Nimittäin ymmärtäisi, että huipunkin yläpuolella on jotakin vielä huipumpaa. Sitä voisi nimittää vaikka superhuipuksi tai hyperhuipuksi, josta taatusti vihreä ideologi ei ymmärrä yhtään mitään.
Vihreä ideologi osaa ostaa kaupasta riisin paperia, jota hän voi käyttää tulostimessaan idiotisminsa kopiointiin, mutta ei varmasti vihreää ideologia kiinnosta se, että miksi se paperin arkki on paksuudeltaan täsmälleen 0,1 mm.
Minä olin aikanaan omalta pieneltä osaltani valmistamassa niitä koneita, joilla sitä täsmälleen tasalaatuista paperia tehdään, mutta vieläkään minä en tiedä, mikä mahdollistaa sen, että sen paksuus on aina täsmälleen sama.
Minun hommani oli tehdä muotteja maailman suurimpaan sylinterivaluun, joka oli paperikoneen tela. Miten ihmeessä se suunnattoman suuri kone pystytään tekemään niin, että se tuottaa täsmälleen saman paksuista tuotetta koko ajan.
Tämän miettiminen asettaa vihreiden ideologian oikeisiin raameihin. Se vihreys on mennyt valheen ja kohtuuttomuuden tielle, vaikka se periaatteessa oli aikanaan hyvä aate. Olihan maailman saastuttamista aivan oikeasti tarve ehkäistä.
Minä pystyin tekemään CNC sorvilla tuotteita 0,01 mm toleranssilla, mutta nollatoleranssi, jolla massiivinen paperikone tekee, on minulle utopiaa.
Minä pystyin säätämään sorvia 0,001 mm tarkkuudella, mutta sittenkin nollatoleranssi on minulle utopiaa. Mittalaitteen tarkkuus, jonka valmistaja takasi, oli 0,01 mm, mutta paljon tarkemmin sillä oli pakko pystyä mittaamaan.
On siis tullut tehtyä äärimmäisen tarkkaa työtä, josta täällä räkyttävät trollit eivät ymmärrä yhtään mitään, ja siitä huolimatta on niitä osaajia, joita minä katson ylöspäin.
No ainahan tyhjänpaskat on olleet innokkaimpia solvaamaan. Huiput sen sijaan kunnioittavat huippuja. Tyhjänpaskat taas kadehtivat ja moralisoivat huippuja.
Mitä on asiaansa uskova ihminen. Useimmiten tietämätön tollo. Ei siis ihmisen uskomisella ole arvoa. Kaikki arvo on totuudenmukaisella tiedolla, vaikka uskovat uskovat, että heidän uskonsa on arvokas.
Firmat ovat kiivaasti kehittäneet muovia korvaavia tuotteita, jotka voitaisiin valmistaa puusta. Sitten uskovat sanovat, että puun käyttöä pitääkin vähentää. Hakkuita pitää supistaa.
Mihin tuollainen kanta perustuu. Se perustuu uskomiseen, että niin on tarpeen tehdä. Se perustuu uskomiseen, että hiiltä pitää säilöä pysyvästi biomassaan. Onko sitten tuollaiselle uskomiselle olemassa tieteellinen perusta.
Tieteellinen perusta puuttuu todellisuudessa täysin tuollaiselta uskomiselta. On vaan syntynyt sellainen kultti, joka julistaa, että uskominen onkin tiedettä. Ei uskominen ole tiedettä. Tutkimustulos ja sen oikein ymmärtäminen on tiedettä.
Tieteeseen kuuluu olennaisesti se, että tutkimustulos täytyy MYÖSKIN YMMÄRTÄÄ OIKEIN JA TOTUUDENMUKAISESTI. Sitä ei siis saa ymmärtää oman ideologiansa tai poliittisen kantansa mukaisesti.
Jos niin tekee, niin se ei enään olekaan tiedettä. Se onkin harhaanjohtavaa politiikkaa. Todellisuudessa ei ole yhtään mitään tarvetta sitoa hiiltä pysyvästi biomassaan. Se että olisi tarve, on pelkästään uskonasia.
Hiilen kuuluu kiertää. Hiili on elämän eliksiiri, josta kaikki elämä on riippuvainen. Jos hiili loppuu ilmasta, loppuu elämäkin, ja hiili voi olla ilmassa ainoastaan sitoutuneena happeen. Pelkkänä hiilenä hiili ei voi olla ilmassa.
Vaikka maassa olisi massiivinen määrä hiiltä, niin ei se elämää hyödyttäisi. Kasvit pystyvät ottamaan hiiltä ainoastaan ilmasta. On kummallista, että tätä ei nykyään ymmärretä, vaikka tämäkin totuus on tiedetty jo kauan.
Ihmisten biologian tuntemus on nykyään järkyttävän huono, kun vanha harhaoppi on saanut ylivallan. Aiheettomasti pelätään ilmassa olevaa hiiltä, joka ylläpitää elämää.
Kun elämän ylläpitäjä on leimattu vaaralliseksi myrkyksi, niin onko sellaisella leimaavalla elämällä mitään arvoa. Mitä vahinkoa siitä muka tulisi, jos valheellisesti leimaava elämä katoaisi maapallolta.
Elämää ylläpitää hiili, typpi ja vesi sekä pieni määrä kivennäisaineita. Jos jotakin noista on liian vähän, niin elämä kärsii.
Ihmiset taas kärsivät täysin aiheettomasti ilmastoahdistuksesta ja epätoivosta, jonka on synnyttänyt valheellinen propaganda. Kannattaisi tutustua biologiaan.
Täytyy näköjään päästä-huipulle, jotta ymmärtäisi.
Anonyymi-ap
2
74
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän lisäksi tiedän Vietnamin sikataloudesta seuraavaa...
- Anonyymi
Siinä taas yksi idiootti, joka uskoo olevansa huipulla, vaikka sai aikaan vain kuusi sanaa ja kolme pistettä, ja taitaa biologiastakin olla ainoastaan se tieto, että on olemassa eläin lajiltaan sika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1122546- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631732- 561727
- 1641651
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581526Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271207