALKO LASKEMAAN JA MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: KYLLÄ SE HALVEMMAKSI TULEE, KUN TEKEE KAIKKI TYÖT ITSE JA PYYTÄÄ VAIN KYTKEMÄÄN JOHDOT SEKÄ LAITTEET PAIKOILLEEN.
SANON VIELÄ, ETTÄ: VITUN LÄSKI NYT KYLLÄ ALAT SAATANA TÖIHIN NIIN ASENTAJAT PÄÄSEE SUORAAN TÖIHIN JA SINÄHÄN MEISTÄ OLET TUON ALAN KOULUTUKSEN KÄYNYT JA MINÄ OLEN VAIN PANOSTAJA.
SANOIN LOPUKSI, ETTÄ: 5 VUODEN TAKUULLAHAN EI OLE MITÄÄN ARVOA!
AJELEE OULUSTA ASTI MEILLE RÄYSTÄIDEN ONGELMIEN VUOKSI, KOSKA MINÄ SANOIN HÄNELLE JOKA OLI KAUPPOJA TEKEMÄSSÄ, ETTÄ: MINÄ OLEN KOULUTUKSELTA VANHEMPI PANOSTAJA!
KYLLÄ MINÄ SAAN SANOA KOTONA MITÄ HALUAN. KYSEESSÄ ON SENTÄÄN OSTAJAN SEKÄ MYYJÄN ETU JOS MINÄ REHELLISESTI ILMOITAN, ETTÄ: MINÄ OLEN KOULUTUKSELTA VANHEMPI PANOSTAJA.
EI KAI MINUN TARVI ERIKSEEN MAINITA, ETTÄ MINÄ OLEN SUOMI 100 VUOTTA KUNNIA VUONNA KÄYNYT KOULUTUKSEN JA OLIN HELSINGISSÄ OLYMPIA STADIONILLA TYÖSSÄ OPPIJAKSOLLA.
EILINEN MIES OLI LÄHDÖSSÄ RINTAMALLE JOTEN EN VIITSINYT EDES SANOA, ETTÄ: SINÄ OLET SODASSA, KOSKA SINÄ TULIT OVESTA JA FACEBOOKILAISET OVAT ALOITTANEET SODAN.
Nyt kyllä tuli perhe riita.
Anonyymi-ap
0
151
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse814620Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.632062Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1281125
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891