Ette hirveesti oo kuulumisianne kertonnu. Eikö teile mitään enää tapahdu?
Mulla alkoi viikko vauhdikkaasti. Piti mennä piikkaan kylppäri kaakeleita. Ja ne soittikin, että alota sittenkin repiin mattoon. No mä lähin siitä kauheella kaahauksella, olihan aikaa jo hukattu kymmeniä minuutteja. No se lattiahiomakone oli mukana, siis samanlainen millä siivoojat kiillottaa lattioita. Niin sehän nousi kurvissa pystyyn. No en mä siinä vaiheessa mitään välittänyt, aatteli että koliskoon. Mutta perillä mä huomasin, että se sarvihan oli tullu auton lasista läpi.
No tänään oli aika rauhoittua. Kävin kattoon autiotaloja. Löyty muuten paljon sydämmiä. Sain oikeen rakkaus aiheen Instangrammiin.
Oli jo aika myöhä kun lähdin kotio. Niin aattelin etten mitään rupee väsään, vaan ostan pizzan. No pitsa tuli uunista ja paistaja pyöritteli päätään. Ja sitten sano, että yks täyte puuttuu. Että sattuu sitä muillekin virheitä.
Kutes teidän viikko?
56
443
Vastaukset
- Anonyymi
Normiviikko. Aamulla hommiin ja illalla, no millon minnekin. Tänään myös normipäivä. Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan.
Paino niissä hiomakoneissa on vissiin aika alhaalla. Ittekseenkö oli kammennu pystyyn. Mistä lasista?
Kattoluukun!
Ollu isompi heitto.
Pakussa ei silleen tuu ajatelleeks sidontaa. Kuten peräkärryissä. Mutta toisaalta kärrystä lähtee ilosemmin lentoon. Aisasta tulee vipuvartta kurvissa.
Mies 65Ainakaan omalla kohdalla ei arkisin iltaisin ihan ihmeitä jaksa. Joo takaoven lasista meni. Ihmeellisen liikeradan kyllä tehny. Mutta toi alhainen painopiste selittää sen.
Aattelin vielä, ettei tässä enää mitään tapahdu. Niin johan vilkkuu valo keittiössä. Välillä kauheen kirkas ja välillä sammu. No se oli sellanen iki vanha pyöreelamppu siis hehkulamppu. Ja mä oon ihmetelly miten se on kestänyt noin pitkään. Noi hehkulamputhan tehtiin tarkoituksella lyhytikäiseksi ns. Hehkulamppuhuijaus. Enhän mä uskaltanu mennä ees sinne kun aattelin että räjähtää. Sain sen kuitenkin sammutettua. Ja mä katoin että lankahan on ehjä. No siitähän oli irronnut se lasiosa siitä metallikannasta. Eikä muuten oo ensimmäinen kerta kun noin käy. Että jos lanka kestää "liian" pitkään niin sitten se rapsahtaa kannasta poikki.
- Anonyymi
Olen ollut kovasti menossa. Töissä on kiire niin kuin aina, ennen ja jälkeen töiden vielä menoja. Treenejä, asioiden hoitamisia... Alkuyön ehdin nukkumaan 😉
No nyt heräsin aivan liian aikaisin. Kellojen siirto tekee ens viikosta ja sitä seuraavastakin raskaan. Ehkä yritän pysytellä nyt hereillä iltaan saakka...
xLiner- Anonyymi
Niin, tunti 3-4 hypätty yli ☹️
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tunti 3-4 hypätty yli ☹️
xLinerSamperi. Nukahdin sittenkin vielä pariksi tunniksi. Huomisesta tulee raskas päivä 😣
xLiner - Anonyymi
Lintuja olen myös tarkkaillut välillä. Nyt taitaa olla jo 4 viikkoa, kun löysin ensimmäisen paluumuuttajalaivueen joutsenia. Lähes 30 oli. Nyt niitä on jo joka puolella, ottavat kumppaninsa kanssa eroa parvesta. Hanhia on, mutta kurkia en ole vielä nähnyt. Tosin en ole kurkipeltoja ehtinyt pariin viikkoon kiertääkään. Viikon päähän on lupailtu talvikelejä, joten olkoot vaan lämpimimmissä maisemissa vielä.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lintuja olen myös tarkkaillut välillä. Nyt taitaa olla jo 4 viikkoa, kun löysin ensimmäisen paluumuuttajalaivueen joutsenia. Lähes 30 oli. Nyt niitä on jo joka puolella, ottavat kumppaninsa kanssa eroa parvesta. Hanhia on, mutta kurkia en ole vielä nähnyt. Tosin en ole kurkipeltoja ehtinyt pariin viikkoon kiertääkään. Viikon päähän on lupailtu talvikelejä, joten olkoot vaan lämpimimmissä maisemissa vielä.
