Kysyi jotain jutskaa johon vastasin. Lukivat vastaukseni suorassa lähetyksessä. Olen siis ihan vähän julkkis!
Palstan muut kirjoittajat ovat myös mahtavia henkilöitä ja fanitan teitä.
Jos pikkupirpana antaisi minulle nimmarin, niin tärisisin onnesta. Xlineri tulisi turhaan rauhoittelemaan, mutta viinamies varmoin askelin antaisi hömpsyn ja tilanne sinkkulassa rauhoittuisi.
>simiti<
Hah olin melkein raadiossa.
4
121
Vastaukset
Tästä aloituksessa puheen ollen kuinka moni muu teistä on ollu radiossa tai telkkarissa? Mä olin kerran lehden etusivulla. Siis sillon kun ne lehdet vielä laajemmin ilmesty.
- Anonyymi
Olen ollut molemmissa aika nuorena.
Vilma - Anonyymi
Olin kauan aikaa sitten päiväkodissa lapsena ja se näytettiin tv:stä. Kerran olin lehdessä kun minusta tehtiin yksi juttu. Se kaikki tapahtui kuin varkain. Tuota lehtijuttua ennen olin myös lehdessä mutta satuin vain olemaan kuvassa missä oli näkyvillä muitakin ihmisiä ihmismassassa. - 🍄.
Minä kirjoittelin yhteen aikaan trollijuttuja lehtiin, jotka ne sitten julkaisivat ihan tosissaan. Sain hyvät naurut, mutta juttu kävi äkkiä vanhaksi.
Niin ja olen kerran ollut telkkarissa. Uskokää tai elkää, niin peräti vielä laulamassa :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223874- 162795
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3862107Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271791
- 311677
- 321619
- 141307
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681220- 121151