Urheilu ja hevosvedonlyöjä. Millaisia ajatuksia herättää?
Vastaukset 7
- Anonyymi
Mustalais viboja😃
- Anonyymi
Tuotakin touhua on niin monenlaista. Pelkällä yleisellä tasolla ei herätä itsessäni mitään isompaa ajatusta. Pelkkien tuuripelien pelaaminen on ehkä itselleni vähän enemmän silleen "miksi", kuin tuollaisten, joissa pitää vähän löytyä tietoakin, vaikka nyt niistä hevosista. Toisaalta mitäpä väliä silläkään on, vaikka pelaisi pelkkiä tuuripelejäkin, kunhan siihen on varaa. Uhkapelaamisessa on aina myös se puoli, että onko homma pelaajan itsensä hallinnassa, vain onko se holtitonta ja peliriippuvuuden puolella. Se mitä tunteita touhu minussa herättää riippuu siis pitkälti siitä kokonaistilanteesta.
- Anonyymi
Juuri näin ja hevosilla voi tehdä hyvin rahaa jos on älliä päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin ja hevosilla voi tehdä hyvin rahaa jos on älliä päässä.
Niinhän se on. Itse olen ollut aikanaan ravihevosten kanssa tekemisissä siltä omistaja-hoitajapuolelta, kun suvussa on ihmisiä, joilla on ollut ravureita. Ehkä siksi tuo niistä pelaaminenkaan ei ole iso mörkö.
- Anonyymi00007
luuseri
- Anonyymi00008
Monilla kommentoijilla ei ole tietoa ja mitään käsitystä hevosvedonlyönistä.
Silti heillä on todella jyrkät mielipiteet miten peluri on uhkapeliriippuvainen ja häviäjä.- Anonyymi00009
Juuri näin. Eniten ärsyttää ihmiset, joilla on aina mielipide joka asiaan ja heidän mielipiteensä on ainoa oikea, vaikka minkäänlaista kosketuspintaa heillä ei ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.571778Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241402- 991052
- 45800
- 87773
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20589- 28581
- 31523
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56508Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30443