Juomisen harjoittelu

Anonyymi-ap

Vaikka ei lähtisikään jonain viikonloppuna yökerhoon, kannattaa silti juoda kotonakin viinaa. Kotona juominen on hyvää harjoitusta sille että osaa sitten yökerhossakin juoda ja mahdollisuudet naisten tapaamiseen kasvavat.

t. viinamies

23

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alkoholi on myrkkyä. Ei ihme, että dementiat Suomessa lisääntyy.

• Anonyymi

Mutta vain viinaa juomalla on mahdollisuus tavata naisia ja löytää kumppani.
        Raitis mies istuu illat yksin kotona eikä tapaa ketään.

t. viinamies

• Anonyymi

Miten viinaa edes pystyy juomaan, kun maistoin kerran finlandia vodkaa, niin ei meinanut pystyä nielemään, niin pahan makuista oli, että naama irvessä sai kulauksen juotua.
        Samoin wiskit, kerran maistoin wiskiä, niin oli ihan kauhean makuista, ei pysty juomaan.
        Sellainen karvas maku.
        Kannattaa juoda mehuja, ne maistuu paremmalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta vain viinaa juomalla on mahdollisuus tavata naisia ja löytää kumppani.
        Raitis mies istuu illat yksin kotona eikä tapaa ketään.

t. viinamies

No, siinä mielessä olet kyllä oikeassa:) Tunnustan. Yritän vain tässä valistaa.

• Anonyymi

Kyllä. Viinamies on aivan oikeassa. Viina myös desinfioi ja tappaa pöpöjä. Sulattaa rasvaa ja on muutenkin terveellistä.
      Sitäpaitsi veteen on moni kuollut.

>simiti<

• Ei kotona voi juoda, kun ei oo baarikaappia, eikä sellasta 70 luvun kirjahyllyä johon se baarikaappi kuuluu. Ei myöskään oo 70 luvun sohvapöytää, jonka päällä ois tuhkakuppi. Moderni sisustus Ei salli epäterveitä elintapoja. Ja tollasilla vaaleilla pinnoilla näkyy heti tupakan savu ja viskitahrat, ei voi silleen elää enää, niin ku 70 luvun tummilla pinnoilla.

• Anonyymi

Mulla on 70-luvun kirjahylly ja muutkin mööpelit. 🤗
        Kiikustuoli tosin taitaa olla 60-luvulta.

Tokikin eletroniikka ja puhelin ovat viimeisintä mallia. Vieläpä palovaroittimesta... mulla on niitä 4!

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla on 70-luvun kirjahylly ja muutkin mööpelit. 🤗
        Kiikustuoli tosin taitaa olla 60-luvulta.

Tokikin eletroniikka ja puhelin ovat viimeisintä mallia. Vieläpä palovaroittimesta... mulla on niitä 4!

>simiti<

Mä kävin jokin aika sitten olkkarissa jossa kaikki kalusteet tapetteja myöten oli 70 luvulta. Myös stereot levysoittimineen. Ja se pinttynyt tupakan savu täydensi sen tunnelman.

• Anonyymi

Viinamiehet alkavat kummasti harvenemaan viidenkympin jälkeen :"Juovan alkoholistin keskimääräinen elinikä Suomessa on 48 vuotta."
      https://selvaelama.fi/apua-alkoholismiin/

Se on hyvä juttu. Aiheuttavat paljon kärsimystä myös muille ihmisille ja häiriköivät muutenkin elämää.

• Anonyymi

Ei kannata.

• Anonyymi

Pariutuminen on vaikeampaa kuin koskaan ennen ihmiskunnan historiassa. Keinoäly tulee pitämään tästä huolen vastakin. Joten ymmärrän kyllä aloituksen pointin. Mä "harjoittelin" kalsarikännäilyllä just viime viikonloppuna.

Sitä mä vaan en ymmärrä että baarissa ollessani silloin kun saan naisilta huomiota niin he joko tulevat iholle sanomatta sanaakaan (tapahtuu onneksi melko harvoin) tai sitten jos tulevat juttelemaan niin häippäsevät lähes samantien vaikken edes selitä mitään limaisia juttuja.

• Join tässä viikko sitten litran kossua. Nyt ei tee vähään aikaan mieli mitään alkoholia, kun lensi ykä komeasti.

• Anonyymi

Uutta kossua putkeen vaan.

• Anonyymi

Sillä se poistuu millä se on tullut toteamus sopii tähänkin asiaan lääkkeeksi.

• Anonyymi

Pitää juoda säännöllisesti, silloinkin kun ei tee mieli.
      Pitää ylläpitää riippuvuutta.

Kaveri piti tauon ja nyt se ei halua juoda ollenkaan!

• Anonyymi

Päihteet on ihania 🥰

• Anonyymi

❤️❤️💋
        Oothan mies?

• Anonyymi

Ilman alkoholia ei naista saa. olen yrittänyt niin monta kertaa. 4 vuotta olin raitiskin ja naiset antoi pakkeja koska en lähtenyt baareihin ja juhliin. Sitten vaan aloin käymään baareissa kun kaverit löysi kumppaneita helposti. Minäkin löysin sitten lopulta kun olin baareissa käynyt 4 kk ajan.

• Anonyymi

2litraa 60%pontikkaa pivittäin, aamuinja illoin.

Tuli mieleen eräs asia kun en ole kyllä ollur poliisien kanssa missään tekemisissä kai 10 buoteen, viimeksi sain kehun wn ollut tehnyt mitään rikosta, rikos syntyi putkassa kun olin, heitin mutterilla joka oli jäänyt taskuun valvontakameran, putkan valvontakameran lasin rikki, siitä tuli maksu.

Joku poliisi sanoi että joo aika lahjakkaasti mutterilla heitetty lasi rikki.... nohg niin..

• Anonyymi

kun niin kaupunkilaisetp oliisit js niinjotsin temppuilus ei ole rikoksis..... poliisit ymmärtäväisiä sinänsä..

• Anonyymi

alkoi joskus väsyttämän kesän seikailuilla, kunmonesti kaverusten tietr eroa jos väsyttää , niin meninnukkumaan Scandic-hotellin tekonuemwelle, mukava pehmeä peti makoilla.. poliidi tulee: viedään meille nukkumaan nomewt ajattelevat jo kuollutr makaa tuolla hotellin edessä...

• Anonyymi

kppj moom allpo v'häähän väsyttämään kesän kaupunkiseikkailureissu, tässäpä mukava nokosten ottamispaikka, vähän kuin hyvä sänky Scandic-hotellin edustan tekonurmi heh...

... niintuostakin tuli mieleen tuo LLindsay Lohanin elokuva, toinen tuleekokeilemaan, nkohan hän hengissä vai lepääämässä... Heorgia Rule e3lokuva

• Anonyymi

tuolloin kai totesinompa pehmeä n urmi tässäpä onkivaottaanokoset,Scandic-hotellin edessä... varmaan ignuswet hätäkeskuskseen joku ruumis makaa tuolla Scandic-hotelin nuemikolla,... tuolloin muistaakseni wei ollut edes purkan ovi kiinikään ollwnkaan poliisi vei vaan putkaan vähän parempaan paikkaan lwpäämään hwrkw3n.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7180
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2567
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      107
      2043
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1548
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1089
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      969
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      78
      880
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      739
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      728
    Aihe