xLinerKuulin äänen ja näin auran. Olikohan Porkkalassa viime viikolla. Lentokieltoalueella vielä!
Täällä Pirkanmaalla ei ole näkynyt eikä kuulunut rantaruovikossa. Tulevat tuohon lepäämään lehmien kesälaitumelle keväisin.
"Kun kuulet kurjen äänen, älä me järven jäälle!"
Joku sorsa tai hanhi illalla pelästyi jotakin tuossa puron padon altaassa, päästi melkoisen motkotuksen kun lähti lentoon. Hämärissä.
Mies 65 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin äänen ja näin auran. Olikohan Porkkalassa viime viikolla. Lentokieltoalueella vielä!
Täällä Pirkanmaalla ei ole näkynyt eikä kuulunut rantaruovikossa. Tulevat tuohon lepäämään lehmien kesälaitumelle keväisin.
Joku sorsa tai hanhi illalla pelästyi jotakin tuossa puron padon altaassa, päästi melkoisen motkotuksen kun lähti lentoon. Hämärissä.
Mies 65Oioi.. ihan pakko lähteä ajelemaan ympäri maakuntaa tänään! Täytyy nähdä kurkia.. 😃
xLiner Joo, tää on raskasta aikaa. Eikä kellon siirto mitään vaikuta. Valosaa tulee kyllä illalla, mutta se on taas aamusta pois. Ei varmaan kellosta johdu, mutta olin aamusta jotenkin voimaton väsynyt, kuin märkä rätti. Ei oikein mitään voinu tehdä.
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin äänen ja näin auran. Olikohan Porkkalassa viime viikolla. Lentokieltoalueella vielä!
Mies 65Auran mäkin oon nähny. En vaan lintuja tunnista. Aiemmin mulla oli kyllä super tarkka näkö, että sen puoleen ois ollutkin hyvä harrastus. Mutta ei oo enää. Ja veli vainaa kaatoi kiikareiden sisään vettä, ei niilläkään nää mitään. Vein jo lintukirjankin pois.
- Anonyymi
on varmasti pölyistä hommelia tuollainen betonin piikkausjutut.
Joo sieltä tulee pölyä ja hometta. Pölynimuri pitää olla ja ilmanputsari. Eikä tässä hommassa riitä mikään datsunin ilmanputsari vasn oikeen sellanen iso.
- Anonyymi
ehdotin nuorisolle jo tammikuussa jo että jos haluaa kaupunginhauskoihin hommiin kesätröiksi niin puutarha swellaia hoitamaan.. ja kesäisin hauskaakin ovisi olla.
Suosittelen kyllä suuresti. Mä aikoinaan hautausmaata hoitanut ja miellyttävän mielisairaalan piha alueita. Sotten kun täytin täysikäseksi. Niin en päässy enää sairaalan pihaa hoitamaan, vaan koko kesä kuljetushommissa sairaalan kellarissa.
- Anonyymi
niin jotain jotain kaupungin pensaita näitä juttu kunnostelee keätgfyönä, kaupunki maksaap alkan, muyya mutta niissä voi piilewksiä jotäin ötököitäkin niissä sigfen
rentoa hommaa olisi kai - Anonyymi
tv5 ohjelmassa millaisra sotkuakin joku nuori nainen saa tehtryä asunroon irsw... jos masentaakin niin ei huvita siivoillakaan niin..
- Anonyymi
Ei oikein ole palstailu käyny mielessäkään. Niin paljon muuta kivempaa puuhaa ollut. Nyt kun on pirteämpi jaksaa paremmin kaikenlaista näpertelyä.
Suunnitellut rakentaa häkki ja terraario kombon, rakennellu terraariota, siistiny pihaa, hoitanu eläimiä, kotia, käyny uimassa jne jne. 🙂
CPAP laite on auttanut väsymyksen taittamiseen.
