Jos olisit suhteessa ja teillä nyt ei mitään tekemistä niin tekisitkö 1 keittäisit nakkeja ja sanot miehellesi että menes olkkariin katselemaan tv tä ja tuossa on keitettyjä nakkeja ja sinappia ja tuot kupin kahvia miehellesi ja päätit että leivot pari pullapitkoo ja muutaman tai 4 kääretorttua iltapalaksi sekä aamukahveille vai 2 sanot miehellesi että lähdetään ostoksille kalastustarvike ostoksille eli kysyt mitä kalastusvehkeitä tarvitset uistimia haavin kelan vavan eli käsket miettimään mitä tarvitsee ja lähdette ostoksille vai mitä kivaa keksisit
Nainen mitä kivaa tekemistä keksisit nyt
35
391
Vastaukset
- Anonyymi
Kokkaaminen ja leipominen on paskinta mahdollista tekemistä ikinä, joten ei kiitos.
- Anonyymi
Mitä kysyttiin vastaa kysymykseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kysyttiin vastaa kysymykseen
En näe mitään syytä valita paskaa ajanvietettä. Jos nuo ovat ainoat vaihtoehdot, niin menen ennemmin vaikka nukkumaan.
- Anonyymi
Ensimmäisessä vaihtoehdossa on liikaa makeuksia miehelle.
Vilma
Kaivettaisiin vanhat kiikarit ja lähdettäisiin kiikaroimaan hyyppiä.- Anonyymi
No ekassa söisithän sinäkin niistä puolet
- Anonyymi
Iltakahveilla hyvä mieli kun olet tehnyt hyvää teille ja aamulla tosi kivaa kun herkkuja teit aamukahville
- Anonyymi
Aloituksessa kysytään "Nainen mitä kivaa tekemistä keksisit nyt". Aloituksen vaihtoehdot taas ovat kaikkea muuta kuin kivoja. Ne ovat suorastaan hirveitä.
- Anonyymi
Eikös ne ollu ehdotuksia ja viimeinen lause mitä kivaa keksisit eli sano mitä kivaa keksisit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne ollu ehdotuksia ja viimeinen lause mitä kivaa keksisit eli sano mitä kivaa keksisit
Tällä säällä ehdottaisin vaikka kävelyä. 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä säällä ehdottaisin vaikka kävelyä. 🥰
No niin nyt vastasit kysymykseen mutta tehdään jatko kysymys eli jos mies sanoo ei häntä kiinnosta kävelyt eikä liikunta niin mitä muuta keksisit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin nyt vastasit kysymykseen mutta tehdään jatko kysymys eli jos mies sanoo ei häntä kiinnosta kävelyt eikä liikunta niin mitä muuta keksisit
Ja voihan olla että mies vastaa joo nööper noo ja lähdette käppäilemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei mies halua kävelylle, biin jääköön sitten kotiin. Ei se estä minua lähtemästä kävelylle. Enhän minä mikään miehen tapahtumatoimisto ole. Hän miettii omat tekemisensä itse, jollei halua tulla minun mukaani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja voihan olla että mies vastaa joo nööper noo ja lähdette käppäilemään
Nainen lähtee kotiinsa. Tai baariin. Siinäpä kivaa tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta kommentoin, että tulee taas pikkukakara mieleen, ei mies. Pikkulapset tekevät niin, että kyselevät "äiti, mitä mä tekisin" ja "isi, mulla ei ole mitään tekemistä". Sitten kun vanhempi ehdottaa erilaisia tekemisvaihtoehtoja, niin lapselle ei mikään kelpaa.
- Anonyymi
Rasittavan saamaton mieskuva sinulla.
Ei mitään tuollasta. Mielummin voisi pelata jotain peliä. En tarkoita nettipelejä, vaan ihan oikeita pelejä. Kortti- ja/ tai lautapelejä.
Olen sen verran kilpailuhenkinen, että mielummin pelaan nokatusten ja haluan kokeilla erilaisia pelisuunnitelmia / strategioita.- Anonyymi
Tuosta kalastustarvikevinkistä on olemassa tarinakin.
Ei vaan nyt voi kertoa, kun on naisia paikalla.
Mies 65- Anonyymi
20:44
Me laitamme sormet korville, emmekä salakuuntelemaan edes toisella korvalla.
Vilma
- Anonyymi
Seksi piristää aina. Ja jos ei sillä kertaa niin naisella omat ajanvietteet kun miehellä se on telkun katsominen 🩷
- Anonyymi
Mä keksin kivoimmat tekemiset ilman miestä. Vaikka suhteessa olenkin, niin en kaipaa oikeen mihkään juttuun miehen osallistumista. Hän tykkää ulkoistaa itseään minun puuhista, niin tottunut toimimaan yksin sujuvammin. Miehen virka on nykyään pääosin isän virka. Ei niinkään kumppanin. 😅
Jasu- Anonyymi
Tiiätkö, kun on useamman sellaisen miehen kanssa ollut suhteissa elämänsä aikana, jotka ei oikein osallistu yhteiseen tekemiseen, niin oppii että miehän on aika turha missään asiassa. Itsekseenkin pärjää kyllä. Ottaa vaan ja tekee.
