Runkolukko AXA ren II

Anonyymi-ap

Polkupyörässä reiät putkessa väli 8cm miten ihmeessä tietää käykö lukko siihen?

11

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äläpäpä tyydy pelkkiin reikiin. Otapa rautasaha ja sahaa putki poikki ja trollilta siivet.

• Anonyymi

Onko lukossa sama väli? Ellei ole sama väli, ei kyllä sovi yhteen. On vain muutamaa vakioitua mittaa.

EI se ole sen kummempaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hyvä linkki. Tuolta täytyy sitten valita edelleen se kuvista kolmas, joka ainakin minulla ei heti osu silmään.
        Aloittajan kannattaa kiinnittää huomiota leveyden lisäksi korkeuteen, jotta sinne mahtuu rengaskin ja lokasuoja.

"Polkupyörässä reiät putkessa väli 8cm" kirjoitti aloittaja. Nuo voi kyllä olla v- tai cantilever-jarruille tarkoitettuja kierteellisiä reikiä, jotka ovat aivan liian alhaalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä linkki. Tuolta täytyy sitten valita edelleen se kuvista kolmas, joka ainakin minulla ei heti osu silmään.
        Aloittajan kannattaa kiinnittää huomiota leveyden lisäksi korkeuteen, jotta sinne mahtuu rengaskin ja lokasuoja.

"Polkupyörässä reiät putkessa väli 8cm" kirjoitti aloittaja. Nuo voi kyllä olla v- tai cantilever-jarruille tarkoitettuja kierteellisiä reikiä, jotka ovat aivan liian alhaalla.

Hyvä että jollekin kelpaa. Aika monessa asiassa auttaa kun käy valmistajan sivuilla tarkastelemassa tietoja. Tässä tapauksessa olisi myös auttanut jos aloittaja olisi kertonut mistä pyörästä on kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että jollekin kelpaa. Aika monessa asiassa auttaa kun käy valmistajan sivuilla tarkastelemassa tietoja. Tässä tapauksessa olisi myös auttanut jos aloittaja olisi kertonut mistä pyörästä on kyse.

Jupiter Vienna 28" 3v naisten citypyörä. Lukko oli kaupassa kädessä siellä luki standard 60-100 wide 70-105 fat 90-115mm. No kai se joku pv selviää.

• Anonyymi

Mulla vaijerilukko sopi ihan hyvin. Muutama lisäpyöräkin olisi mahtunut.

• Anonyymi

Kyse olikin runkolukosta.

Sulla on jatkuva huono tapa. Jos joku kysyy kumeista, sinä alat puhua vaseliinista.

• Anonyymi

Kryptoniitin ketjulukko käyttöön.

Paljon kätevämpiä kuin muunlaiset lukot.

• Anonyymi

Kätevin ja nopein on runkolukko. Mitä asiassa liikkuu tai vaihtaa paikkaa ja asentoa? Avain.

• Anonyymi

Axan Ren 2 lukon reikien väli 60mm kuvien perusteella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      94
      8421
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      44
      4127
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1926
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1440
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1438
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1169
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1140
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      867
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      842
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      817
    Aihe