Kylppäriini asennettiin remontin yhteydessä uusi kaksipesäinen pistorasia, jossa on yksi harmaa ja yksi keltainen pieni painike. Jäi kysymättä asentajalta, mitä niillä tehdään. Mieli on tehnyt kokeilla painaa nappeja, mutta olen toistaiseksi onnistunut välttämään kiusauksen.
Jos joku sähkömies osaa valistaa tietämätöntä, kiitän kauniisti!
Pistorasian painonapit
4
196
Vastaukset
Omaan kylpyjuoneeseeni asennettiin remontin yhteydessä nyt pakolliset vikavirtasuojat joiden testaamiseen on yksi laukeava vipu sekä painonappi.
Vikavirtasuojat pitää testata kerran kuukaudessa painamalla minun tapauksessani sitä painonappia, mikä laukaisee vivun toiseen ääriasentoon, katkaisten sähköt. Testaamisen jälkeen vipu käännetään takaisin päälle-asentoon.- Anonyymi
Vikavirtasuoja ei ole pakollista asentaa kylppäriin. On järkevämpää asentaa se sähkökeskukseen, vaikka kylppärin pistorasialle meneviin johtoihin.
Anonyymi kirjoitti:
Vikavirtasuoja ei ole pakollista asentaa kylppäriin. On järkevämpää asentaa se sähkökeskukseen, vaikka kylppärin pistorasialle meneviin johtoihin.
Minun tapauksessani ei kerrostaloasunnossa ole sähkökeskuksessa yhtään vapaata tilaa; pikkuinen peltilaatikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan onnistu monestikaan juuri "remppa kohteissa"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169232
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266028- 1024878
- 614848
- 863960
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753490- 583447
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv582902- 432701