Kevon hallitus on omaa luokkaansa

Anonyymi-ap

13

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vain Anitaa äänestämällä valta vaihtuu. Pitäisi ymmärtää, että vaikka Keskusta tekisi mitä, se on Kemijärvellä ykkönen, koska "isä ja äitikin äänesti". Keskustan ääniharava on kaupunginhallituksen puheenjohtaja. Vanha valta vaihtuu, jos saamme Anitan ykköseksi. Jos haluaa äänestää protestia, niin aluevaaleissa Matti Hietanen PS jämerä yrittäjä eikä jää hiljaiseksi.

• Anonyymi

Sieltä ei tule kuin epämääräistä mölinää, ollut itse hallituksessa, eikä tiedä vieläkään mitä itse on päättänyt!
        Voi elämän kevät näitä..

• Anonyymi

Yhtään kepulaista ei pidä äänestää. Tapio ei ollut ääniharava. Oli sopivan tyhmä ohjailtavaksi. Jonain päivänä äidinmaidosta puoluevalinnan imeneet on kaikki kuolleet. Viiskytluvulla syntyneet ajattelee jo omilla aivoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieltä ei tule kuin epämääräistä mölinää, ollut itse hallituksessa, eikä tiedä vieläkään mitä itse on päättänyt!
        Voi elämän kevät näitä..

Hietanen aloitti kevon hallituksessa shown jälkeen, kun Imporanta lähti laittomuuksista johtuen.

• Anonyymi

Surkeaa..todella surkeaa!
      Ahola itse on allekirjoittanut kyseisen sopimuksen, ei siitä pääse irti , ei sitten millään!!!

• Anonyymi

Nivala päätti kaupoista. Kukaan tai mikään muu ei ollut hyväksynyt. Lue juttu.

• Anonyymi

Sitä se "juoksupoikana" oleminen teettää, koeta vain kestää!
      ...joka leikkiin ryhtyy....jne...

• Anonyymi

Siis tällä henkilöllä jonka työhuoneessa oli käyty etsimässä tietoja on ilmeisesti myös Ahola? Ei kai tämä V. Ahola ole junaillut omaa vaimoaan tuonne töihin? Kertokaa nyt ihmeessä, että olen väärässä, eikö tuollaiset jutut pitänyt jäädä jonnekin 70-luvulle?

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vikuripersut olematonta sakkia.
        Ja loikkareita puolet listaa.

Juhana ei ole loikkari, hän on ok, mutta nämä loikkarit, huh huh... Myös sitoutumattomat listat on aivan puoluekiertolaisia täynnä, ei jatkoon!

• Anonyymi

• Anonyymi

Miksi se, että vaihtaa puoluetta on pahasti?
      Pahempaa minusta on se, että ajaa vain omaa asiaansa kaupunkilaisten kukkarolla.
      Ja kun saa siitä palautteen, niin vika on aina muissa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2398
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      182
      2074
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      45
      2027
    4. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1752
    5. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      30
      1748
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      179
      1425
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      207
      1369
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1215
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      1002
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      80
      1001
    Aihe