Minähän aloitin manupolinoinnin aikoinaan. Lopuksi viime syksynalkuna kehoitin kaikkia siirtymään vauva.fi sivustolle ylläpidon korruptoitumisen takia.
Aika moni heikkolahjainen trolli tekikin juuri niin ja nyt vauva on täysi trollien keskustelupalsta.
Vaikka tämä onkin nyt hiljentynyt, niin laatu on parantunut.
Te kivat kanssakulkijani, jotka olette olleet elämäni käänteissä olette mahtavia ihmispoloja.
Nyt laitan mallastuotteen piikkiin, mutta rakastan teitä kaikkia poloisia hirmuna!
>simiti<
Palsta hiljeni ja se on mun syy!
Anonyymi-ap
7
265
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä palsta on ollut vähän liiankin aktiivinen.
- Anonyymi
Enimmäkseen kylläki yhden äijän showta ja pari houkkaa ympärillä touhuilemassa
- Anonyymi
Maailman menoa palsta on aktiivinen
Mutta onko siellä ketään tuttuja?
Sorry nyt vaan. Mutta mä oon tällänen sisäänlämpivä Hämäläinen. En osaa keskustella jos en tiedä kenen kansa.- Anonyymi
Siellä voi moittia varmaan kaikki kerral?
- Anonyymi
Mitä sinä olet mennyt tekemään anteeksi antamatonta
- Anonyymi
Täällä on ehkä 2/1000 viestistä järkevä, siellä 2/100.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192596Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2091030- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38921- 47894
- 36866
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke122842Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812- 3746