Nuorenahan sammutin sillä suuria maastopaloja. Nykyään pisuliini on lähestulkoon morsetusta.
Heh, kaikenlaista sitä, kun ei aikoinaan kuollut turmassa. Kävin terveyskeskuksessa ja he halusivat jälleen virtsanäytteen. Siitä vittu näkee kaikki maailman ongelmat.
Sanoin terkkarihuoralle, että tämä on jo 3:s virtsanäyte. Voitaisiinko tutkia jotain muutakin? Ei kuulemma voi.
Siinä on Soiten kusipäitten ammattitaidottomuus. Vittuottia kaikki!
>simiti<
Palstan mirhien virtsan paine?
20
214
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nykyään enää tarvii osaa mitään. Ne on suojatyöpaikkoja.
- Anonyymi
Ne niin sanotusti kusettaa sua :D!!?!?!!?!?!?!
- Anonyymi
Paineet laskee iän myötä, nuoruus meni jo.
Menihän se. Mutta oliko kultainen nuoruus. Mulla ei. Kulta ei kiehdo, enemmänkin pronssi. Siitä tekee vaikka laivan potkurin. Seos metallit kiehtovat.
- Anonyymi
Tb ohjelma Kutonen HD Romuraudan valtiaan on vähän romuautoja... joistain autojen hienoista takavaloista voi rakentaa sisustusvalojakin itse, hauskan näköisiä... himmennin, dimmeri sellaiseen jotta säätää valoa.
Tein kerran jonkin tuollaisen... himmennin että valon säätäjä potikalla eli potentiometrillä... sattui olemaan romuissa jotain BJT-Bi-Junction Transistoreja ohjaamaan valotehoa, helpompi jos FET - Field Effect Transistori heh... BJT kuumenee hahh - Anonyymi
miljoonia ide3oita... jos niin haluaa rakentaa sisustusvalon joastain auton takavalosta... amerikkalaisten johonkin autojen romuttamoon yhteys jos löytyy joku komea sellainen suuri takavalo mistä voisi tehdä sisustusvalon, niin ihanmielellään lähetäisivät jonkin takavalon mikä linssit ehjänä mistä voisi tulla komea :D
- Anonyymi
Mielestäni tarpeeksi hyvä ikäisekseni. Useita vuosia sitten syystä toisesta tarkistettiin virtausnopeus, tuokin on taulukoitu. Oli silloin ainakin sen mukaan riittävä ja edelleen samalla kaarella. PSA-arvoja olisi hyvä seurata, jos siihen on aihetta. - cu-
Itse asiassa vasta kävin tuossa tutkimuksessa. Lääkäri oli ihmeisään, että oli niin hyvä paine. Itestäni taas tuntuu, että verrattuna siihen kun olin nuorempi, ei nykyinen lorotuspaine ole mitään.
- Anonyymi
Eiköhän nuo ole eturauhasen ongelmia, taidat olla se joka toinen joille tuo iskee
- Anonyymi
Suihku on kyllä ihan suht normaali, mutta liekkö sitten eturauhanen mikä kasvaa, kun meinaa tulla tilkka vielä housuja nostaessa. Pelkkä ravistelu ei enää riitä, vaan pitää huijata kalua, että laittaa muka housut jalkaan, niin tulee loputkin.
- Anonyymi
Terkkarihuora?? Onpas sulla ällöttävä asenne naisiin. Ja tuo onkin sitten ihan hyvä juttu jos sulla vaan hidas morsetusnopeus niin naisetkin ymmärtää pysyä susta kaukana tuollaisen paskamaisen asenteen suhteen mikä sulla on niitä kohtaan.
- Anonyymi
Toivottavasti paskaläjät kuolevat kitumalla. Pelkkiä osaamattomia läskipaskapäitä.
- Anonyymi
Miksi olet tollanen idiootti, joka poistaa mielipiteet, jotka ei tue egoasi?
- Anonyymi
Milloin susta tuli noin vammainen
- Anonyymi
Kuole paska kuole
- Anonyymi
Vituttais olla noin idari
- Anonyymi
Olet täysi pellehuora
- Anonyymi
öuät'5oöutrytlo ro pö4re liom Öatröam Öaierom öaqjpmmereyt ösyyoasöamlit---
No en oo tommosesta virtsanpainemittauksesta mitään kuullu. Mitä nyt omaa ikäluokkaa mietin, niin verenpaineista ja silmänpaineista kuulemma useemmallakin haittaa. Noi PSA testit otettiin multakin lopputalvesta. Mutta ne ei oteta pissasta vaan verestä. Miksiköhän niin?
- Anonyymi
Vähän riippuu tilanteesta, jos virtsanäytettä on antamassa, niin silloin kyllä jännittää, eikä mitään meinaa tulla.
Sit välillä tulee voimakkaasti, kuin tamma losottaa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728