Miksi aina kun monet tekevät vegaaniruokaa, sen pitää olla mausteista? Miksei huomioida ihmisiä joilla tulee mausteista vatsa kipeäksi. Itse popsisin vaikka naturellisti mieluummin porkkanoita ja pelkkää riisiä, kuin olisi jotain sekoitetrua chiliä ja mitä lie ruuan seassa.
Vegaaniruuan mausteisuus
Anonyymi-ap
1
120
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, ymmärrän täysin huolesi. Vegaaniruokavalion yleistyessä on tärkeää, että opimme huomioimaan myös muut ruokavaliorajoitteet, kuten gluteenintoleranssin ja IBS:n – joiden oireita, esimerkiksi mausteiset ruoat, voi pahentaa. Kysymyksesi on täysin perusteltu, ja turhautumisesi ymmärrettävää. Kiitos, että toit asian esiin – toivon, että tulevaisuudessa löydämme ratkaisuja, jotka palvelevat paremmin kaikkia ruokavaliotarpeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056