Vertailin näiden kahden levitteen ravintosisältöä enkä löytänyt käytännössä mitään eroa. Markkinamielessä voi väittää että Keijussa on rasvojen koostumus parempi mutta kuitenkin molemmat tehdään täsmälleen samoista raaka-aineista. Joten kyllä niitä omegojakin pitäisi olla about saman verran. Sydänmerkki on lähinnä kaupallinen seikka sillä sen saa kun maksaa. Mutta koska halvalla ei yleensä saa hyvää mistähän tämä viisinkertainen hintaero sitten johtuu?
K-Pirkka = Keiju margariini vai miten se on?
4
409
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en osta mitään Pirkka tuotteita koska ne ovat ala arvoisia. Samoin k-menu tuotteet jätän kaupan hyllylle.
- Anonyymi
Olen itsekin enempi S-ostajia ... tosin kysymys koski tuotteiden koostumuksia.
- Anonyymi
Totta turiset, ja koska Pirkka-tuotteita tehdään samoilla linjoilla kuin valmistajien muutkin tuoteet, en koskaan osta maitotuotteite seuraavilta valmistajila:
Valmistajat: Arla Ingman Oy Ab, Osuuskunta Maitokolmio, Osuuskunta Satamaito ja Osuuskunta Maitomaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta turiset, ja koska Pirkka-tuotteita tehdään samoilla linjoilla kuin valmistajien muutkin tuoteet, en koskaan osta maitotuotteite seuraavilta valmistajila:
Valmistajat: Arla Ingman Oy Ab, Osuuskunta Maitokolmio, Osuuskunta Satamaito ja Osuuskunta Maitomaa.Miten nuo mainitsemasi valmistajat liittyy kasvimargariineihin (ei ole maitotuote) joita aloitus koski?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613071Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433057- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa901966- 311883
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251749- 481596
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä811347- 391280
- 791100