Randomilla pari narkkaria. Intuitio tietää. Olivat nuoria miehiä, molemmat yksin. Aurinkolasit silmillä olivat yksi tuntomerkki. Toinen oli heidän valtavirrasta poikkeava presenssinsä ja kolmas käyttäytyminen. Toinen bostasi eli otti kuitenkin iisisti mutta se toinen oli aivan kahjon oloinen. Tulee mieleen se vice-ohjelman mies joka käyttää suonensisäisesti käärmeenmyrkkyä ja koikkelehtii skeittilaudallaan autojen seassa. Toinen käärmeenmyrkkymies on se yksi joka on immuuni käärmeiden myrkylle 🐍.
Mä näin tänään
14
239
Vastaukset
- Anonyymi
Noniin, enskesänä KAIKKI jotka käyttää aurinkolaseja on narkkareita.
Minua tuli vastaan kaupungilla pari koditonta puliveivaria. Kysyivät, että olisiko antaa viinahuikkaa. Olenko niin rähjäisen näköinen risuparta, että luulivat hengen heimolaiseksi.
- Anonyymi
Juu olet.
T. Naapuri
- Anonyymi
unissakin voi nähsdä monesti poenorähtiäkin whkä... noniin citasi.
joko tytöt suunnitelleet seksikästä pukua vapuksi: pinkki peeruukki ja musta nahkainen minihame? voisi olla aika koca... tai platinanvalkoinen peruukki...
Huvikai joku haau au. - Anonyymi
Tyhmää että aurinkolasit on aina muka merkki tuosta. Migreenitaipumuksen omaava sanoo täältä. Hv
- Anonyymi
Vappuna voi pukeutuskin omaksi ja toistenkin huksi erilsidiin juttuihin... itselläni on joku pitkä musta nahkatakki,josta isä sanoi samanlainen kuin oli Hitlerillä mutta niin puuttuu nuohopeiset SS.merkit lehvät ja Hitlerillä nilkkohin asti oleva..
no niinvitsinä isäsanoit tietyditr - Anonyymi
Kaikilla meillä tyhmillä on käärmeen myrkky veressä. Separi. Luuletsä ettei me tiedetä. Kaikki ne jotka pakotti meidät ottamaan sen rokotteen pitäs listiä
- Anonyymi
Kiitos teille kaikille vastaajille antamistanne vastauksista tositapahtumiin pohjautuvaan provooni 🙏. Pitäydyn sanoissani eli intuitioni sanelee miten ajattelen. Keskityin oikein siihen keillä muilla oli aurinkolasit silmillänsä kuin heillä. Ei kellään. Aurinko ei edes paistanut vaan oli pilvistä. Se käärmeennesteitä nautiskellut sai oman kokemuksensa mukaan fokusta lisääviä kiksejä. Tiedä sitten oliko plaseboa vai tekikö se mielelle mind trickejä. - Ap.
Eilen istui torin laidalla pari tai kolme juoppoa. Tunnistin sen yhden, parisen kuukautta sitten alkoi jutella mulle bussipysäkillä ja tarjosi röökiä. Nyt huusi torilla, että ”mä joka päivä viinaa juon”.
- Anonyymi
Niitä nyt näkee joka puolella. Ihmiset on ihan älyvapaita nykyään. Alkaa enemmistö ihmisistä tuntumaan ihan realismista kaikoinneelta. Elää jossain keinoteko maailma kuplassaan ja tolloilee minkä ehtii.
Jasu- Anonyymi
Niin tuntuvat olevan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tuntuvat olevan!!
Suosittelen lämpimästi erakkoelämää. Ei tarvitse katsella eikä kuunnella älyvapaitten kakofonista elämänmenoa missä juostaan järkijättöisesti millon minkäkin harhan perässä.
Jasu
- Anonyymi
jotkut ihmiset jotka tietäävät niin että joku kkk, en pukeudu mitenkään erityisesti niin ehkä tyylikkäämmin kuin normi tuulihousu-tohtori...
mutta niin ei minussa ole mitään pelottavaa sinänsä, en minä eikä kukaan minunkaltaisista tee mitään pahaa ellet itse aloita... siis white supermacy people... en tunnusta olevani rasisti kyllä en ole. - Anonyymi
..en ole rasisti mutta värinä valkoinen onmielestäni parempikuin musta niiin..
lempivärejä..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin30610905IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3357554Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?862057Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut822043Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1251817Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61561- 1101221
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin491013Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26868MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312772