Jasu- Anonyymi
Ja nyt meen tuulen tiputtamia puunoksia (mänty) sahaamaan kiipeilyoksia talteen. Puhdistan ne ja harjaan hyvin. Kuumassa lepäilköön saunassa porukoilla sitten ja vielä ennen käyttöä kieputan narua ympärille, jotta kynnet pitää kiipeillä. 😊
Tänään taas kaikenlaista puuhaa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt meen tuulen tiputtamia puunoksia (mänty) sahaamaan kiipeilyoksia talteen. Puhdistan ne ja harjaan hyvin. Kuumassa lepäilköön saunassa porukoilla sitten ja vielä ennen käyttöä kieputan narua ympärille, jotta kynnet pitää kiipeillä. 😊
Tänään taas kaikenlaista puuhaa.
JasuJa ensi viikko menee vanerista mökkejä pikkuisilleni rakennellessa. Sitten ostelen epoksia ja teen yhden sivupöytä levyn. Siihen tulee puuta ja kukkia. 😃
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ensi viikko menee vanerista mökkejä pikkuisilleni rakennellessa. Sitten ostelen epoksia ja teen yhden sivupöytä levyn. Siihen tulee puuta ja kukkia. 😃
JasuTuossa videokin aiheesta.
https://youtu.be/71eWKh1AJp4?si=s2SIVsbY3WVTWowY
Jasu - Anonyymi
Mille elukoille häkki-terraario -kombo? Liskoja, käärmeitä, rottia..?
Cpap-laitteen toimivuudelle 👍
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ensi viikko menee vanerista mökkejä pikkuisilleni rakennellessa. Sitten ostelen epoksia ja teen yhden sivupöytä levyn. Siihen tulee puuta ja kukkia. 😃
JasuLattiaepoksit taitaa olla halvempia kuin askartelu vastaavat. En ole ihan varma kylläkään, mutta yleensä noin on. Epoksi on herkästi allergisoiva. Ja sen jälkeen allergisoituu kaikelle muullekin. Älä päästä sitä ainetta iholle.. varmaan kyllä tiesitkin 😁
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mille elukoille häkki-terraario -kombo? Liskoja, käärmeitä, rottia..?
Cpap-laitteen toimivuudelle 👍
xLinerDeguille kombo, saa kiipeillä ja kaivaa. 😃
Terraariot sitten hiiripojille. 😊
Juu en päästä iholle epoksia. 👍
Jasu Tottakai nää muut hommat mukavampia on. Mutta näitä tapahtumia täytyy vaan päästä jakamaan eteen päin. En tiedä sitten onko se joku suomalainen tapa, että pitää olla jotenkin myree, eikä puhua mitään. Mulla räjähtäs pää siinä tilanteessa.
Noi sun puuhastelut kuulostaa mukavalta. Mäkin oon käyny kaikenlaista tuolla äitin talolla. Täällä kerrostalossa on aika tylsää nyt keväällä. Eläimet on kans mukavia, harmi kun ei nyt oo lähipiirissä ketään. Muutama päivä sitten juoksi kyllä vapaana ollut koira vastaan. Se oli kyllä päivän pelastus, niin mukava koira. Mutta uimassa, vedet on varmaan kylmiä vielä, vaikka on mun pomokin käyny ja läpi talven avannossa.- Anonyymi
Nosse varmaan viihtyy uudessa terraariossa.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Tottakai nää muut hommat mukavampia on. Mutta näitä tapahtumia täytyy vaan päästä jakamaan eteen päin. En tiedä sitten onko se joku suomalainen tapa, että pitää olla jotenkin myree, eikä puhua mitään. Mulla räjähtäs pää siinä tilanteessa.
