olkaa jotakin mieltä aiheesta
hermokohteita alueella ja orgasmi mahdollinen ilman penistäkin
tarvitaan yliopisto tutkijan lausunto
likaisten kivesten orgasmi suurempi
tarve hinkata loppuu kun kivekset ovat puhtaita
saippua nopeuttaa
hinkata pitää kuumassa vedessä että polttaa
tarvitsen jonkun jolla sama kokemus, muuten olen yksin kokemuksen kanssa
naisseksuaaliterapeutteja ei kannata kuunnella
olisi jo parempi penisorgasmi, jos olisi nainen tekemässä
uskon että kiveksiä hieromalla saa orgasmia
5
719
Vastaukset
Ei ole ihan palstan valinta kohdallaan.
- Anonyymi
Vähän vaikutti oudolta. Mutta joo! Jos mies ei ole pannut tai masturboinut kahteen viikkoon, on ne vehkeet täynnä ja valmiina laukeamaan. Jos niitä nainen hieroo ja puristelee, niin orkkuun ei tartte penistä ollenkaan.
Oma valtiattareni tekee viikkotolkulla niin, että lupaa ja sitten kun oon kiihottunut ja alan olla valmiina laukeamaan, niin lyö kiveksille kunnolla. Siinä miehen fysiologia sammuttaa orgasmiin valmistautumisen. Näin jos nainen tekee viikkotolkulla, niin alapää on ihan hälyytystilassa ja tuntoaisti siellä virittyneenä.- Anonyymi
Toimiva konsepti. Jos pallit ei tyhjene, ne on arat ja kaikki kosketus ja puristelu tuntuu enemmän ja johtaa helpommin laukeamiseen ilman että penistä vatkataan.
Blue balls on tämän tilan nimi.
- Anonyymi
E-Stimillä sähköä palleille, niin ei siinä kauaa mene kun lasti lentää :)
- Anonyymi
Kivekset ruuvipuristimen väliin, niin johan ogasmisoituu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit325189Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3924459Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483789KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1262876Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku112470Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212282Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181978Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511962- 1231890
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241439