Jasu
- Anonyymi
Kamalaa kirjoittaa tätä, mutta minulla on rima korkealla, joten miehen on päästävä riman yli ja mä voin pujahtaa ali itsearvioinnissani.🎲 🃏 🔮
Vilma - Anonyymi
Oon miettinyt pääni puhki.
Mitähän minä tekisin miehellä..
Ehkä jos mies olis tarpeeksi viksu..
Ehkä mies olisi minulle turva...
Muuta en keksi..
Eli eloni ilman miestä on erittäin kivaa...😁😊🤪😚😉- Anonyymi
Niin, tuo on kyllä täysin totta.
Ihmettelen sitä aikaa kun tällä palstalla minua haukuttiin eron jälkeiseksi "roikkujaksi" kun pidän edelleen läheistä ja lämmintä yhteyttä elämäni viimeisimpään tärkeään naiseen.
Se on vähän sellainen juttu että se viimeisin tärkeä on tärkeä niin kauan kunnes joku toinen nainen hänet siltä "pallilta" tiputtaisi. Eikä sellaista naista ole vielä eteeni tullut. Valinta on siis henkisesti helppo.
En usko että sellaista naista eteeni voisi heti tullakaan, koska hänen tulisi voittaa isälliset tuntemukset, ja sitä olotilaa mitä nykyinen fiksu nainen voi tarjota.
Tällainen kahden asunnon perheyhteisö voi mielestäni paremmin mitä jotkut perinteiset.
Ei tämä "tyyli" kaikille käy, vaatii luottamusta asioihin joissa on vielä yhdistävää liimaa. Toisaalta ei tarvitse miettiä millainen se vastapuoli on, siitä kun on jo vuosien kokemusta:)
Eikä tarvitse mitään ihmeellistä itsekään esittää, kelpaa kyllä kaikkine virheineen ja erinomaisuuksineen jos niitä vielä todistetusti olisi.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tuo on kyllä täysin totta.
Ihmettelen sitä aikaa kun tällä palstalla minua haukuttiin eron jälkeiseksi "roikkujaksi" kun pidän edelleen läheistä ja lämmintä yhteyttä elämäni viimeisimpään tärkeään naiseen.
Se on vähän sellainen juttu että se viimeisin tärkeä on tärkeä niin kauan kunnes joku toinen nainen hänet siltä "pallilta" tiputtaisi. Eikä sellaista naista ole vielä eteeni tullut. Valinta on siis henkisesti helppo.
En usko että sellaista naista eteeni voisi heti tullakaan, koska hänen tulisi voittaa isälliset tuntemukset, ja sitä olotilaa mitä nykyinen fiksu nainen voi tarjota.
Tällainen kahden asunnon perheyhteisö voi mielestäni paremmin mitä jotkut perinteiset.
Ei tämä "tyyli" kaikille käy, vaatii luottamusta asioihin joissa on vielä yhdistävää liimaa. Toisaalta ei tarvitse miettiä millainen se vastapuoli on, siitä kun on jo vuosien kokemusta:)
Eikä tarvitse mitään ihmeellistä itsekään esittää, kelpaa kyllä kaikkine virheineen ja erinomaisuuksineen jos niitä vielä todistetusti olisi.
AV" Eikä sellaista naista ole vielä eteeni tullut. "
Ei edes voi, koska kukaan itseään kunnioittava nainen ei halua "tiputtaa pallilta" ketään eikä "voittaa isällisiä tuntemuksiasi". Kuulostaa kylmältä tuollainen tiputtamis- ja voittamisajattelu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Eikä sellaista naista ole vielä eteeni tullut. "
Ei edes voi, koska kukaan itseään kunnioittava nainen ei halua "tiputtaa pallilta" ketään eikä "voittaa isällisiä tuntemuksiasi". Kuulostaa kylmältä tuollainen tiputtamis- ja voittamisajattelu.Vähän mietin samaa asiaa, en kylläkään sanojen kylmyyttä.
Joku viikko sitten tapasin naisen, joka muutti "takaisin yhteen", täysin erilliseen asuntoon, jotta saattaisi olla lähellä lapsiaan ja että vastuun jakamisen helpottuisi. He ovat eronneet, nainen on yrittäjä ja paljon poissa kotoa, jossa kouluikäisiä. Hän kehui järjestelyä erinomaiselsi ja vähän aikaa kuunneltuani häntä ja taustat tuntien, uskoin kyllä.