Noi sun puuhastelut kuulostaa mukavalta. Mäkin oon käyny kaikenlaista tuolla äitin talolla. Täällä kerrostalossa on aika tylsää nyt keväällä. Eläimet on kans mukavia, harmi kun ei nyt oo lähipiirissä ketään. Muutama päivä sitten juoksi kyllä vapaana ollut koira vastaan. Se oli kyllä päivän pelastus, niin mukava koira. Mutta uimassa, vedet on varmaan kylmiä vielä, vaikka on mun pomokin käyny ja läpi talven avannossa.Ehkä se joillekin on tärkeää välillä puhuakin. Mullekin toki läheisteni kanssa. Ja eläimille puhun valtavasti. Enemmän mitä ihmisille. Meillä onkin erikoinen symbioosi eläimen kanssa jonka kanssa aina puhunut paljon ja ollut läsnä. Se muodostuu sellaiseksi, ettei saaliseläin juokse karkuun, kun luottaa ihmiseen vaan tulee tykö. 🙂
Sitä ei tarvitse jahdata saadakseen vaikka syliin.
Ihan välttämättä en kuitenkaan tarvitse puhua muitten ihmisten kanssa eikä pää hajoa yhtään. Pidän hiljaisuudesta, viihdyn omassa pääsäni niin hyvin, etten aina edes huomaa olleeni tuntikausia hiljaa.
Satutin selän eilen etukumarassa, nikama liukuu yli ja sitten särkee viikon pari eikä kunnolla kärsi ojentaa selkää. Muttei mitään vikaa kuulemma ole. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nosse varmaan viihtyy uudessa terraariossa.
Hän viihtyy tässä itse entraamassaan ok-talo terraariossaan parhaiten. Mun terraariot on pikkumiehille, niin isot pojat ei niihin mahdu.
Jasu
Eipä tässä elämää suurempaa ole tapahtunut.
Maanantaina oli viimeinen vapaa ja silloin huolsin ruohonleikkurin, jyrsimen ja puhdistin rännit; eli kesä saa tulla.
Sitten neljä päivää töitä ja siellä on vähän kiistaa miten kesälomittajien perehdytys pitäisi hoitaa. Kukaan ei oikein siitä vastuusta ole innostunut sillä korvaus siitä on lähinnä nimellinen. Lisäksi 12-tuntia seurata miten toinen tekee työt käy aika raskaaksi.
Eilen oli eka vapaa ja rytminkääntöpäivä joten tutustuin vain ipf laskuriin. kun ei enempään venynyt. Ihan hauska laskuri jolla voi simuloida omat voimatasot suhteessa mitä se vastaisi eri painoisena tai ikään sidottuna.
Nyt lähden salille. Illalla sitten pyöräilemään ja jakamaan tuttujen vaalimainoksia.Kevät työt onkin kivoja. Mäkin oon niitä tehny äitin talolla. Omassa taloyhtiössä en oo niitä viittiny enää tehdä kun yksin oon ne joutunu tekeen. Ja nyt meillä on uus huoltoyhtiökin, joka hoitaa hommat.
Jaa teillä on sellasta perehdytystä. Meillä taas saadaan noi kesätyöntekijät siihen apumieheksi ensteks. Helpottaa vähän kun ei tarvi kaikkee yksin tehdä.
Pyöräily kuulostaa kivalta. Mä oon muutaman kerran käyny helmikuun lopulta lähtien, kun lumet lähti. Mutta osa vaihteista on menny talven aikana jumiin. No vanha pyörään toi on, alle parikymppisenä ostin. Vaihdevaijerit oon kyllä uusinu ja ketjut ja rattaat. Kumit tietenkin useimpaan kertaan
Ei ole kovinkaan mielenkiintoista kerrottavaa. Talvilomaviikko. Ihan tässä kotona pyörin ja hoidin rästiin jääneitä asioita, siivosin, järjestelin kaappeja ja näin loppukuusta maksoin laskuja. Tämä viikko meni levon ja rauhoittumisen merkeissä. 😊
No nyt on kyllä hyvät ilmat ollut lomailuun. Vaikka en itekään voi valittaa. Pidin ne alkukuusta, ennen kun se takatalvi oli. Vähän hankala on muuten talvilomille mitään tekemistä keksiä. Maaliskuun loppuunhan ne pitää pitää. Itellekin on just kevät siivoukseen usein loma menny ja sitten joku ruotsin risteily siihen, että ees vähän loman tuntua tulee.
