Polkupyörässä reiät putkessa väli 8cm miten ihmeessä tietää käykö lukko siihen?
Runkolukko AXA ren II
8
151
Vastaukset
- Anonyymi
Äläpäpä tyydy pelkkiin reikiin. Otapa rautasaha ja sahaa putki poikki ja trollilta siivet.
- Anonyymi
Onko lukossa sama väli? Ellei ole sama väli, ei kyllä sovi yhteen. On vain muutamaa vakioitua mittaa.
EI se ole sen kummempaa. - Anonyymi
Todennäköisesti käy mutta varmasti ei voi tietää etukäteen. Valmistajan sivuilta löytyy mittakuva josta asia ehkä selviää:
https://axabikesecurity.com/product/axa-ren-2/#specifications- Anonyymi
Hyvä linkki. Tuolta täytyy sitten valita edelleen se kuvista kolmas, joka ainakin minulla ei heti osu silmään.
Aloittajan kannattaa kiinnittää huomiota leveyden lisäksi korkeuteen, jotta sinne mahtuu rengaskin ja lokasuoja.
"Polkupyörässä reiät putkessa väli 8cm" kirjoitti aloittaja. Nuo voi kyllä olla v- tai cantilever-jarruille tarkoitettuja kierteellisiä reikiä, jotka ovat aivan liian alhaalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä linkki. Tuolta täytyy sitten valita edelleen se kuvista kolmas, joka ainakin minulla ei heti osu silmään.
Aloittajan kannattaa kiinnittää huomiota leveyden lisäksi korkeuteen, jotta sinne mahtuu rengaskin ja lokasuoja.
"Polkupyörässä reiät putkessa väli 8cm" kirjoitti aloittaja. Nuo voi kyllä olla v- tai cantilever-jarruille tarkoitettuja kierteellisiä reikiä, jotka ovat aivan liian alhaalla.Hyvä että jollekin kelpaa. Aika monessa asiassa auttaa kun käy valmistajan sivuilla tarkastelemassa tietoja. Tässä tapauksessa olisi myös auttanut jos aloittaja olisi kertonut mistä pyörästä on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että jollekin kelpaa. Aika monessa asiassa auttaa kun käy valmistajan sivuilla tarkastelemassa tietoja. Tässä tapauksessa olisi myös auttanut jos aloittaja olisi kertonut mistä pyörästä on kyse.
Jupiter Vienna 28" 3v naisten citypyörä. Lukko oli kaupassa kädessä siellä luki standard 60-100 wide 70-105 fat 90-115mm. No kai se joku pv selviää.
- Anonyymi
Mulla vaijerilukko sopi ihan hyvin. Muutama lisäpyöräkin olisi mahtunut.
- Anonyymi
Kyse olikin runkolukosta.
Sulla on jatkuva huono tapa. Jos joku kysyy kumeista, sinä alat puhua vaseliinista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1123360Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5222751- 941760
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501366Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821314Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa161158- 881063
- 351006
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal102987- 79942