KarjalanPiirakka on hyvä eväs.
Hyvää vaihtelua "leivän syöntiin".
Itse tehden onnistuu hyvin.
Tässä nopea piirakan teko video ;
https://youtu.be/oClu0yxsaEg?si=CLU6StyDwVQRWlEx
KarjalaPiirakka. Karelian Pies.
15
173
Vastaukset
- Anonyymi
Karelian
Pussy- Anonyymi
perunapiirakka on paras kun saa suoraan uunista pöytään.
karjalanpiirakka on myös hyvä vastaavasti mutta tulee toiseksi.
ohrapiirakasta en ole koskaan tykännyt
- Anonyymi
Kannattaa ostaa ensi viikolla kotileipomo sorsan karjanapiirakoita Ruokamessuilta tai sitten raakapakasteena niitä myyvistä kaupoista ja paistaa itse. Maailman parhaita ostopiirakoita.
- Anonyymi
Malli on tekijän mukaan !
Ruiskuori on hyvä. Ja Kun kyllästyy leivän syöntiin,
niin piirakat on hyvää vaihtelua.
Tekeminen vaatii viitseliäisyyttä, ja nopeesti ei onnistu. - Anonyymi
Tärkeää vain että uunin kautta pöytään. Rapea kuori ja pikkuisen lämmin, vot vot. Kylmänä mun mielestä pahan makuisia.
Tv TimmyH- Anonyymi
Se teko tapa, raaka-aineet ratkaisee. Siis kuori ja täyte.
Rapeaksi paistetut maistuu kylmänäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se teko tapa, raaka-aineet ratkaisee. Siis kuori ja täyte.
Rapeaksi paistetut maistuu kylmänäkin.Hyvin tehdyt maistuu voideltuinakin tai voi-vesiseoksessa nopeasti kasteltuina, ei jää rasva häiritsevästi pintaan. En ole katsonut koskaan suhdetta, itse en ole viitsinyt voidella kun joskus harvoin tehnyt.
- Anonyymi
Ja sitten piirakka, voin, lihan, leikkeleen, kalan kanssa ja munavoi,
ja monta muuta lisuketta. Niin herkkua on.
Osa kaupan valmis piirakoista on vaimeita suorituksia.
Ne jättää mielellään väliin. - Anonyymi
Kun käyttää kylmän piirakan nopeasti grillissä niin saa aromit esiin !
- Anonyymi
Ilmagrilli varmaan kätevä, leivänpaahtimessakin onnistuu lämmitys. Jos enemmän niin sitten uunin grillivastuskin hyvä.
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
Jep.,
- Anonyymi
Mitä mieltä olette Lidlin porkkana piiraista? Pitää maistaa.
Tv TimmyH- Anonyymi
Syötäviä, mutta perunapiirakat parempia. Porkkanan makeus on vähän outoa piirakoissa.
- Anonyymi
Aloittajan pitäisi ihan alkuun opetella kirjoittamaan sana Karjalanpiirakka...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1822688- 1952207
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1772016- 1711869
Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1261864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise321715Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,721347Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791315Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1721260Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801201