- Anonyymi
ötököitä puskissa jos jofsin ksupunvin puufasdhsn hoifojuffus fdekddd..
mutta niin hyvin asfaltoineet kvyenliikenteen väyliä, koska kun niin itselläkin ideana joku pyöräilyjutu..Joo tärkee juttu, kaupungin puutarha. Hyvä että teillä päin asfaltoineet. Meillä ei juuri kevytväyliin panosteta. Lyödään vaan pyörätiemerkki pellolle ja sitten kaupunginjohtaja poseeraa kansikuvassa, että hyvä uus pyörätie taas avattu.
- Anonyymi
On ollut parempaa tekemistä kuin notkua täällä.
Ei oo tarkoituskaan olla täälä koko aikaa, vaan jakaa kokemuksia. Useat aivot on aina tehokkaammat kuin yhdet. Ei oltas ikinä saavutettu tällästä edistystasoa, jos oltais vaan mökötetty yksin.
- Anonyymi
Pahaa flunssatautia tässä on sairastettu, ei sen kummempaa 🤷♀️. Piti perua kaikenlaisia kivoja menoja, voihan ärsytys.
- SheenaSitä onkin paljon liikkeellä. Mullekin meinas tulla ja sitä oon pelännyt. Sinkkiä oon syöny. En tiedä auttaako se oikeesti vai onko se plasebo. Mutta tosi ikävä, että oot joutunu peruun menoja. Näitä kauniita ilmoja kun ei meillä täällä suomen maassa liikaa ole.
Kiitos kysymästä, ihan normaali viikko ja mukavan rento viikonloppu, joka meni taas liian nopeasti. Jotain hyödyllistä on tullut tehtyä, kun laitoin lisätyöhakemuksia.
Paljon on hintojen nousu alkanut näkymään rahapussissa. enkä näillä normiduunarin palkoilla kustanna omaa elämää.
Puhumattakaan siitä, jos haluais tehdä joskus jotain kivaa tai laittaa leivän päälle muutakin kuin ylähuulen.Tota mä oonkin ihmetelly, ettei palkat meinaa riittää elämiseen. Jotkut taitaa vetää välistä ja paljon.
Mutta tosi on, että viikonloppu meni taas nopeesti. Ainakin täälä oli hienot ilmat. Ihmisetkin rupee pikkuhiljaa liikkuun.JeroP kirjoitti:
Tota mä oonkin ihmetelly, ettei palkat meinaa riittää elämiseen. Jotkut taitaa vetää välistä ja paljon.
Mutta tosi on, että viikonloppu meni taas nopeesti. Ainakin täälä oli hienot ilmat. Ihmisetkin rupee pikkuhiljaa liikkuun.Täällä oli kans ja mukavaa nähdä kuinka iloisia ihmiset ovat, kun kaivautuvat pois koloistaan.
- Anonyymi
Tänään eletään kuin viimeistä päivää.
Huominen on pilailupäivä.
Kuravettä ja silliä.
VilmaAi se on se päivä taas tulossa. Täytyy varoo ettei kukaan jekuta. Mutta toisaalta selvii itekin helpommalla. Jos tulee joku virhe, niin sanoo vaan aprillia.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Ai se on se päivä taas tulossa. Täytyy varoo ettei kukaan jekuta. Mutta toisaalta selvii itekin helpommalla. Jos tulee joku virhe, niin sanoo vaan aprillia.
Joo. Oon mennyt lankaan.
Mies oli laittanut kostean mustan Langan ikkunaruutuun kiemurtelemaan ja pyysi katsomaan, kun iso lasi oli 'murtunut'. Voi sitä kauhistelun määrää....ja räkätystä.
Olen itse onnistunut: Olipa hienoa, kun bussissa oli aamulla töihin tullessa torvisoittoa ja kahvitarjoilua ja toki meni työkamu lankaan.
Tosi vaikeaa, kun ei ole valehtelija, korkeintaan liioittelija, pitää naamari peruslukemissa.
Ja voi, miten paljon eksoottisia eläimiä on vuosien mittaan ollut takapihalla.
Nythän sudet ja ilvekset, mutta määrä voi olla 7 eli valehtelijan luku. Vinksvinksvonks.
