⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️👏👏👏👏👏!!!!
https://www.is.fi/autot/art-2000011128415.html
Kyllä tuolla kelpaa ajella. Fossiiliajan alle 2-tonniset kirput rusentuisivat nykyautojen alle. Siksi fossiileilla ajaminen onkin kyseenalaista.
IS: Xiaomi SU7 on huipputurvallinen auto. Täydet viisi tähteä C-NCAP-testissä!
7
112
Vastaukset
- Anonyymi
osta tyhmä nainen xiuxao
- Anonyymi
Upea auto.
Siinä missä länsimaiset autovalmistajat (pl. Tesla) itkevät ja voivottelevat, kiinalaiset autovalmistajat alkoivat panostamaan täyssähköautoihin jo 15 vuotta sitten.- Anonyymi
Ja kummallista kyllä kiinalaisten sähköautot ovat edelleen paskoja romuja. Halpoja ne toki, mutta puhdasta sontaa. Ja vain idiootti ostaa kiinalaisia tuotteita muutenkin, tuollaisesta totalitaristisesta maasta, jossa tuotteet teetetään orjilla ei pitäisi ostaa mitään. Trump on täysin oikeassa ja myös Euroopan pitäisi laittaa vähintään 100% tullit kaikille Kiinassa tehdyille tuotteille.
- Anonyymi
Poju, jätä nuo hymiörivit pois niin voit leikkiä vakuuttavampaa tyyppiä.
- Anonyymi
Kiinassa osataan.
- Anonyymi
Kiinassa on ihan omat brändinimet tuotteille jotka on tarkoitettu ihmismassojen tuhontaan
- Anonyymi
Kateus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759