Mistä Pappagallo-jäätelöä?

Angelion

Olen vuosia ollut Pappagallo-jäätelöiden fani, herkkua olen vaan saanut ikävän harvoin. Helsingin Stockmannilla. Näin jossain lehdessä, että kyseisiä jäätelöitä on saatavana myös paketeissa. Mutta mistä? Asustan Imatralla, osaako joku sanoa, mistä täältäpäin sitä vois saada?

16

10113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maija

Ainakin Vantaalla löytyy K-supermarketista monta makua paketissa.

Eli pyydä K-supermarketin tai K-citymarketin kauppiasta/osastonhoitajaa tilaamaan, ellei heillä jo ole sitä.

• Jäde

...löydätkö Papankallon hautuumaalta... :D

• Anonyymi

Tarkoitatko faijan faijan kuuppaa?

• olen nähnyt

Hintaa on on. 5 e/litra.
      Mutta tosi hyviä ne on, lakritsi on ihan parasta!

• Angelion

Niin missäs päin Suomea? Tiedustelen läheltä omaa paikkakuntaani (Imatra)...Jäätelöä kun on hankalaa kauempaa kuljetella =)

• Kioski...
        Angelion kirjoitti:

Niin missäs päin Suomea? Tiedustelen läheltä omaa paikkakuntaani (Imatra)...Jäätelöä kun on hankalaa kauempaa kuljetella =)

Salosta löytyy kiska mistä saa just pappagallo jäätelöä, mutta matka taitaa olla turhan pitkä :D Toisellä puolella Suomea kun on.. Mutta ko. jäätelö on aivan parasta!

• tuleva jäätelömyyjä
        Kioski... kirjoitti:

Salosta löytyy kiska mistä saa just pappagallo jäätelöä, mutta matka taitaa olla turhan pitkä :D Toisellä puolella Suomea kun on.. Mutta ko. jäätelö on aivan parasta!

.. avautuu kesällä Leather Heavenin yhteyteen jäätelökioski jossa myydän vain kyseistä jäätelöä!

• Sinne vaan

Suklaa, Lakritsa, pistaasi, valkosuklaa, vadelma, sitruuna, mango,mansikka

• kajo

hei meiltähän saa pappagallon jäätelöitä ympäri vuoden tervetuloa nauttimaan !!

• TREEN RAUTATIEASEMAN PIHAKI...

KOKO KESÄN NAM NAM

• nami pallot

todella hyväääääää kävin tänään

• hyvää on

kertokaa joku jooko mulle , et kuinka paljo sellane pappagallo 0.9L pönikkä painaa ? koitan laskee kaloreita , mut en omista minkäänlaista vaakaa ymsyms ..

• papagallolover

vitsailetko? :p meinaan vaan että eiköhän se jo ala-asteella opeteta toi yksikönmuunnos... 0,9 l on siis suurinpiirtein sama ku 900 grammaa... ja tais olla joku sata kaloria 100g kohti eli siitä vaan laskemaan!

• puolet pois
        papagallolover kirjoitti:

vitsailetko? :p meinaan vaan että eiköhän se jo ala-asteella opeteta toi yksikönmuunnos... 0,9 l on siis suurinpiirtein sama ku 900 grammaa... ja tais olla joku sata kaloria 100g kohti eli siitä vaan laskemaan!

jäätelö on kevyempää kuin muut tuotteet, eli 0,9 litraa jäätelöä painaa ehkä puoli kiloa!

• Anonyymi

Hei. Mistä salon kaupoista voisi saada?

• Anonyymi

Imatran suunnasta ilmeisesti ei saa vieläkään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      86
      3028
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2752
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      109
      2354
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      40
      1734
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1581
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1505
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1300
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1266
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe