Kylppäriini asennettiin remontin yhteydessä uusi kaksipesäinen pistorasia, jossa on yksi harmaa ja yksi keltainen pieni painike. Jäi kysymättä asentajalta, mitä niillä tehdään. Mieli on tehnyt kokeilla painaa nappeja, mutta olen toistaiseksi onnistunut välttämään kiusauksen.
Jos joku sähkömies osaa valistaa tietämätöntä, kiitän kauniisti!
Pistorasian painonapit
4
287
Vastaukset
Omaan kylpyjuoneeseeni asennettiin remontin yhteydessä nyt pakolliset vikavirtasuojat joiden testaamiseen on yksi laukeava vipu sekä painonappi.
Vikavirtasuojat pitää testata kerran kuukaudessa painamalla minun tapauksessani sitä painonappia, mikä laukaisee vivun toiseen ääriasentoon, katkaisten sähköt. Testaamisen jälkeen vipu käännetään takaisin päälle-asentoon.- Anonyymi
Vikavirtasuoja ei ole pakollista asentaa kylppäriin. On järkevämpää asentaa se sähkökeskukseen, vaikka kylppärin pistorasialle meneviin johtoihin.
Anonyymi kirjoitti:
Vikavirtasuoja ei ole pakollista asentaa kylppäriin. On järkevämpää asentaa se sähkökeskukseen, vaikka kylppärin pistorasialle meneviin johtoihin.
Minun tapauksessani ei kerrostaloasunnossa ole sähkökeskuksessa yhtään vapaata tilaa; pikkuinen peltilaatikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan onnistu monestikaan juuri "remppa kohteissa"...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724989Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33288Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223104- 352838
- 282777
- 402753
- 372752