Kun kuski ei ymmärrä Suomen ja yrittää kirjoittaa laitetta naviin mutta ei sitä osaa ja saa aikaiseksi samalla kun hortoikee kaistojen välissä
Vuohipaimen ratissa
Miten päästä taksilla kotiin
7
125
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt viitsi.
- Anonyymi
Ota jo valmiiksi housut pois.
- Anonyymi
Onko aloittajan parasta hakea itse lääkäriltä apua.
- Anonyymi
Älä mene keharin kyytiin.
- Anonyymi
Siis jis teillä ei ole kokemusta taksikydestä , niin siitä vaan. menevän kyytiin tolpalta ilman ennalkotilausta
- Anonyymi
Taksilaki ei ole ongelma
Ei todellakaan!
Nykyisin Helsingin ytimessä pikkujouluaikaan aamuyöllä kauppakamarinulikat hempukoineen saavat nopeammin pirssin alle.
Kallion hipsterit samoin verovapaan ja siten kartellitaksia halvemman kyydin sovelluksella.
Eli voiko joku vielä väittää, ettei taksiuudistus ollut napakymppi?- Anonyymi
Suomalaiset ovat vihdoinkin (2018) saaneet haluamansa taksin mutta kitinä ja valitus jatkuu. Koskahan olisi hyvä...?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135213
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521894- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618