Vilma
Moikka☀️ viime viikolla meni jokunen tunti pihalla haravoiden ja puskaa leikaten. Ostin pari uutta tuolia. Pitää alkaa suunnitella mihin laitan lapsille trampoliinin. nyt alkaa jo olemaan vähän enemmän järkeä päässä, että vihdoin myönnyin moisen hommaamiseen. Aiemmin olis saattanut tulla kolhuja, puhumattakaan murtumisista…
Toivottavasti ei kauhean kallis lasi ollut.. tai sen vaihto uuteen.. Kivaa kevättä sulle jero🤗Kiitos, samoin kivaa kevättä myös sinulle. Joo huomena menee lasin vaihtoon, onneks oli se pikkuikkuna. Ei tuu mun maksettavaksi, pomolla kaatu toisessa pakussa sellanen kaappi, niin kehtaa mua laskuttaa. Hänellä vaan oli onnee, kun siinä pakussa ei tavaratilassa ollu ikkunoita ollenkaan.
Toi on mukava kun on omaa pihaa lasten leikkiä. Muistan omastakin lapsuudesta, sillon ei trampoliinejä ollu, mutta kaikkee sai ite nikkaroida.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Kiitos, samoin kivaa kevättä myös sinulle. Joo huomena menee lasin vaihtoon, onneks oli se pikkuikkuna. Ei tuu mun maksettavaksi, pomolla kaatu toisessa pakussa sellanen kaappi, niin kehtaa mua laskuttaa. Hänellä vaan oli onnee, kun siinä pakussa ei tavaratilassa ollu ikkunoita ollenkaan.
Toi on mukava kun on omaa pihaa lasten leikkiä. Muistan omastakin lapsuudesta, sillon ei trampoliinejä ollu, mutta kaikkee sai ite nikkaroida.Ei ollut trampoliinia ei.
Oli riippumatto, mihin vuorotellen väännettiin kierteitä ja sitten päästettiin vapaaksi.
Pudota ei saanut. Jos. Suu oli mullassa. Itkeä ei saanut.
Oltiin 'rohkeita'.
Vilma Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut trampoliinia ei.
Oli riippumatto, mihin vuorotellen väännettiin kierteitä ja sitten päästettiin vapaaksi.
Pudota ei saanut. Jos. Suu oli mullassa. Itkeä ei saanut.
Oltiin 'rohkeita'.
VilmaJuu, riippumatto oli meilläkin. Ja itkeähän ei saanu. Ei kavereiden kesken, eikä kotona, faija piti aina hirveen metelin. Huusi vaan: taasko venyy se alahuuli. Niin pistettiin äkkiä naama taas peruslukemille.
Hulluahan tämä on että joudun taisteleen lapsistani nekin katso voi pölliä valheilla.
Minulla ei ole elämää. Autistinen luonteeni pyörii omien mielenkiinnon kohteiden ympärillä. En juuri tapaa ketään eikä minulle tapahdu mitään. Arki on tuttua ja turvallista. Olen todella tylsä ihminen ja nautin siitä.
Se on hyvä rakastan turvallisuutta. Tein muuten virkarikoksesta poliisille rikosilmoituksen sen verta oksettavaa juttua on tämä ollut.
Kait sulla tarve kuitenkin jakaa niitä mielenkiinnon kohteita?
Niin ku mullakin noi autiotalot. Aika ajoin laitan videolinkkiä tänne. En silti tyrkytä, mutta disse rohkas. Mulla ois nytkin tosi hieno paikka näytettävänä, siis ihan livenä.valtakunta kirjoitti:
Se on hyvä rakastan turvallisuutta. Tein muuten virkarikoksesta poliisille rikosilmoituksen sen verta oksettavaa juttua on tämä ollut.
Tietty turvallisuus on tietenkin tärkeetä. Surullinen juttu teillä. Toivottavasti saatte asioita eteenpäin.
JeroP kirjoitti:
Kait sulla tarve kuitenkin jakaa niitä mielenkiinnon kohteita?
Niin ku mullakin noi autiotalot. Aika ajoin laitan videolinkkiä tänne. En silti tyrkytä, mutta disse rohkas. Mulla ois nytkin tosi hieno paikka näytettävänä, siis ihan livenä.Itse asiassssa ei ole. En tykkää tuoda sosiaalista ulottuvuutta harrastuksiini.
Oot muutenkin ollut palstalla suuri tuki mitä tiedän. Arvostan todella sitä henkistä tukeasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662318Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381893Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣291626Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1731588Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.961438Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1851243Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1241200Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251146En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9962- 77949