Uusi tilanne muuttaa asioita. Varmaankin molemmat joutuisivat ja haluaisivat ottaa toisiinsa lisää etäisyyttä. Jos se nyt edes tarpeellista. Harmistus koskisi varmaan eniten hyvin sujuneiden asioiden menettämistä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei edes voi, koska kukaan itseään kunnioittava nainen ei halua "tiputtaa pallilta" ketään eikä "voittaa isällisiä tuntemuksiasi". Kuulostaa kylmältä tuollainen tiputtamis- ja voittamisajattelu.Vähän samaa tuossa juuri ihmettelin, että miksi ketään pitäisi "tiputtaa pallilta" tai varsinkaan "voittaa isällisiä tuntemuksia". Kuulostaa minun korviini totaalisen kahjolta ajattelutavalta, jos nyt aivan suoraan sanon. Itselleni ei ikinä tulisi mieleen mikään mitä pidän noin typeränä ja no keskenkasvuisenakin. Lapsen kuuluukin etusijalla, eritoten silloin kun hän on lapsi. Sitten kun lapset aikuistuvat, niin tilanne toki hieman muuttuu ja toisinaan se jälkikasvukin sitten toimii tavoilla, joihin ei voi aina vain alistua. Tuolla alistumisella tarkoiten vanhempaa itseään. Ei täysipäinen kumppanitarjokas ala asettamaan itseään kilpailuasetelmaan toisen lasten kanssa. Ihminen, joka toimii noin, ei ole ihan täysijärkinen ja sellainen kannattaakin kiertää kaukaa. Ja ihan samalla tavalla se toisen lasten toinen vanhempi pitää vain hyväksyä. Ei kaikista tarvitse tykätä, vaikka on sekin tietysti mahdollista, mutta kyllä silti toimeen pitää tulla, jos kuvittelee mitään suhdetta rakentavansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei edes voi, koska kukaan itseään kunnioittava nainen ei halua "tiputtaa pallilta" ketään eikä "voittaa isällisiä tuntemuksiasi". Kuulostaa kylmältä tuollainen tiputtamis- ja voittamisajattelu.Niin, en tiedä miksi naiset ovat yleensä todella omistushaluisia.
Onneksi tässä tapauksessa se ei tule olemaan ongelma, en edes ajattele muita ja ajatuksiin mahtuu vain yksi kerrallaan.
Elämä on helppoa, keep it simple.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, en tiedä miksi naiset ovat yleensä todella omistushaluisia.
Onneksi tässä tapauksessa se ei tule olemaan ongelma, en edes ajattele muita ja ajatuksiin mahtuu vain yksi kerrallaan.
Elämä on helppoa, keep it simple.
AVKyse on vain naismaustasi, ei naisista yleisesti. Sinä nyt vain pifät sellaisista "todella omistushaluisista" naisista. Syyn tuohon voit arvioida vain sinä itse. Naiset keskimäärin ovat selvästi vähemmän omistushaluisia kuin miehet ja siihen vaikuttavat jo nuo hormonit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on vain naismaustasi, ei naisista yleisesti. Sinä nyt vain pifät sellaisista "todella omistushaluisista" naisista. Syyn tuohon voit arvioida vain sinä itse. Naiset keskimäärin ovat selvästi vähemmän omistushaluisia kuin miehet ja siihen vaikuttavat jo nuo hormonit.
Really?
Itselläni on ollut muutama todella mustasukkainen nainen joka ei päästänyt edes kuntoilemaan. Jos tanssi jonkun toisen naisen kanssa (nainen hakee pöydästä) tuli heti kissatappelu jne.
Nykyinen on toista laatua, jos lähtee lomille jättäen minut työelämään, sanoo lähtiessään "muista käyttää kondomia".
Hävytöntä, sillä olenhan maailman uskollisin mies.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on vain naismaustasi, ei naisista yleisesti. Sinä nyt vain pifät sellaisista "todella omistushaluisista" naisista. Syyn tuohon voit arvioida vain sinä itse. Naiset keskimäärin ovat selvästi vähemmän omistushaluisia kuin miehet ja siihen vaikuttavat jo nuo hormonit.
En menisi naisia niin kehumaan. Vauva - palstoilta voi lukea naisten vuodatuksia. Jos ei olisikaan mustasukkainen, niin voi olla helvetin kiukkuinen ja katkera ja väsynyt, kun joutui hoitamaan toisen lasta. Ja jos mies tekee exälleen jotakin pikkupalveluksia, niin loukkaantumisia vapaa-ajan käytöstä, niin kuin se mies edes itsekään niitä aina jaksaisi niitä tehdä. Sellainen pienikin jatkuva natke, voi käydä lopulta tosi raskaaksi.
En olisi korjannut, mut kommenttisi oli vain henkilöön kohdistuva ikävä hyökkäys. Syyt jossakin ihan muualla.
Mistähän se mahtaa johtua?
Jaah miehelle minä kokkaan täällä, mutta ihan hyviä ruokia. Mieheni ei ei koskaan välitä kuulemma muista naisista mutta en tiedä sitten minut on korttu niin vaarallisena täällä minut häivytetty
- Anonyymi
Kiva, et kysyit mitä kivaa keksisin.
Nakit syötäisi yhdessä. Minulle käy ilman sinappia.
Lähdettäisiin metsän läpi katsomaan kivaa mökkipaikkaa. Saisit kalastella, jos siitä pilkukalliolta pystyy. Minä tekisin leiripaikan ja tulet. Se olisi hyvä paikka mökille tai ihan vaan omaksi leiripaikaksi.
Palattaisiin leipomon kautta. Molemmille kaikkea parasta hyvää mitä ihminen haluaakin kamusuhteelta:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867